Peugeot Jetforce

metko
Pyörä:
Beta RR 125 LC Motard
Liittynyt:
13.6.2007 17:12

ViestiKirjoittanut metko » 23.3.2009 23:30

Mitä kuristuksii näis uusis jetforceis on?
tomì
Pyörä:
ei ole
Paikkakunta:
Mikkeli
Liittynyt:
21.5.2006 12:06

ViestiKirjoittanut tomì » 24.3.2009 17:21

Hukkaputki pakoputken alkukäyrässä ja variaattorissa "prikka", eli eräänlainen levy rullakupin päällä.
n!tro
Pyörä:
KOTARI
Liittynyt:
20.3.2008 18:27

ViestiKirjoittanut n!tro » 1.4.2009 20:46

tietääkö kukaa mistä voisi ostaa suuttimia jet forcee ku tarvis ny ku ostin hebon varin ja teharin :)
valtsukoo
Liittynyt:
1.4.2009 21:18

ViestiKirjoittanut valtsukoo » 1.4.2009 22:01

Miten sais tuon yetin kulkemaan 58-62 viriosia ostamatta? koska jos prikan ottaa kokonaan pois niin kulkee vähän liikaa jo!
54M1
Pyörä:
Gilera Runner PJ
Liittynyt:
30.7.2006 20:31

ViestiKirjoittanut 54M1 » 3.4.2009 14:12

valtsukoo kirjoitti:Miten sais tuon yetin kulkemaan 58-62 viriosia ostamatta? koska jos prikan ottaa kokonaan pois niin kulkee vähän liikaa jo!

Jos nyt muistini ei ihan petä niin Peugeotin "prikkaa" voi nostaa.
Oiskohan tuo operaatio tapahtunut m3 muttereilla. Muistaakseni joku jossain näin aikoinaan kirjoitteli :roll:

Voi olla, että tämä on täyttä tuubaa tai sitten osuin oikeaan..
Flexu
Pyörä:
Pösöjä
Paikkakunta:
Mikkeli
Liittynyt:
26.7.2004 16:10

ViestiKirjoittanut Flexu » 3.4.2009 15:45

Rajoitinlevyn kiinnitystä muuttamalla siis. Eli sen levyn alle laitetaan kiinnityspultien yhteyteen lisäprikkoja. Suositeltavaa on tosin poistaa koko levy, nimittäin huonohko säkä saa olla, että poliisi (tod. näk. isompi herrasmies) saa pystyasennossa yli 65kmh vingutettua oikeaa nopeutta.
Eli hyöty siis tällaisen epäilyttävän patentin riskialttiuteen nähden olisi kyseenalainen, varsinkin verrattuna levyn poistamiseen, jolloin variaattori toimisi juuri niin kuin sen pitäisikin.
Viimeksi muokannut Flexu päivämäärä 5.4.2009 16:03, muokattu yhteensä 1 kerran
[FTT SpeedfORce.120 EVO2 | ACS-skode, jossa JetForcen alusta ja 120cc.]
[galleria] [topic]
Latva
Pyörä:
FZS 600
Paikkakunta:
Espoo
Liittynyt:
18.8.2007 11:47

ViestiKirjoittanut Latva » 5.4.2009 10:37

No pistetään tämä nyt taas tänne jälleen, eli jos haluat skoban kulkemaan sen alta 65km/h, niin itse korotin varin prikkalevyä muistaakseni neljällä prikalla (Eli sellasella suht ohuella levyllä jossa on reikä, niitä käytetään usein muttereiden alla). Ja itellä meni korotuksen jälkeen gps:ään sen 64-65km/h oikeata nopeutta. Tällöin ei tule menemään yli 65km/h poliisin ratsastamana. ;)
Anttuu
Pyörä:
Suzuki Pv, Peugeot Jet C-tech
Paikkakunta:
Anjalankoski
Liittynyt:
18.10.2007 18:06

ViestiKirjoittanut Anttuu » 10.4.2009 11:46

Doddih, kohta pääsee jo kunnolla vetelee jetikalla tiellä :D kohta kaikki lumet sulanu. Lueskelin tässä aikani kuluksi kaikki nää 40 sivua tekstiä ja kattelin ku jotkut kyseli noita et mitkä on vakio c-techin rullien painot, nii mä ainaki kävin hakemas itselleni(Menokone/Kouvola) nii rullat ja kysyin et mitkä ne on ja ne sano että me myydää ainoastaa näit yhtiä ainoita vakiorullia, niiden painoksi ilmeni 7.95g

Eli tää rullien "vakiopaino" vähän seilailee tossa 7-9 gramman paikkeilla. En sitten tiedä itsekkään et mitkä ovat ne IHAN OIKEASTI vakirullat.
4t < 2t
Herz
Liittynyt:
10.4.2008 20:37

ViestiKirjoittanut Herz » 14.4.2009 21:16

8 grammaiset ovat vakiorullat. :D Kaasuvaijeri pääs katkeemaan, tässä uutta odotellessa easypartilta..
Latva
Pyörä:
FZS 600
Paikkakunta:
Espoo
Liittynyt:
18.8.2007 11:47

ViestiKirjoittanut Latva » 16.4.2009 11:29

Terokoo kirjoitti:8 grammaiset ovat vakiorullat. :D Kaasuvaijeri pääs katkeemaan, tässä uutta odotellessa easypartilta..


Itellä makso kaasuvaijeri about 60e, pösön osat osaa maksaa :D
Herz
Liittynyt:
10.4.2008 20:37

ViestiKirjoittanut Herz » 19.4.2009 14:27

41e posteineen kaasuvaijeri. Paljonkos teillä kuluttaa pösöt bensaa? Itel 10l/100km vanhoil rullilla, mutta nyt painavemmilla rullilla jotain 8l/100km.

Olisiko jollain ideoita, miten saada liikkumaan korotetun prikan ja teharin kanssa pienemmillä kierroksilla, ettei bensaa imisi niin paljoa ja kiihdytyksessä huutaisi hunajaa. (Kuitenkin pitää kulkea alle 65)
Sonni!
Paikkakunta:
Kajaani
Liittynyt:
15.6.2008 23:36

ViestiKirjoittanut Sonni! » 11.5.2009 23:07

Jeps, kysyisin sellaista että onko tollainen Jet-Force tosiaan 4-tahti? Ku luulin että kaikki (paitsi v-clic) on 2-tahteja. Tossa siis linkki siihen mopoon ku kaveri ostaa ton. http://www.nettimoto.com/viewVehicle.ph ... ow_search=
Herz
Liittynyt:
10.4.2008 20:37

ViestiKirjoittanut Herz » 12.5.2009 14:51

Ei ole 4-tahti, kaikki jet forcet ovat 2 tahteja, paitsi 125cc mallit. Tosin TSDI mallit ovat hieman epävarmoja.

MUN JETTIKIN OLISI NYT MYYNNISSÄ: http://www.nettimoto.com/770826

TARJOUKSIA, TARJOUKSIA!
valtsukoo
Liittynyt:
1.4.2009 21:18
moe

ViestiKirjoittanut valtsukoo » 13.5.2009 18:01

hei kuin varma/hyvä tommonen 2005vm tsdi jet force? jos uutena ostaa
tomì
Pyörä:
ei ole
Paikkakunta:
Mikkeli
Liittynyt:
21.5.2006 12:06

ViestiKirjoittanut tomì » 13.5.2009 18:13

Hyvä on, varmuus riippuu ihan tuurista, ajoympäristösä sekä ilmanputsarin vaihtovälistä ;)

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista