__Niko__
Mites millasii kypärii ootte tonne poksiin saanu mahtumaan? oisko tolla airohin tygerillä mitään mahiksii mahtuu?
Oishan se ihan mukava toisenlaistakin sylinterii pästä viilaamaan...<-- sano amis rakkaus kirjeessä.
official menber of K.G.C.C ©
-[GS]-
Tietääkö kukaan että missä tossa -04 mallin stalkerissa on se joku (sähköinen)rajoitin systeemi?
jani_89
mun tietääkseni se on cdi yksikös.. korjatkaa jos oon vääräs..
-[GS]-
jani_89 kirjoitti:mun tietääkseni se on cdi yksikös.. korjatkaa jos oon vääräs..
Eli se ois samanlainen ku jossain hondan skoottereissa...? joissa on se joku niitti hässäkkä...
jani_89
-[GS]- kirjoitti:jani_89 kirjoitti:mun tietääkseni se on cdi yksikös.. korjatkaa jos oon vääräs..
Eli se ois samanlainen ku jossain hondan skoottereissa...? joissa on se joku niitti hässäkkä...
joo niin mä sen oon ymmärtäny..
Silkki91
No jani mikset sä ota pois sitä sähkö juttuu jos se nopeutta tuo
Vauhtiviivatarra
Moderaattori
__Niko__ kirjoitti:Mites millasii kypärii ootte tonne poksiin saanu mahtumaan? oisko tolla airohin tygerillä mitään mahiksii mahtuu?
Kannattaa tietysti kokeilla, mutta tuo Tyger on ainakin lipan kanssa sen verran kookas ettei mahdu kunnolla edes suhteellisen tilavaan DiTechin boksiin. Jos kypärää olet ostamassa, suosittelisin vilkuilemaan muita malleja.
__Niko__
Mites mitä oljyy ootte tonne varin viereen kaatanu?
Oishan se ihan mukava toisenlaistakin sylinterii pästä viilaamaan...<-- sano amis rakkaus kirjeessä.
official menber of K.G.C.C ©
stalker89
__Niko__ kirjoitti:Mites mitä oljyy ootte tonne varin viereen kaatanu?
jos "rattaita" tarkotat nii viimeks shellin spiraxii ja sitä aikasemmin synteettistä auton perä öljyy...
Dataaja
missäspäin tässä stalkerissa oikeen on cdi-boksi? täytys rajotinta väsäillä kun tuntuu niin pirtsakalta laitteelta.
ent.
Beissi
Tiiviste kirjoitti:missäspäin tässä stalkerissa oikeen on cdi-boksi? täytys rajotinta väsäillä kun tuntuu niin pirtsakalta laitteelta.
yleensä se on jomman kumman sivuposken alla.
Lanakt
WaZu kirjoitti:Tiiviste kirjoitti:missäspäin tässä stalkerissa oikeen on cdi-boksi? täytys rajotinta väsäillä kun tuntuu niin pirtsakalta laitteelta.
yleensä se on jomman kumman sivuposken alla.
Rungossa, pytyn lähellä, takaapäin katottuna vasemmalla puolella.
Dataaja
meneekös toi moparilla piaggoihin myytävä alkukäyrä stalkkeriin kans?
ent.
stalker89
Tiiviste kirjoitti:meneekös toi moparilla piaggoihin myytävä alkukäyrä stalkkeriin kans?
ei.
NATO-ohjus
Tiiviste kirjoitti:meneekös toi moparilla piaggoihin myytävä alkukäyrä stalkkeriin kans?
Ihan pienellä sovituksella, suoraan ei.
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista