Kymco Super 8

tissit
Liittynyt:
4.1.2008 14:07

ViestiKirjoittanut tissit » 30.5.2008 15:35

ählömö kirjoitti:Hmm. Käykös minkälaiset tehoputket kasiin?


tommonen menee ainaki iha suoraan kiinni http://www.scooter-attack.com/index2.php?lang=e
tissit
Liittynyt:
4.1.2008 14:07

ViestiKirjoittanut tissit » 30.5.2008 15:40

jos linkki ei näy tuote numero on NK800.02
kurtzu
Pyörä:
Yamaha Dt
Paikkakunta:
Liperi
Liittynyt:
11.8.2007 19:10

ViestiKirjoittanut kurtzu » 30.5.2008 15:49

ei taida olla tosta putkesta mitään tehollista hyötyä.. lue alla oleva teksi tarkkaa

The exhaust has a CE-mark and can be used legally on public roads. Contrary to the original exhaust, the diameter of the manifold has been visibly increased which leads to a boost in power. The exhaust is restricted by means of a reduction washer in the manifold, the way you know it from 2-stroke exhaust. However, this restrictor doesn't have much consequence for 50cc engines. If you are using a bigger cylinder, removing the restrictor does pay off, though. Remember that the operating licence will expire then. And with 4-stroke engines, you cannot expect an increase in performance as big as you know it from 2-stroke tuning. Nevertheless, this exhaust is a good alternative to the very low quality original exhausts made in China. This is so far the only exhaust system for this vehicle with E-mark.

siis tuo teksti lukee putken yhteydessä ku painaa more
IG
Liittynyt:
25.8.2007 12:59

ViestiKirjoittanut IG » 31.5.2008 10:14

Ei nyt tollaista tohon hintaan kukaan jaksa tilata. Minä jos tilasin jonkun teharin niin vain sen takia koska se on hienoo, joku yasunin kromi 2:lla änkkärillä vois olla ihan siisti.
Kymco myynnissä!!! Tarjoukset YV:lle
shoke
Pyörä:
Kymco Super 8
Paikkakunta:
Varkaus
Liittynyt:
4.5.2008 14:49

ViestiKirjoittanut shoke » 1.6.2008 10:24

Siis kyllähän tän saa kulkemaan nopeammin kun ostaa rajottamattoman holkin ja kurittoman cdi:n vissiin. Ei noista tehoputkeista paljoo hyötyy nelitahtisis...
IG
Liittynyt:
25.8.2007 12:59

ViestiKirjoittanut IG » 1.6.2008 11:39

shoke kirjoitti:Siis kyllähän tän saa kulkemaan nopeammin kun ostaa rajottamattoman holkin ja kurittoman cdi:n vissiin. Ei noista tehoputkeista paljoo hyötyy nelitahtisis...


Huh huh... kyllä nyt kaikki täällä tietää sen =), minä tarviin teharin vain Kauneuden takia!
Kymco myynnissä!!! Tarjoukset YV:lle
tissit
Liittynyt:
4.1.2008 14:07

ViestiKirjoittanut tissit » 2.6.2008 17:08

kurtzu kirjoitti:ei taida olla tosta putkesta mitään tehollista hyötyä.. lue alla oleva teksi tarkkaa

The exhaust has a CE-mark and can be used legally on public roads. Contrary to the original exhaust, the diameter of the manifold has been visibly increased which leads to a boost in power. The exhaust is restricted by means of a reduction washer in the manifold, the way you know it from 2-stroke exhaust. However, this restrictor doesn't have much consequence for 50cc engines. If you are using a bigger cylinder, removing the restrictor does pay off, though. Remember that the operating licence will expire then. And with 4-stroke engines, you cannot expect an increase in performance as big as you know it from 2-stroke tuning. Nevertheless, this exhaust is a good alternative to the very low quality original exhausts made in China. This is so far the only exhaust system for this vehicle with E-mark.

siis tuo teksti lukee putken yhteydessä ku painaa more


auttaa se ku se on suora putki ja se tuo nelarissa vääntöö ja tehoo lisää ei se huippuja kai paljoo tuo mut jaksaa mennä paremmin:)
Gide
Liittynyt:
2.6.2008 18:49

ViestiKirjoittanut Gide » 2.6.2008 19:11

Hola,
Oisko kellään antaa infoa s8:n sopivista tavaraboxeista.
Tai yleensäkin kiinnitysmekanismista ei kymcon boxeille, vaatiiko katteiden poraamisia tms. operaatioita ?
IG
Liittynyt:
25.8.2007 12:59

ViestiKirjoittanut IG » 3.6.2008 12:51

Gide kirjoitti:Hola,
Oisko kellään antaa infoa s8:n sopivista tavaraboxeista.
Tai yleensäkin kiinnitysmekanismista ei kymcon boxeille, vaatiiko katteiden poraamisia tms. operaatioita ?


Ei tarvii porata mitään. -_-
Kymco myynnissä!!! Tarjoukset YV:lle
poss3
Pyörä:
RRX enduro pwr up -07
Paikkakunta:
Joensuu
Liittynyt:
27.5.2007 10:18

ViestiKirjoittanut poss3 » 3.6.2008 14:51

Kasista katkes eilen jalka :D
stadi-56
Paikkakunta:
Kirkkonummi
Liittynyt:
24.3.2008 16:42

ViestiKirjoittanut stadi-56 » 3.6.2008 17:00

mugen kirjoitti:Kasista katkes eilen jalka :D


Sivu vai keskituki?
poss3
Pyörä:
RRX enduro pwr up -07
Paikkakunta:
Joensuu
Liittynyt:
27.5.2007 10:18

ViestiKirjoittanut poss3 » 3.6.2008 18:52

Keskituki. Toinen puoli lähti siitä mistä mistä polkastaan.

Vaikka ei hitsauksen kohalta katkennu niin silti oli koko jalka ihan paskasti hitsattu. Esim. rauta oli sulanu hitsauksen kohalta.. Ihan perus kiinahitsaukset :D
Jalma
Pyörä:
Yamaha YZF600R Thundercat
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
3.6.2008 19:02

ViestiKirjoittanut Jalma » 3.6.2008 19:19

Mitäs ne teidän super8 kulkee nyt ja mitäs ootte sille tehnyt? Mun oma kulkee nyt mittarin mukaa 63km/h.. mut kusee toi mittari ainaki 5km/h.. itellä on kuriton cdi-boxi ja rajoittamaton holkki ja ajettuu nyt jotai 977km.. Nyt ostan ne kevyemmät rullat ja uuden suuttimen ku on naurettavan pieni.. Että ostanko nyt ne 6,5g rullat kun eiks 6g rullil vaa huuda ja kulje huonosti, vai olenko ihan väärässä? Että asiantuntioilta olisi mukava saada tietoa tästä asiasta että miten se oikeasti on.
paati
Pyörä:
DT 125X
Paikkakunta:
Järvenpää
Liittynyt:
9.12.2006 23:21

ViestiKirjoittanut paati » 3.6.2008 20:19

Jalma kirjoitti:Mitäs ne teidän super8 kulkee nyt ja mitäs ootte sille tehnyt? Mun oma kulkee nyt mittarin mukaa 63km/h.. mut kusee toi mittari ainaki 5km/h.. itellä on kuriton cdi-boxi ja rajoittamaton holkki ja ajettuu nyt jotai 977km.. Nyt ostan ne kevyemmät rullat ja uuden suuttimen ku on naurettavan pieni.. Että ostanko nyt ne 6,5g rullat kun eiks 6g rullil vaa huuda ja kulje huonosti, vai olenko ihan väärässä? Että asiantuntioilta olisi mukava saada tietoa tästä asiasta että miten se oikeasti on.


ei ainakaa kaverin kymco huuda 6g rullilla ja rajattomalla holkilla jua rajattomalla cdi:iillä.
IG
Liittynyt:
25.8.2007 12:59

ViestiKirjoittanut IG » 3.6.2008 20:48

Miten sitä suutinta vaihdetaan ku se kaasarin ei saa irti siit ja siel on helvetisti tavaraa sen ympärillä vai mitenköhän sen saa vaihdettu ja mistä saa suuttimen ja mikä koko pitäisi olla??
Kymco myynnissä!!! Tarjoukset YV:lle

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista