Peugeot Jetforce

valtsukoo
Liittynyt:
1.4.2009 21:18

ViestiKirjoittanut valtsukoo » 13.5.2009 18:37

kuinka tihiään sitä pitää vaihella? siis ilimanputsaria
lopsa
Pyörä:
Peugeot Jet Force TSDI -04
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
14.5.2009 21:03
Vauhtia!

ViestiKirjoittanut lopsa » 15.5.2009 14:40

Oisko mitään viriä, joka sais mun -04 Jet Forcen kulkemaan n. 50km/h? Koska nyt se kulkee vaan 42km/h :roll: ja se ottaa ns. pannuun. Kuitenki sellanen viri että pysyis vakuutukset voimassa mahdollisen onnettomuuden varalta. Niin, eikä myöskään kallis! Tää on siis ruiskumalli. Pikaista vastausta kiitos!
valtsukoo
Liittynyt:
1.4.2009 21:18

ViestiKirjoittanut valtsukoo » 15.5.2009 16:44

rikka pois nii kulkee tarpeeksi. jos onnettumaas sattuu nii rikkapaikalle :DD
Herz
Liittynyt:
10.4.2008 20:37

ViestiKirjoittanut Herz » 16.5.2009 1:06

lopsa kirjoitti:Oisko mitään viriä, joka sais mun -04 Jet Forcen kulkemaan n. 50km/h? Koska nyt se kulkee vaan 42km/h :roll: ja se ottaa ns. pannuun. Kuitenki sellanen viri että pysyis vakuutukset voimassa mahdollisen onnettomuuden varalta. Niin, eikä myöskään kallis! Tää on siis ruiskumalli. Pikaista vastausta kiitos!
Korota prikkaa.. :P
valtsukoo
Liittynyt:
1.4.2009 21:18

ViestiKirjoittanut valtsukoo » 16.5.2009 14:17

onko tuossa TSDI jet forcessa muuten samanlainen variaattori ku muissakin? eli prikka on samanlainen ja jos sen poistaa nii on samat vaikutukset kun esimerkiksi c-Tech mallissa? vastailkaapa nopeeta ku oon ostamassa semmosta eikä tiiä oikeen onko hyvä vaiko huono
lopsa
Pyörä:
Peugeot Jet Force TSDI -04
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
14.5.2009 21:03

ViestiKirjoittanut lopsa » 17.5.2009 8:23

Terokoo kirjoitti:
lopsa kirjoitti:Oisko mitään viriä, joka sais mun -04 Jet Forcen kulkemaan n. 50km/h? Koska nyt se kulkee vaan 42km/h :roll: ja se ottaa ns. pannuun. Kuitenki sellanen viri että pysyis vakuutukset voimassa mahdollisen onnettomuuden varalta. Niin, eikä myöskään kallis! Tää on siis ruiskumalli. Pikaista vastausta kiitos!
Korota prikkaa.. :P

Miten? pitääks siihe kaitaa jotain alle vai miten? Paljonko silloin kulkee?
Herz
Liittynyt:
10.4.2008 20:37

ViestiKirjoittanut Herz » 17.5.2009 16:59

valtsukoo: On samanlainen, tosin mullakin olisi todella hyväkuntoinen pösö myynnissä, jos kiinnostaa? C-tech malli viel :)

Lopsa: 2 pientä prikkaa sinne kaikkien kolmen ruuvien alle. Sit menee sen 50-55.

Kurkatkaa toki ilmoitukseni!
valtsukoo
Liittynyt:
1.4.2009 21:18

ViestiKirjoittanut valtsukoo » 17.5.2009 17:25

vähä liikaa ajettu tolla sun pösöllä! : // mut tack vastauksesta.
lopsa
Pyörä:
Peugeot Jet Force TSDI -04
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
14.5.2009 21:03

ViestiKirjoittanut lopsa » 17.5.2009 19:16

Terokoo kirjoitti:
Lopsa: 2 pientä prikkaa sinne kaikkien kolmen ruuvien alle. Sit menee sen 50-55.


Onks toi sitte laitonta? Ei vakuutus enää korvaa jos ton tekee vai?
Herz
Liittynyt:
10.4.2008 20:37

ViestiKirjoittanut Herz » 17.5.2009 20:07

On laitonta, mutta tuskin ne niin pikkutarkasti katsovat, mut ei sitä koskaan tiedä.

Valtsukoo: 1000km sitten vaihdettu kampiakseli, mäntä, laakerit, stefat ja tiivisteet, periaatteessa uusi kone. Hintakin laskettu 1800e nyt :)
valtsukoo
Liittynyt:
1.4.2009 21:18
TSDI

ViestiKirjoittanut valtsukoo » 20.5.2009 17:24

sain tosi halvalla tommosen 2005vm tsdi mallin (100km), nii oli kuin tiheästi se ilmanputsari kannattaa vaihtaa että väsitää onglemat? ja miten hyvin lähtee talvella ja yleensäkkin käyntiin ku on vaan tuo sähkästartti eikä polinta ollenkaa?
Herz
Liittynyt:
10.4.2008 20:37

ViestiKirjoittanut Herz » 20.5.2009 23:52

Itel ei lähteny talvel ollenkaa sähköl, paitsi lämpimänä.
pellepoliisi
Liittynyt:
12.5.2008 23:19

ViestiKirjoittanut pellepoliisi » 23.5.2009 23:12

valtsukoo kirjoitti:sain tosi halvalla tommosen 2005vm tsdi mallin (100km), nii oli kuin tiheästi se ilmanputsari kannattaa vaihtaa että väsitää onglemat? ja miten hyvin lähtee talvella ja yleensäkkin käyntiin ku on vaan tuo sähkästartti eikä polinta ollenkaa?


mullakin on vaa sähköstartti....akun latasin ja sit käynnisty heti EKALLA IHAN NORMAALISTI alle 7 sekkaa suurinpiirtein:D....olin ihan hämmästyny...vähä myös pelotti:D

btw. missä jetin ilmanputsari oikeen sijaitsee...en oo viel kauheesti jaksanu kattoo...joku yks kuvakin olis ihan jees
sebalus
Pyörä:
harrikka
Paikkakunta:
€$BÅ
Liittynyt:
28.1.2007 20:05

ViestiKirjoittanut sebalus » 9.6.2009 1:09

Jeps eli kaverilla on tämmönen Pösön jet force vuosimallia -03 ja nyt tekis mieli saada sitä vähä pirteemmäks ja aattelin kysästä kaverin puolesta että meneekö esim. joku näistä allaolevista putkista kiinni ?

http://www.easyparts.nl/showarticles_in ... 2456-2457/
http://www.easyparts.nl/showarticles_in ... 7-118/2826
http://www.easyparts.nl/showarticles_in ... -2456-2458

Kyseessä siis ruisku peli ettei oo normi kaasaria ja mites jos tommosen putken laittaa kii ni joutuuko tota ruiskua säätämään esim uutta ruiskukarttaa tms ? :)

Kiitokset etukäteen!
paskalla on tekijänsä...
pellepoliisi
Liittynyt:
12.5.2008 23:19

ViestiKirjoittanut pellepoliisi » 9.6.2009 19:17

Toi leovince ainakin sopii ja siitä on myös kromi malli...myös leovince tt käy(halvin)...lazerista en oo varma ja mun tietääkseni ei tarvi säädellä mitää

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista