Kymco Super 8

Jalma
Pyörä:
Yamaha YZF600R Thundercat
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
3.6.2008 19:02

ViestiKirjoittanut Jalma » 3.6.2008 23:24

IG kirjoitti:Miten sitä suutinta vaihdetaan ku se kaasarin ei saa irti siit ja siel on helvetisti tavaraa sen ympärillä vai mitenköhän sen saa vaihdettu ja mistä saa suuttimen ja mikä koko pitäisi olla??


Ite otin ainaki ne molemmat letkut siit kaasarist irti ja käänsin sen kaasarin toistepäin ja avasin sen kannen, siel sisäl on sit suutin ja se alkuperäne suutin mikä siin on niin on 80.. en sitten osaa sanoa mikä suutin siihen pitäis heittää et on järkee mut toiset sitten voi tietää täst paremmin..
Jalma
Pyörä:
Yamaha YZF600R Thundercat
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
3.6.2008 19:02

ViestiKirjoittanut Jalma » 3.6.2008 23:26

paati kirjoitti:
Jalma kirjoitti:Mitäs ne teidän super8 kulkee nyt ja mitäs ootte sille tehnyt? Mun oma kulkee nyt mittarin mukaa 63km/h.. mut kusee toi mittari ainaki 5km/h.. itellä on kuriton cdi-boxi ja rajoittamaton holkki ja ajettuu nyt jotai 977km.. Nyt ostan ne kevyemmät rullat ja uuden suuttimen ku on naurettavan pieni.. Että ostanko nyt ne 6,5g rullat kun eiks 6g rullil vaa huuda ja kulje huonosti, vai olenko ihan väärässä? Että asiantuntioilta olisi mukava saada tietoa tästä asiasta että miten se oikeasti on.


ei ainakaa kaverin kymco huuda 6g rullilla ja rajattomalla holkilla jua rajattomalla cdi:iillä.


Okei, miten sitten se kiihtyvyys siinä, kuinka paljon parantus?
paati
Pyörä:
DT 125X
Paikkakunta:
Järvenpää
Liittynyt:
9.12.2006 23:21

ViestiKirjoittanut paati » 3.6.2008 23:28

Jalma kirjoitti:
paati kirjoitti:
Jalma kirjoitti:Mitäs ne teidän super8 kulkee nyt ja mitäs ootte sille tehnyt? Mun oma kulkee nyt mittarin mukaa 63km/h.. mut kusee toi mittari ainaki 5km/h.. itellä on kuriton cdi-boxi ja rajoittamaton holkki ja ajettuu nyt jotai 977km.. Nyt ostan ne kevyemmät rullat ja uuden suuttimen ku on naurettavan pieni.. Että ostanko nyt ne 6,5g rullat kun eiks 6g rullil vaa huuda ja kulje huonosti, vai olenko ihan väärässä? Että asiantuntioilta olisi mukava saada tietoa tästä asiasta että miten se oikeasti on.


ei ainakaa kaverin kymco huuda 6g rullilla ja rajattomalla holkilla jua rajattomalla cdi:iillä.


Okei, miten sitten se kiihtyvyys siinä, kuinka paljon parantus?


kyl se vähäparemmin kiihtyy
stadi-56
Paikkakunta:
Kirkkonummi
Liittynyt:
24.3.2008 16:42

ViestiKirjoittanut stadi-56 » 4.6.2008 0:19

Jalma kirjoitti:Mitäs ne teidän super8 kulkee nyt ja mitäs ootte sille tehnyt? Mun oma kulkee nyt mittarin mukaa 63km/h.. mut kusee toi mittari ainaki 5km/h.. itellä on kuriton cdi-boxi ja rajoittamaton holkki ja ajettuu nyt jotai 977km.. Nyt ostan ne kevyemmät rullat ja uuden suuttimen ku on naurettavan pieni.. Että ostanko nyt ne 6,5g rullat kun eiks 6g rullil vaa huuda ja kulje huonosti, vai olenko ihan väärässä? Että asiantuntioilta olisi mukava saada tietoa tästä asiasta että miten se oikeasti on.


Meneekö ton 63km/h tasaisella ja jos niin mihin mittari nousee pitkässä alamäessä vai pitääkö rajoitin nopeuden samana?
Tiedosta kiittäen Super8 -08 ajettu 530km
poss3
Pyörä:
RRX enduro pwr up -07
Paikkakunta:
Joensuu
Liittynyt:
27.5.2007 10:18

ViestiKirjoittanut poss3 » 4.6.2008 11:03

Ajoin vakiolla Kasilla täysillä nopeusnäyttöön mittarin näyttäessä noin 50km/h, niin nopeusnäyttö näytti 41km/h :D
S8
Liittynyt:
4.6.2008 15:35
...

ViestiKirjoittanut S8 » 4.6.2008 15:44

Elikkäs omani peli on toiminut hyvin ensimmäisen 750km aikana. Ja muutenki olen tyytyväinen. Mutta kulkupuoleen pitäisi saada lisää vauhtia. Eli millä virityksellä saataisiin lisää huippuja ja mielillään lisää kiihtyvyyttä. tavotteena olisi saada huiput päälle 50km/h. Ja milläs virutyksillä vielä kulutuskin pienenisi samalla?
stadi-56
Paikkakunta:
Kirkkonummi
Liittynyt:
24.3.2008 16:42
Re: ...

ViestiKirjoittanut stadi-56 » 4.6.2008 18:19

S8 kirjoitti:Elikkäs omani peli on toiminut hyvin ensimmäisen 750km aikana. Ja muutenki olen tyytyväinen. Mutta kulkupuoleen pitäisi saada lisää vauhtia. Eli millä virityksellä saataisiin lisää huippuja ja mielillään lisää kiihtyvyyttä. tavotteena olisi saada huiput päälle 50km/h. Ja milläs virutyksillä vielä kulutuskin pienenisi samalla?

Tervetuloa joukkoon. Itselläni alle 600km
ajettu kasi ja perjantaina siihen laitetaan merkkiliikkeessä rajoittamaton eli ns.viriholkki,tulee maahantuojalta eikä toimenpide vaikuta takuuseen. Nyt menee mittariin tasaisella 50-52km/h.
Saas nähdä paljonko holkin vaihto vaikuttaa. Pitäisi huippujen vähän parantua ja kulutuksen hiukan pienentyä kun ei samalla nopeudella vaadi yhtä paljon kierroksia. Palataan asiaan.
stadi-56
Paikkakunta:
Kirkkonummi
Liittynyt:
24.3.2008 16:42

ViestiKirjoittanut stadi-56 » 4.6.2008 18:25

shoke kirjoitti:Siis kyllähän tän saa kulkemaan nopeammin kun ostaa rajottamattoman holkin ja kurittoman cdi:n vissiin. Ei noista tehoputkeista paljoo hyötyy nelitahtisis...

Tietääkö kukaan mistä saa ostaa Super8:iin
kurittoman cdi:n ettei tarvitse mennä mitään piuhoja katkomaan?
Löytyykö Suomalaisista liikkeistä?
Agin cdi ei käsittääkseni käy.
Jalma
Pyörä:
Yamaha YZF600R Thundercat
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
3.6.2008 19:02

ViestiKirjoittanut Jalma » 4.6.2008 19:17

stadi-56 kirjoitti:
Jalma kirjoitti:Mitäs ne teidän super8 kulkee nyt ja mitäs ootte sille tehnyt? Mun oma kulkee nyt mittarin mukaa 63km/h.. mut kusee toi mittari ainaki 5km/h.. itellä on kuriton cdi-boxi ja rajoittamaton holkki ja ajettuu nyt jotai 977km.. Nyt ostan ne kevyemmät rullat ja uuden suuttimen ku on naurettavan pieni.. Että ostanko nyt ne 6,5g rullat kun eiks 6g rullil vaa huuda ja kulje huonosti, vai olenko ihan väärässä? Että asiantuntioilta olisi mukava saada tietoa tästä asiasta että miten se oikeasti on.


Meneekö ton 63km/h tasaisella ja jos niin mihin mittari nousee pitkässä alamäessä vai pitääkö rajoitin nopeuden samana?
Tiedosta kiittäen Super8 -08 ajettu 530km


Tasasella menee siinä 60-63km/h et menee sit alamäes sen 63km/h..
paati
Pyörä:
DT 125X
Paikkakunta:
Järvenpää
Liittynyt:
9.12.2006 23:21

ViestiKirjoittanut paati » 4.6.2008 23:16

stadi-56 kirjoitti:
shoke kirjoitti:Siis kyllähän tän saa kulkemaan nopeammin kun ostaa rajottamattoman holkin ja kurittoman cdi:n vissiin. Ei noista tehoputkeista paljoo hyötyy nelitahtisis...

Tietääkö kukaan mistä saa ostaa Super8:iin
kurittoman cdi:n ettei tarvitse mennä mitään piuhoja katkomaan?
Löytyykö Suomalaisista liikkeistä?
Agin cdi ei käsittääkseni käy.


Mikset voi katkoo yhtä johtoa?
SP2003
Liittynyt:
7.8.2003 21:42

ViestiKirjoittanut SP2003 » 5.6.2008 12:01

paati kirjoitti: Mikset voi katkoo yhtä johtoa?


Miks tuhota kallis ja aluperäinen CDI-boxi?
Mjeix
Liittynyt:
15.12.2007 23:25

ViestiKirjoittanut Mjeix » 5.6.2008 13:03

Miks tuhota kallis ja aluperäinen CDI-boxi?




Sen saa tinattuu takasi sen johdon tai jotain..?
stadi-56
Paikkakunta:
Kirkkonummi
Liittynyt:
24.3.2008 16:42
Super8

ViestiKirjoittanut stadi-56 » 5.6.2008 20:15

stadi-56 kirjoitti:
madmaxmel kirjoitti:
stadi-56 kirjoitti:Ostit netistä...? Siis liikkeestä vai yksityiseltä,jos liikkeestä niin ihmettelen tota nettikauppaa,mikä liike myy netin kautta kaseja?
Toivottavasti olet tyytyväinen kasiisi,mulla ainakin toiminut ihan ok. mittarin sippaamista lukuunottamatta.
Huollossa tällä hetkellä,saas nähdä minkä vian siitä mittarista löytävät.
Kerro kokemuksiasi kunhan saat kasisi.
Niitä erja ei väritysten lisäksi pitäisi olla,mm.vihreitä oli -07,ei enää ja tämä musta mikä meillä on,on -08 väri.
Todella hyvä väri tuohon laitteeseen!


Juu taisin sanoa hiukka epäselvästi, tilasin netin kautta Moto-seinäjoesta ja sain 100e alennuksen.
Kovasti tässä jo skootteria odotellaan, torstaina tai perjantaina tulee kotiovelle ja sitten pääsenkin jakamaan fiiliksiä=).
Jos skootteri on vähintään yhtä laadukkaan ja jämäkän oloinen kuin aikaisemmin omistamani Agility olen tyytyväinen. Agilitylläkin pääsi emännän kanssa ihmeen hyvin kaupungille pyörähtämään, yllättävän hyvin se veti meitä eikä jousituskaan pohjannut vaikka painan 90 ja vaimoke 50 hujakoilla ;).
Autokin toki löytyy mutta skootteri on mukava peli ajella 7km töihin, ja halpaa...
Mistäs otit vakuutuksen, ainakin pari vuotta sitten halvin paikka oli Veritas, about 120e/vuosi?


Vakuutus otettiin Pohjolasta,ei ainakaan Kirkkonummella Veritas tarjonnut edullisempaa.
Liikennevakuutus 154,04
Isokasko 161,14
Eli yhteensä 315,18
Saa jaettua suoraveloituksella 12:a osaan,
ei tunnu niin pahalta.
Tossa Isokaskossa on kolariturva ja ilkivaltavakuutus mukana eli korvaa jos ajaa vaikka itse pöpelikköön.
Omavastuu 150¤
Kertoileppa oma mielipiteesi kasista kun olet saannut sen.

Moro taas. Joko olet saanut kasisi,kerro mitä olet mieltä laitteesta. ;)
paati
Pyörä:
DT 125X
Paikkakunta:
Järvenpää
Liittynyt:
9.12.2006 23:21

ViestiKirjoittanut paati » 5.6.2008 22:07

SP2003 kirjoitti:
paati kirjoitti: Mikset voi katkoo yhtä johtoa?


Miks tuhota kallis ja aluperäinen CDI-boxi?


Tuhota? ootko kuullu sellasista ikinä ku liittimet, niillä liität sen johon sit yhteen ku taas haluut.
tissit
Liittynyt:
4.1.2008 14:07

ViestiKirjoittanut tissit » 5.6.2008 22:16

ku vaihtaa 10 isomman suuttimen ja ottaa ilman putsarista kurin pois ni jaksaa vääntää enemmän ja tulee vähä tehoo:) onko putkessa minkään laista kuria?

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista