Rahamies
- Liittynyt:
- 20.3.2017 22:04
Novoiperse. Noilla vakio rullilla kyllä kestää aika pitkään kiihyttää tohon 60 ja ylämäkiin hyytyy nii pitäs jotku toiset rullat saaha mut nuo 5,1g oli sitte näköjää iha liia kevyet nii minkä kokosista kannattas lähtee seuraavaks kokeilee kun ei kehtais hirveesti ylimääräsiä ostella ( jotain 6g)?
Vauhtiviivatarra
Moderaattori
- Liittynyt:
- 5.2.2003 23:44
Käsittääkseni Kymcoissa vakiorullat ovat 8,5g joten jos välttämättä haluaa koittaa, voisivat 0,5-1g kevyemmät olla sopivat. Tosin kurittomilla menopeleillä vakiorullat ovat yleensä parhaimmat, mutta eihän mikään estä kokeilemasta. Kannattaa muuten vilkaista, löytyykö rullia setteinä - ovat yleensä huomattavasti halvempia nipussa ostettuna.
Orioni
- Liittynyt:
- 11.5.2017 21:08
Hei! Mistäs löytäisin rajoittamattoman cdi:n vm. 2011 agilityyn?
Minemac69
- Pyörä:
- Cpi Sm 50 Pro, Honda CBR 125R
- Liittynyt:
- 12.3.2014 21:59
Moro
Ongelmia agilityn kanssa.. Ollut mun aikana aina huono lähtemään kylmänä käyntiin ja teki viikko sitten sen ettei lähtenyt ollenkaan käyntiin, ei sähköllä, ei polkemalla. Eilen vaihdoin puolan ja lähti käyntiin ja kulki, ajaessa kyllä hieman laiskempi kuin on ennen ollut. Tänään ei lähtenyt enään käyntiin, ei edes lupaa, mikä voisi olla vikana. voiko puola hajota noin nopeasti? CDI?
zanzzi
- Pyörä:
- YZF-r1 2006
- Paikkakunta:
- Rauma
- Liittynyt:
- 3.4.2003 15:26
Terve.
Olis tollanen vm 2003 4t kymco agility projekti menossa ja nyt tarvisin vähän vinkkejä. Eli ei lähde käyntiin. Ei saa bensaa, eli vika jossain kaasarin ja bensatankin välissä. Tässä vähän pohjia tälle päätelmälle.
Tänään tuota räplättiin ja yritettiin sartata, mutta ei edes lupaa. Tulppa on uusi ja tulpanjohto ja hatun pitäisi olla ehjät. Vastus mitattaessa 3,2k ohmia. Onko joku mittaillut onko sinnepäinkään? Tulppa lyö heikkoa kipinää. Oli starteissa auton akku rinnan mopon akun kanssa joten ei pitäisi johtua virrasta. Kaikki vanhat bensat poistettiin ja uudet tilalla.
Kaasari puhdistettiin, oli täynnä sitä itseään ja puhdistuksessa meni useampi tunti. Suuttimet on auki ja osat liikkuu normaalisti kaasarin sisällä. Ainut minulle uusi asia on tämä sähkö ryyppy jonka toiminnasta en ole täysin varma. Osaako joku kertoa miten testaan tämän toiminnan?
Bensatankin hana on tässä mallissa alipaineella ohjattu. Laitettiin kirkas letku suoraan tankkiin kiinni ja koitettiin startata. Bensaahan sieltä tuli.
Vika on todennäköisesti kaasarissa. Ehkäpä sähköryypyssä tai jokin osa jäänyt epähuomiossa putsaamatta. Starttisparyta suoraan imukaulaan saa koneen hörähtämään muutamaksi sekunniksi ja sammuu. Eli ideoita mitä seuraavaksi kokeillaan?
r1
Kymco Agility 50cc
- Liittynyt:
- 10.5.2018 15:57
Moikka, mulla 50cc -06 agility, jonka hommasin n. 2vk sitten.
Ongelmana on se ettei mopo lataa, eikä pyöritä starttia. Suoralla virralla akusta startti pyörii.
Vaihdoin uuden akun, mutta sama ongelma jatkuu.
Startti nappi on ehjä, jarrukatkaisija ehjä, sulakkeet ehjät.
Mitä voisi seuraavaksi mittailla?
Please auttakaa!
Kymco Agility 50cc
- Liittynyt:
- 10.5.2018 15:57
Ainii ja mopo siis lähtee kyllä polkemalla käyntiin ja valot ym. muut sähköt toimii normaalisti käynnissä ollessa.
Kymco Agility 50cc
- Liittynyt:
- 10.5.2018 15:57
Paitsi startti ja lataus.
Sankkeri
- Liittynyt:
- 4.6.2018 14:25
Omassa Agilityssä (-05) on jokin oikosulku, kun akun kengän laittaa kiinni, niin 10A sulake palaa ja valot lähtee automaattisesti päälle, eikä niitä saa sammutettua. Vilkut, startti, töötti yms ei toimi ollenkaan. Pitää varmaan alkaa tarkistamaan johtoja ja liitäntöjä, jos ei kellään oo ideaa mistä johtuis?
Orioni
- Liittynyt:
- 11.5.2017 21:08
Hei! Mikäs vois olla kymcossa vikana kun ei vaan ole vääntöä mitenkään eikä kuljekaan kuin 52 km/h. On 72cc sylinterisarjaa, rajoittamatonta cdi:tä ja uutta kaasaria, mutta ei vaan jaksa vääntää yksin ajaessa ja kakspäällä ylämäkeen menee 25-30 km/h vauhtia.
Vuosimalli 2011. Ajettu ~11000km.
zanzzi
- Pyörä:
- YZF-r1 2006
- Paikkakunta:
- Rauma
- Liittynyt:
- 3.4.2003 15:26
zanzzi kirjoitti:Terve.
Olis tollanen vm 2003 4t kymco agility projekti menossa ja nyt tarvisin vähän vinkkejä. Eli ei lähde käyntiin. Ei saa bensaa, eli vika jossain kaasarin ja bensatankin välissä. Tässä vähän pohjia tälle päätelmälle.
Tänään tuota räplättiin ja yritettiin sartata, mutta ei edes lupaa. Tulppa on uusi ja tulpanjohto ja hatun pitäisi olla ehjät. Vastus mitattaessa 3,2k ohmia. Onko joku mittaillut onko sinnepäinkään? Tulppa lyö heikkoa kipinää. Oli starteissa auton akku rinnan mopon akun kanssa joten ei pitäisi johtua virrasta. Kaikki vanhat bensat poistettiin ja uudet tilalla.
Kaasari puhdistettiin, oli täynnä sitä itseään ja puhdistuksessa meni useampi tunti. Suuttimet on auki ja osat liikkuu normaalisti kaasarin sisällä. Ainut minulle uusi asia on tämä sähkö ryyppy jonka toiminnasta en ole täysin varma. Osaako joku kertoa miten testaan tämän toiminnan?
Bensatankin hana on tässä mallissa alipaineella ohjattu. Laitettiin kirkas letku suoraan tankkiin kiinni ja koitettiin startata. Bensaahan sieltä tuli.
Vika on todennäköisesti kaasarissa. Ehkäpä sähköryypyssä tai jokin osa jäänyt epähuomiossa putsaamatta. Starttisparyta suoraan imukaulaan saa koneen hörähtämään muutamaksi sekunniksi ja sammuu. Eli ideoita mitä seuraavaksi kokeillaan?
Omaan kysymykseeni vastaten sain jo tänään ajalliseksi... Paineilmalla kaasari puhtaaksi. Oli siis jäänyt jokin tukos ja ei sen takia startannut. Tietenkin piti vähän akkua latailla.
Orioni kirjoitti:Hei! Mikäs vois olla kymcossa vikana kun ei vaan ole vääntöä mitenkään eikä kuljekaan kuin 52 km/h. On 72cc sylinterisarjaa, rajoittamatonta cdi:tä ja uutta kaasaria, mutta ei vaan jaksa vääntää yksin ajaessa ja kakspäällä ylämäkeen menee 25-30 km/h vauhtia.
Vuosimalli 2011. Ajettu ~11000km.
Myöhässähän tämä tulee, mutta rullat loppu.
r1
A.U
- Liittynyt:
- 23.4.2020 22:23
Päivää,
Mitä mahtaa olla Agility 50cc 4tahtisessa, kun bensasuodatin aina tyhjä, ihan pieni tippa sisällä. Olen uusinut kaikki alipaine ja bensaletkut + uusi bensahana, sen lisäksi putsanut bensatankin ja sihtin. Uusi kaasari, imukaula ja ilmasuodatin. Käynti lähtee suht hyvin, mutta jossain kierroksissa lämmilä moottorilla booaa aluksi, johtuu ehkä vähäisestä bensasta. Sama juttu kylmällä moottorilla, ei kannata kaasu vääntä, sammuu melkeen ja se pienikin tippa hävii suodatimesta, kun bensatarve kylmänä vielä isompi.
Onko ideoitä?
Kiitos!
t1rkk0n3n
- Liittynyt:
- 25.5.2020 19:14
Mikähän mahtaa olla meitsin agilityssä, hommasin rajoittamattoman CDI-boxin mutta vehe ei käynnisty sillä? Pittääkö tehä jotai taikoja vaihdon jälkee vai pitäskö lähtee samalla keinon käyntii kuin rajotetullakin? Koneena KG10SA vm.2007
t1rkk0n3n
- Liittynyt:
- 25.5.2020 19:14
t1rkk0n3n kirjoitti:Mikähän mahtaa olla meitsin agilityssä, hommasin rajoittamattoman CDI-boxin mutta vehe ei käynnisty sillä? Pittääkö tehä jotai taikoja vaihdon jälkee vai pitäskö lähtee samalla keinon käyntii kuin rajotetullakin? Koneena KG10SA vm.2007
Ongelma korjautui. Ei ollutkaan käypänen CDI. Tilasin toisenlaisen, nyt pelaa.
Kymco agilty
- Liittynyt:
- 24.7.2020 18:34
Luin että sen kymco vaikoholkin voi kääntää toisin päin ja sitte on periaatteessa rajottamaton... Onko tää täysin kusetusta vai totta? En pääse tällä hetkellä ite koittamaan nii kyselen täällä
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista