Atte_92
- Pyörä:
- Suzuki s1 ja Gilera Stalker
missäköhän mahtaa olla vika kun tuossa miun stalkkerissa ei toimi startti,vilkut,töötti ja pensamittari
l4ur1-
- Pyörä:
- a1 vikahusq
sulake, ajatteleppa välillä ite.
sanhu
- Pyörä:
- ANKKA'97 ja Booster MHR ´99 projekti
Kertokaapa perusfaktoja stalkerista. Eli luotettavuudesta ja mahdollisista tyyppivioista (jos niitä voi semmoisiksi kutsua). Olen katsellut tuommoista n.10000 ajettua ja n.13000 ajettu stalkeria. Tuossa 13000 ajetussa ei ainakaan ole tehty vielä mitään koneremppaa joten mitä kaikkea pitäisi koneeseen tuossa vaiheessa vaihtaa?
Voi myös ehdotella hyvin toimivia stalkkereita jos on myynnissä jollain. YV:llä jatkot sitten niistä.
ANKKA'97
Hanski93
Eli ostin vasta gilera stalkerin jossa piti olla vika " alipainebensahana rikki ". Eli vaihoin sen, joten bensan saannissa ei pitäisi olla vikaa. kaasarin olen puhdistanut ja mopo antaa hyvin kipinän, mutta ei hörähdäkkään. Skootterissa on pelkkä sähköstartti. Itse epäilen ryyppyä? eli kannattaisiko ostaa uus ryyppy vanhan sähköryypyn tilalle ja voiko kokeilla että toimiiko vanha sähköryyppy? kiitos jo vastauksista, huom. mopon vuosimalli -99. sähköstartti toimii hyvin mutta junttaa vaan eteenpäin, ja mopo ei yritäkkään lähtä käyntiin.
[jazga]
- Pyörä:
- ei mtn...eikä enää tule :D
Hanski93 kirjoitti:Eli ostin vasta gilera stalkerin jossa piti olla vika " alipainebensahana rikki ". Eli vaihoin sen, joten bensan saannissa ei pitäisi olla vikaa. kaasarin olen puhdistanut ja mopo antaa hyvin kipinän, mutta ei hörähdäkkään. Skootterissa on pelkkä sähköstartti. Itse epäilen ryyppyä? eli kannattaisiko ostaa uus ryyppy vanhan sähköryypyn tilalle ja voiko kokeilla että toimiiko vanha sähköryyppy? kiitos jo vastauksista, huom. mopon vuosimalli -99. sähköstartti toimii hyvin mutta junttaa vaan eteenpäin, ja mopo ei yritäkkään lähtä käyntiin.
Mulla kans aina joskus vähän samantyyppista vikaa mutta en oo saanu selville et mikä siin on..Eikä oo oikeestaa tarvinnukkaa ku se tekee vaan hyvin harvoin et joutuu pyörittää pitkään et lähtee käyntiin.Vm on kans -99
Just for fun:D
Jok3r
itellä on ollut sama vika kanssa ja itsellä ongelman ratkaisi pienempi suutin. Eli itselläni kävi niin rikkaalla että ei saanut tarpeeksi ilmaa ja tämän takia seos ei palanut.
runneri08
millainen tää uus stalker naked on?
eep1
- Pyörä:
- pösö
kannattaako ostaa kaverilta stalkkeri, joka on ajanu varmaan tonnin teharin kanssa vaihtamatta isompaa suuta? eli voiko leipoo helposti tai voiko tulla muuta haittaa?
Vexd
Joo elikkäs ku ootte vaihtanu tankoja (krossi) tähän skobaan nii minkälaisia kiinnityksiä ootte tehny?
[jazga]
- Pyörä:
Jos jollain myydä stalkkeriin takakatteet halvalla ni pistäkää yv:tä tulemaan
e:Tai jos kiinnostaa ostakaa koko vehje pois
http://www.mototalli.net/62460
Viimeksi muokannut [jazga] päivämäärä 24.8.2008 18:30, muokattu yhteensä 1 kerran
[jazga]
- Pyörä:
Sellane kysymys stalkkeriin liittyen tähän väliin että..
..löysin ex-om. jäliltä stalker -99:tä tulppana ngk br9es. Kuitenkin monilla sivuilla suositellaan tulpaksi b9es:ää,tuota suositellaan stalkkerin ohella esim.vanhempaan runneriin ja tuota br9:ä suositellaan esim. ice:een/dna:han...
Kysymys onkin että onko näillä ko. tulpilla merkittävää eroa esim. käymiseen/ulkomuotoon??Kuitenkin käyminen on suhtkoht tasasta..sellasen asian huomasin että puskee tulpan juuresta ihan vähän ilmaa läpi??Voiko tämä sitten liittyä tulppaan vai siihen että kannessa tulpan kierteet on paskana??
e:alkup. tulppa tais olla joku champion...
SJK
- Pyörä:
- RM 250
runneri08 kirjoitti:millainen tää uus stalker naked on?
Ihan kiva on, vähä turhan leveet sarvat muuten siisti ja hyvä ajettava.
macak
Tällanen helppo kysymys et onko hyvä ajettava tällaselle 183cm pitkälle, vai onko ¨polvet suussa¨meininkiä.
antso
Mikähän mahtaa olla, kun n.7500km ajettu -03 Stalker kulkee mittariin noin 50km/h? Hukkaputki on tukittu, putken juuressa ei ole holkkia eikä variaattorissa prikkaa.
[jazga]
- Pyörä:
macak kirjoitti:Tällanen helppo kysymys et onko hyvä ajettava tällaselle 183cm pitkälle, vai onko ¨polvet suussa¨meininkiä.
Ite oon 187cm ja ei mulla ainakaan ollu
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista