valtsukoo
kuinka tihiään sitä pitää vaihella? siis ilimanputsaria
lopsa
- Pyörä:
- Peugeot Jet Force TSDI -04
Oisko mitään viriä, joka sais mun -04 Jet Forcen kulkemaan n. 50km/h? Koska nyt se kulkee vaan 42km/h
ja se ottaa ns. pannuun. Kuitenki sellanen viri että pysyis vakuutukset voimassa mahdollisen onnettomuuden varalta. Niin, eikä myöskään kallis! Tää on siis ruiskumalli. Pikaista vastausta kiitos!
valtsukoo
rikka pois nii kulkee tarpeeksi. jos onnettumaas sattuu nii rikkapaikalle
D
Herz
lopsa kirjoitti:Oisko mitään viriä, joka sais mun -04 Jet Forcen kulkemaan n. 50km/h? Koska nyt se kulkee vaan 42km/h
ja se ottaa ns. pannuun. Kuitenki sellanen viri että pysyis vakuutukset voimassa mahdollisen onnettomuuden varalta. Niin, eikä myöskään kallis! Tää on siis ruiskumalli. Pikaista vastausta kiitos!
Korota prikkaa..
valtsukoo
onko tuossa TSDI jet forcessa muuten samanlainen variaattori ku muissakin? eli prikka on samanlainen ja jos sen poistaa nii on samat vaikutukset kun esimerkiksi c-Tech mallissa? vastailkaapa nopeeta ku oon ostamassa semmosta eikä tiiä oikeen onko hyvä vaiko huono
lopsa
- Pyörä:
Terokoo kirjoitti:lopsa kirjoitti:Oisko mitään viriä, joka sais mun -04 Jet Forcen kulkemaan n. 50km/h? Koska nyt se kulkee vaan 42km/h
Korota prikkaa..
Miten? pitääks siihe kaitaa jotain alle vai miten? Paljonko silloin kulkee?
Herz
valtsukoo: On samanlainen, tosin mullakin olisi todella hyväkuntoinen pösö myynnissä, jos kiinnostaa? C-tech malli viel
Lopsa: 2 pientä prikkaa sinne kaikkien kolmen ruuvien alle. Sit menee sen 50-55.
Kurkatkaa toki ilmoitukseni!
valtsukoo
vähä liikaa ajettu tolla sun pösöllä! : // mut tack vastauksesta.
lopsa
- Pyörä:
Terokoo kirjoitti:
Lopsa: 2 pientä prikkaa sinne kaikkien kolmen ruuvien alle. Sit menee sen 50-55.
Onks toi sitte laitonta? Ei vakuutus enää korvaa jos ton tekee vai?
Herz
On laitonta, mutta tuskin ne niin pikkutarkasti katsovat, mut ei sitä koskaan tiedä.
Valtsukoo: 1000km sitten vaihdettu kampiakseli, mäntä, laakerit, stefat ja tiivisteet, periaatteessa uusi kone. Hintakin laskettu 1800e nyt
valtsukoo
sain tosi halvalla tommosen 2005vm tsdi mallin (100km), nii oli kuin tiheästi se ilmanputsari kannattaa vaihtaa että väsitää onglemat? ja miten hyvin lähtee talvella ja yleensäkkin käyntiin ku on vaan tuo sähkästartti eikä polinta ollenkaa?
Herz
Itel ei lähteny talvel ollenkaa sähköl, paitsi lämpimänä.
pellepoliisi
valtsukoo kirjoitti:sain tosi halvalla tommosen 2005vm tsdi mallin (100km), nii oli kuin tiheästi se ilmanputsari kannattaa vaihtaa että väsitää onglemat? ja miten hyvin lähtee talvella ja yleensäkkin käyntiin ku on vaan tuo sähkästartti eikä polinta ollenkaa?
mullakin on vaa sähköstartti....akun latasin ja sit käynnisty heti EKALLA IHAN NORMAALISTI alle 7 sekkaa suurinpiirtein:D....olin ihan hämmästyny...vähä myös pelotti:D
btw. missä jetin ilmanputsari oikeen sijaitsee...en oo viel kauheesti jaksanu kattoo...joku yks kuvakin olis ihan jees
sebalus
- Pyörä:
- harrikka
Jeps eli kaverilla on tämmönen Pösön jet force vuosimallia -03 ja nyt tekis mieli saada sitä vähä pirteemmäks ja aattelin kysästä kaverin puolesta että meneekö esim. joku näistä allaolevista putkista kiinni ?
http://www.easyparts.nl/showarticles_in ... 2456-2457/http://www.easyparts.nl/showarticles_in ... 7-118/2826http://www.easyparts.nl/showarticles_in ... -2456-2458Kyseessä siis ruisku peli ettei oo normi kaasaria ja mites jos tommosen putken laittaa kii ni joutuuko tota ruiskua säätämään esim uutta ruiskukarttaa tms ?
Kiitokset etukäteen!
paskalla on tekijänsä...
pellepoliisi
Toi leovince ainakin sopii ja siitä on myös kromi malli...myös leovince tt käy(halvin)...lazerista en oo varma ja mun tietääkseni ei tarvi säädellä mitää
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista