buubaa
- Pyörä:
- Peugeot XPS Enduro 70cc -05
Fait kirjoitti:Apriliani ollut nyt "talvisäilössä", käynnistetty joka viikonloppu (välillä ollut pari viikkoo viime käynnistyksestä). Kunnes yhtenä viikonloppuna ei lähteny käyntiin. Akussa ei vikaa, testattu toisessa skobossa ja toimi hyvin. Sulakkeet näytti olevan kunnossa. Kun starttaa ni normaalisti öljyvalo palaa, myös pieni "napsahdus" kuuluu. Mutta startti ei pyöri.
Missä vikaa?
Tarkista ettei "napsahdus" kuulu startin releestä.
pjyry
- Pyörä:
- Aprilia sr di-tech 2003
Eli kertokaa mulle tästä särän kisa ohjelmasta kun en oikeen tiiä et lisääkö tehoo/huippuja/kierroksia
mitä muita vaikutuksia ja miten sen saa ym.
toisinsanoen kertokaa vaikka kaikki mitä tiedätte siitä ;P
Tony92
- Pyörä:
- Aprilia Sr50 Ditech -02 , Suzuki Pv -97, Jonas Oglaend - 72, Yamaha Aerox -06
pjyry kirjoitti:Eli kertokaa mulle tästä särän kisa ohjelmasta kun en oikeen tiiä et lisääkö tehoo/huippuja/kierroksia
mitä muita vaikutuksia ja miten sen saa ym.
toisinsanoen kertokaa vaikka kaikki mitä tiedätte siitä ;P
yks kaveri sano mulle jotta se tois n.15km/h lisää nopeutta ja bensan kulutus vähenee vähäsen.
asmo_91
- Pyörä:
- Aprilia Sr Ditech -01 & Honda Cr 125 -96.
älä turhaan mitään kisa ohjelmia kun suoraan malossin setti tästä malossin boxilla.
http://www.motot.net/talli/nayta.php?id=71557
pjyry
- Pyörä:
pysyn nyt kuienkin ihan 50cc
ÄsÄrrä
Toimiiko tällänen
http://www.easyparts.nl/showarticles_in ... w-Igm.html mun vm 01 ditech skootteris jossa on tietysti morinin kone
ÄsÄrrä
voisitteko kertoo myös että minkälainen uus airfiltteri olis paras mun ditukkaan? ku powerfilttereista oon kuullu juttua et ne on vaa haitaks koneelle ja joutuu tekee paljon säätöjä ennenku toimii hyvin mut eikö niitä oo sellasiaki filttereitä jotka on pesusienimäisiä jotka luulis toimivan
pjyry
- Pyörä:
ÄsÄrrä kirjoitti:voisitteko kertoo myös että minkälainen uus airfiltteri olis paras mun ditukkaan? ku powerfilttereista oon kuullu juttua et ne on vaa haitaks koneelle ja joutuu tekee paljon säätöjä ennenku toimii hyvin mut eikö niitä oo sellasiaki filttereitä jotka on pesusienimäisiä jotka luulis toimivan
http://www.easyparts.nl/showarticles_in ... 53-75-737/Tätä oon itte pitäny ja hyvin on toiminut. Siihen voi myös laittaa vähän öljyä jos ajat paljon hiekkateillä ym.
ÄsÄrrä
piyry miten toi eroaa vakio filtteristä? tuoko se tehoa vai pyöriikö kone paremmin vai mitä?
NukkuMatti
- Pyörä:
- Aprilia SR Factory 08
Onko jollakin kokemusta tuosta Laser X-Prosta ditechissä? Ja osaako joku sanoa paljon tuollainen ottaa kierroksia maximissaan kisasoftalla??
pjyry
- Pyörä:
ÄsÄrrä kirjoitti:piyry miten toi eroaa vakio filtteristä? tuoko se tehoa vai pyöriikö kone paremmin vai mitä?
Tuskin se tehoon vaikuttaa mutta pitäs suadattaa aika hyvin ja silti ei kurista. Ittellä on ainakin toiminut ihan hyvin sen kanssa.
Maalasin just pakoputken
http://www.motot.net/galleria/showphoto ... /cat/32421
lokki65
aikas siisti
onko maalattu sillä halpa-hallista saatavalla chromi maalilla?
voitko muute kertoa sopisko toi koropala mistä oon laittanu linkkiä tos pari viestiä sitte
pjyry
- Pyörä:
koropalasta en tiedä kyllä mutta maalin olen ostanut motonetistä (Maston kuumankestomaali hopea)
Fait
- Pyörä:
- Peugeot Xps, Aprilia Rx
Tehdään maalaustöitä, ota yhteyttä yv!
di-tech mies
Niin kun tohon kisaohjelmaan tarvitaan "gameboy" niin onko se nintendo game boy ja kelpaako gameboy advanced ja mikä se ohjelma joka siihen tarvitaan on ja pitääkö hommata myös jtn piuhoja
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista