Kymco Super 8

IG
Liittynyt:
25.8.2007 12:59

ViestiKirjoittanut IG » 24.5.2008 15:30

madmaxmel kirjoitti:Morot kaikililla!

Tulipa ostettua mustana Super 8-skootteri netistä...
Missään en ole koeajanut sitä mutta toivotaan
että skootteri ajaa asiansa kun se mulle ensi viikolla
saapuu.

Osaakos joku sanoa mitä eroa -08 mallilla on -07?
Vai onko yhtään mitään?
Siis -08 malli tulossa minullekin.


En uskoo että on jotain muita eroja, yksi ero on uusi väri(musta, en tykkää yhtään...). En vaa ymmärrää miksi hinta on noussuut tänävuonna.
Kymco myynnissä!!! Tarjoukset YV:lle
Kupuntu
Paikkakunta:
Pori
Liittynyt:
15.4.2008 17:10

ViestiKirjoittanut Kupuntu » 24.5.2008 15:54

Elikkäs tiedossa on uusi ongelma: ilmanputsarista vuotaa öljyä. Huomasin että varin koppa on märkä, ja se haisee öljyltä. Otin ilmanputsarin auki, kun huomasin sen vuotavan. Miten se on päässyt sinne, ja onko siitä mitään haittaa?
IG
Liittynyt:
25.8.2007 12:59

ViestiKirjoittanut IG » 24.5.2008 18:16

Kupuntu kirjoitti:Elikkäs tiedossa on uusi ongelma: ilmanputsarista vuotaa öljyä. Huomasin että varin koppa on märkä, ja se haisee öljyltä. Otin ilmanputsarin auki, kun huomasin sen vuotavan. Miten se on päässyt sinne, ja onko siitä mitään haittaa?


Outoo... on haitta ainakiin sille ilmaputsarille koska se on paperi putsari ja jos se saa edes vähän öljyä niin se menee paskaksi joten kannattaa mennä nopeasti huoltoon!
Kymco myynnissä!!! Tarjoukset YV:lle
Kupuntu
Paikkakunta:
Pori
Liittynyt:
15.4.2008 17:10

ViestiKirjoittanut Kupuntu » 24.5.2008 19:37

Juttuhan on se että itse suodatin on öljytön. Taitaa olla valunut sen ali tai ohi se öljy. Mutta katson tuleeko sitä lisää. En silti ole ikinä tuollaisesta kuullut.
ählömö
Liittynyt:
25.5.2008 1:32

ViestiKirjoittanut ählömö » 25.5.2008 1:35

Hmm. Käykös minkälaiset tehoputket kasiin?
IG
Liittynyt:
25.8.2007 12:59

ViestiKirjoittanut IG » 25.5.2008 14:57

Kupuntu kirjoitti:Juttuhan on se että itse suodatin on öljytön. Taitaa olla valunut sen ali tai ohi se öljy. Mutta katson tuleeko sitä lisää. En silti ole ikinä tuollaisesta kuullut.


En kyl itse ymmärrää miten öljyt pääse sinne eli öljyt menee jotenkiin kaasarin läpi, sehän on ainut reitti, mutta jos osuu putsarin se kyl menee pas2...
Kymco myynnissä!!! Tarjoukset YV:lle
kurtzu
Pyörä:
Yamaha Dt
Paikkakunta:
Liperi
Liittynyt:
11.8.2007 19:10

ViestiKirjoittanut kurtzu » 26.5.2008 15:16

ählömö kirjoitti:Hmm. Käykös minkälaiset tehoputket kasiin?
tuskin minkäänlaiset, ku kyse on 4-tahdista. Putken muokkaamisesta on apua vasta ku muu moottori on koneistettu kunnolla..
stadi-56
Paikkakunta:
Kirkkonummi
Liittynyt:
24.3.2008 16:42

ViestiKirjoittanut stadi-56 » 27.5.2008 17:08

madmaxmel kirjoitti:Morot kaikililla!

Tulipa ostettua mustana Super 8-skootteri netistä...
Missään en ole koeajanut sitä mutta toivotaan
että skootteri ajaa asiansa kun se mulle ensi viikolla
saapuu.

Osaakos joku sanoa mitä eroa -08 mallilla on -07?
Vai onko yhtään mitään?
Siis -08 malli tulossa minullekin.


Ostit netistä...? Siis liikkeestä vai yksityiseltä,jos liikkeestä niin ihmettelen tota nettikauppaa,mikä liike myy netin kautta kaseja?
Toivottavasti olet tyytyväinen kasiisi,mulla ainakin toiminut ihan ok. mittarin sippaamista lukuunottamatta.
Huollossa tällä hetkellä,saas nähdä minkä vian siitä mittarista löytävät.
Kerro kokemuksiasi kunhan saat kasisi.
Niitä erja ei väritysten lisäksi pitäisi olla,mm.vihreitä oli -07,ei enää ja tämä musta mikä meillä on,on -08 väri.
Todella hyvä väri tuohon laitteeseen!
stadi-56
Paikkakunta:
Kirkkonummi
Liittynyt:
24.3.2008 16:42

ViestiKirjoittanut stadi-56 » 27.5.2008 17:10

kurtzu kirjoitti:
ählömö kirjoitti:Hmm. Käykös minkälaiset tehoputket kasiin?
tuskin minkäänlaiset, ku kyse on 4-tahdista. Putken muokkaamisesta on apua vasta ku muu moottori on koneistettu kunnolla..


Joo,ei todellakaan minkäänlaiset.
IG
Liittynyt:
25.8.2007 12:59

ViestiKirjoittanut IG » 27.5.2008 18:13

stadi-56 kirjoitti:
kurtzu kirjoitti:
ählömö kirjoitti:Hmm. Käykös minkälaiset tehoputket kasiin?
tuskin minkäänlaiset, ku kyse on 4-tahdista. Putken muokkaamisesta on apua vasta ku muu moottori on koneistettu kunnolla..


Joo,ei todellakaan minkäänlaiset.


Niinpä =(
Kymco myynnissä!!! Tarjoukset YV:lle
stadi-56
Paikkakunta:
Kirkkonummi
Liittynyt:
24.3.2008 16:42
Re: Mittari

ViestiKirjoittanut stadi-56 » 27.5.2008 18:26

IG kirjoitti:
stadi-56 kirjoitti:Onko kenelläkään tietoa mikä vois olla vikana kun nopeus/matkamittari lakkasi toimimasta 257km ajon jälkeen?
On ainakin alapäästä kiinni ihan OK.
Tiedosta etukäteen kiittäen!


Mutta vaijeri ei voi olla mitenkään kulunut ku on niin vähän ajettu. Eli se on joko mittari paskana tai alapyörittäjä.[/quote

No niin. Tänään tuli Super8 huollosta eikä ollut mittari eikä alapyörittäjä hajalla. Vika oli niin yksinkertainen et vaijerin kiinnitys mittarista oli irronnut,vaan eipä sitä voinut todeta katteita purkamatta. Takuukorjauksena homma hoitui.
Itse 500km:n huollolle hintaa tuli 65¤ mikä mielestäni on aivan kohtuullinen.
Mitä olette itse maksaneet ensimmäisestä huollosta?
Hyviä kilometrejä kaikille.
stadi-56
Paikkakunta:
Kirkkonummi
Liittynyt:
24.3.2008 16:42

ViestiKirjoittanut stadi-56 » 27.5.2008 19:04

Makedonia kirjoitti:on niin ruma skootteri, kun vaan voi olla!! 9 on parempi


Vielä kerran!
Musta Super8 ON markkinoiden upein skootteri!!!
madmaxmel
Liittynyt:
11.3.2005 13:59

ViestiKirjoittanut madmaxmel » 27.5.2008 19:44

stadi-56 kirjoitti:Ostit netistä...? Siis liikkeestä vai yksityiseltä,jos liikkeestä niin ihmettelen tota nettikauppaa,mikä liike myy netin kautta kaseja?
Toivottavasti olet tyytyväinen kasiisi,mulla ainakin toiminut ihan ok. mittarin sippaamista lukuunottamatta.
Huollossa tällä hetkellä,saas nähdä minkä vian siitä mittarista löytävät.
Kerro kokemuksiasi kunhan saat kasisi.
Niitä erja ei väritysten lisäksi pitäisi olla,mm.vihreitä oli -07,ei enää ja tämä musta mikä meillä on,on -08 väri.
Todella hyvä väri tuohon laitteeseen!


Juu taisin sanoa hiukka epäselvästi, tilasin netin kautta Moto-seinäjoesta ja sain 100e alennuksen.
Kovasti tässä jo skootteria odotellaan, torstaina tai perjantaina tulee kotiovelle ja sitten pääsenkin jakamaan fiiliksiä=).
Jos skootteri on vähintään yhtä laadukkaan ja jämäkän oloinen kuin aikaisemmin omistamani Agility olen tyytyväinen. Agilitylläkin pääsi emännän kanssa ihmeen hyvin kaupungille pyörähtämään, yllättävän hyvin se veti meitä eikä jousituskaan pohjannut vaikka painan 90 ja vaimoke 50 hujakoilla ;).
Autokin toki löytyy mutta skootteri on mukava peli ajella 7km töihin, ja halpaa...
Mistäs otit vakuutuksen, ainakin pari vuotta sitten halvin paikka oli Veritas, about 120e/vuosi?
IG
Liittynyt:
25.8.2007 12:59

ViestiKirjoittanut IG » 28.5.2008 17:10

pARas vÄRi on SINI:KELTAINEN!!
Kymco myynnissä!!! Tarjoukset YV:lle
stadi-56
Paikkakunta:
Kirkkonummi
Liittynyt:
24.3.2008 16:42

ViestiKirjoittanut stadi-56 » 28.5.2008 19:51

madmaxmel kirjoitti:
stadi-56 kirjoitti:Ostit netistä...? Siis liikkeestä vai yksityiseltä,jos liikkeestä niin ihmettelen tota nettikauppaa,mikä liike myy netin kautta kaseja?
Toivottavasti olet tyytyväinen kasiisi,mulla ainakin toiminut ihan ok. mittarin sippaamista lukuunottamatta.
Huollossa tällä hetkellä,saas nähdä minkä vian siitä mittarista löytävät.
Kerro kokemuksiasi kunhan saat kasisi.
Niitä erja ei väritysten lisäksi pitäisi olla,mm.vihreitä oli -07,ei enää ja tämä musta mikä meillä on,on -08 väri.
Todella hyvä väri tuohon laitteeseen!


Juu taisin sanoa hiukka epäselvästi, tilasin netin kautta Moto-seinäjoesta ja sain 100e alennuksen.
Kovasti tässä jo skootteria odotellaan, torstaina tai perjantaina tulee kotiovelle ja sitten pääsenkin jakamaan fiiliksiä=).
Jos skootteri on vähintään yhtä laadukkaan ja jämäkän oloinen kuin aikaisemmin omistamani Agility olen tyytyväinen. Agilitylläkin pääsi emännän kanssa ihmeen hyvin kaupungille pyörähtämään, yllättävän hyvin se veti meitä eikä jousituskaan pohjannut vaikka painan 90 ja vaimoke 50 hujakoilla ;).
Autokin toki löytyy mutta skootteri on mukava peli ajella 7km töihin, ja halpaa...
Mistäs otit vakuutuksen, ainakin pari vuotta sitten halvin paikka oli Veritas, about 120e/vuosi?


Vakuutus otettiin Pohjolasta,ei ainakaan Kirkkonummella Veritas tarjonnut edullisempaa.
Liikennevakuutus 154,04
Isokasko 161,14
Eli yhteensä 315,18
Saa jaettua suoraveloituksella 12:a osaan,
ei tunnu niin pahalta.
Tossa Isokaskossa on kolariturva ja ilkivaltavakuutus mukana eli korvaa jos ajaa vaikka itse pöpelikköön.
Omavastuu 150¤
Kertoileppa oma mielipiteesi kasista kun olet saannut sen.

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista