Kymco Super 8

Jalma
Pyörä:
Yamaha YZF600R Thundercat
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
3.6.2008 19:02

ViestiKirjoittanut Jalma » 5.6.2008 23:28

tissit kirjoitti:ku vaihtaa 10 isomman suuttimen ja ottaa ilman putsarista kurin pois ni jaksaa vääntää enemmän ja tulee vähä tehoo:) onko putkessa minkään laista kuria?


Väheneekö huiput tämän jälkeen?
Mjeix
Liittynyt:
15.12.2007 23:25

ViestiKirjoittanut Mjeix » 6.6.2008 9:56

Minkä ilmanputsarin kurin?
stadi-56
Paikkakunta:
Kirkkonummi
Liittynyt:
24.3.2008 16:42

ViestiKirjoittanut stadi-56 » 6.6.2008 11:04

SP2003 kirjoitti:
paati kirjoitti: Mikset voi katkoo yhtä johtoa?


Miks tuhota kallis ja aluperäinen CDI-boxi?

Eihän se piuha ole cdi:ssä vaan piuhanipussa joka menee liittimellä boksiin.
Siis eihän itse boksissa ole näkyvissä mitään piuhoja.
stadi-56
Paikkakunta:
Kirkkonummi
Liittynyt:
24.3.2008 16:42

ViestiKirjoittanut stadi-56 » 6.6.2008 11:09

Mjeix kirjoitti:Minkä ilmanputsarin kurin?

Ilmanputsarin kotelon ilmansisääntuloaukossa on mm. sellainen kuminen irroitettava laippa jossa reijän sisähalkaisija reilu 10mm.
En ole ottanut pois enkä osaa sanoa vaikuttaisiko se mitenkään.
Bensaa uskoisin koneen saavan riittävästi
vakiosuuttimellakin....?
stadi-56
Paikkakunta:
Kirkkonummi
Liittynyt:
24.3.2008 16:42
Re: ...

ViestiKirjoittanut stadi-56 » 6.6.2008 15:09

stadi-56 kirjoitti:
S8 kirjoitti:Elikkäs omani peli on toiminut hyvin ensimmäisen 750km aikana. Ja muutenki olen tyytyväinen. Mutta kulkupuoleen pitäisi saada lisää vauhtia. Eli millä virityksellä saataisiin lisää huippuja ja mielillään lisää kiihtyvyyttä. tavotteena olisi saada huiput päälle 50km/h. Ja milläs virutyksillä vielä kulutuskin pienenisi samalla?

Tervetuloa joukkoon. Itselläni alle 600km
ajettu kasi ja perjantaina siihen laitetaan merkkiliikkeessä rajoittamaton eli ns.viriholkki,tulee maahantuojalta eikä toimenpide vaikuta takuuseen. Nyt menee mittariin tasaisella 50-52km/h.
Saas nähdä paljonko holkin vaihto vaikuttaa. Pitäisi huippujen vähän parantua ja kulutuksen hiukan pienentyä kun ei samalla nopeudella vaadi yhtä paljon kierroksia. Palataan asiaan.

No niin. Nyt holkki vaihdettu,mitään muuta ei ole tehty ja tasaisella kulkee 62-64,riippuen vähän tuulen suunnasta.
Kulutus varmaan pienenee koska tolla nopeudella kone ei kierrä enempää kun ennen 10km alhaisemmalla nopeudella.
Suosittelen.
SP2003
Liittynyt:
7.8.2003 21:42

ViestiKirjoittanut SP2003 » 6.6.2008 15:59

stadi-56 kirjoitti:
SP2003 kirjoitti:
paati kirjoitti: Mikset voi katkoo yhtä johtoa?


Miks tuhota kallis ja aluperäinen CDI-boxi?

Eihän se piuha ole cdi:ssä vaan piuhanipussa joka menee liittimellä boksiin.
Siis eihän itse boksissa ole näkyvissä mitään piuhoja.


Ok, mun moka. Luulin tosiaan että se johto pitää sieltä hartsivalun sisältä kaivaa ja katkoa.

Mutta sittenhän toi on ihan simppeli homma.
Gizmo
Pyörä:
Aprilia Rs 125 replica -05
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
20.4.2008 14:39

ViestiKirjoittanut Gizmo » 6.6.2008 23:29

nyt pitäis kaverille lähtee virittää tota super 8 et mis paikois täs on ne kurrit ja paljon on huiput ku ottaa pelkät kuristukset pois ja vaihtaa suodattimen ja löytyykö keltään kuvia näistä kuristuksista???
S8
Liittynyt:
4.6.2008 15:35
Re: ...

ViestiKirjoittanut S8 » 7.6.2008 10:14

stadi-56 kirjoitti:
stadi-56 kirjoitti:
S8 kirjoitti:Elikkäs omani peli on toiminut hyvin ensimmäisen 750km aikana. Ja muutenki olen tyytyväinen. Mutta kulkupuoleen pitäisi saada lisää vauhtia. Eli millä virityksellä saataisiin lisää huippuja ja mielillään lisää kiihtyvyyttä. tavotteena olisi saada huiput päälle 50km/h. Ja milläs virutyksillä vielä kulutuskin pienenisi samalla?

Tervetuloa joukkoon. Itselläni alle 600km
ajettu kasi ja perjantaina siihen laitetaan merkkiliikkeessä rajoittamaton eli ns.viriholkki,tulee maahantuojalta eikä toimenpide vaikuta takuuseen. Nyt menee mittariin tasaisella 50-52km/h.
Saas nähdä paljonko holkin vaihto vaikuttaa. Pitäisi huippujen vähän parantua ja kulutuksen hiukan pienentyä kun ei samalla nopeudella vaadi yhtä paljon kierroksia. Palataan asiaan.

No niin. Nyt holkki vaihdettu,mitään muuta ei ole tehty ja tasaisella kulkee 62-64,riippuen vähän tuulen suunnasta.
Kulutus varmaan pienenee koska tolla nopeudella kone ei kierrä enempää kun ennen 10km alhaisemmalla nopeudella.
Suosittelen.


Kiitoksia tiedosta. Nytten minunkin pitää alkaa harkitsemaan holkin ostoa.
ays8
Pyörä:
Samurai Cross 110 (125cc), Kymco Super 8
Liittynyt:
6.6.2008 1:22

ViestiKirjoittanut ays8 » 7.6.2008 16:48

stadi-56 kirjoitti:
Mjeix kirjoitti:Minkä ilmanputsarin kurin?

Ilmanputsarin kotelon ilmansisääntuloaukossa on mm. sellainen kuminen irroitettava laippa jossa reijän sisähalkaisija reilu 10mm.
En ole ottanut pois enkä osaa sanoa vaikuttaisiko se mitenkään.
Bensaa uskoisin koneen saavan riittävästi
vakiosuuttimellakin....?


Elikkä juuri äsken otin tuon "kumisen irroitettavan laipan" pois, ja voin kertoa, että mitään hyötyä siitä ei ollut :D kymco alkoi nykimään n. 10 km/h vauhdissa.
Taisi saada vähän liikaa ilmaa :D
Tombaz
Liittynyt:
31.5.2008 21:28
Tehoputki

ViestiKirjoittanut Tombaz » 7.6.2008 21:56

Olisiko kellään tietoa millainen tehari menee kiinni, kun netistä etin niin en yhtään löytäny. Tekisi nyt mieli sellainen ostaa vaikka ei paljoa nopeuteen autakkaan.
Jos joku voisi vaikka jonku linkin laittaa.
tissit
Liittynyt:
4.1.2008 14:07

ViestiKirjoittanut tissit » 9.6.2008 23:00

Jalma kirjoitti:
tissit kirjoitti:ku vaihtaa 10 isomman suuttimen ja ottaa ilman putsarista kurin pois ni jaksaa vääntää enemmän ja tulee vähä tehoo:) onko putkessa minkään laista kuria?


Väheneekö huiput tämän jälkeen?


ei se vaan jaksaa vääntää paremmin ja kiihtyy vähä kovempaa
tissit
Liittynyt:
4.1.2008 14:07

ViestiKirjoittanut tissit » 9.6.2008 23:02

ays8 kirjoitti:
stadi-56 kirjoitti:
Mjeix kirjoitti:Minkä ilmanputsarin kurin?

Ilmanputsarin kotelon ilmansisääntuloaukossa on mm. sellainen kuminen irroitettava laippa jossa reijän sisähalkaisija reilu 10mm.
En ole ottanut pois enkä osaa sanoa vaikuttaisiko se mitenkään.
Bensaa uskoisin koneen saavan riittävästi
vakiosuuttimellakin....?


Elikkä juuri äsken otin tuon "kumisen irroitettavan laipan" pois, ja voin kertoa, että mitään hyötyä siitä ei ollut :D kymco alkoi nykimään n. 10 km/h vauhdissa.
Taisi saada vähän liikaa ilmaa :D


pitää vaihtaa suutin ni ei nyi vaan vääntää paremmin
Villé
Pyörä:
bw's ng -97
Paikkakunta:
Espoo, Suna
Liittynyt:
18.11.2007 14:24
Re: Tehoputki

ViestiKirjoittanut Villé » 10.6.2008 14:21

Tombaz kirjoitti:Olisiko kellään tietoa millainen tehari menee kiinni, kun netistä etin niin en yhtään löytäny. Tekisi nyt mieli sellainen ostaa vaikka ei paljoa nopeuteen autakkaan.
Jos joku voisi vaikka jonku linkin laittaa.


Nelitahtisiin mopoihin ei tehoputket vaikuta lähes mitenkään, ellei ole kovempaa viriä kiinni, joten jos tehoja haluut lisää, niin kurit vakioputkesta pois. Ulkonäköä ajatellen voit tehdä suoran putken ja siihen jokin hieno änkkä.
Mitä nopeammin, sitä nopeammin.
Tombaz
Liittynyt:
31.5.2008 21:28
Re: Tehoputki

ViestiKirjoittanut Tombaz » 11.6.2008 8:10

villeep kirjoitti:
Tombaz kirjoitti:Olisiko kellään tietoa millainen tehari menee kiinni, kun netistä etin niin en yhtään löytäny. Tekisi nyt mieli sellainen ostaa vaikka ei paljoa nopeuteen autakkaan.
Jos joku voisi vaikka jonku linkin laittaa.


Nelitahtisiin mopoihin ei tehoputket vaikuta lähes mitenkään, ellei ole kovempaa viriä kiinni, joten jos tehoja haluut lisää, niin kurit vakioputkesta pois. Ulkonäköä ajatellen voit tehdä suoran putken ja siihen jokin hieno änkkä.
poss3
Pyörä:
RRX enduro pwr up -07
Paikkakunta:
Joensuu
Liittynyt:
27.5.2007 10:18

ViestiKirjoittanut poss3 » 12.6.2008 13:14

Onko kellää tullu ongelmii sähköihin rajottimen piuhan katkasun jälkeen?

Vois kohtapuoliin tuosta mein superista katkoo sen johon kuhan on käyny huollossa.

Siis sehän oli sini/punanen joka katkastaan? Ja niitä on siellä kaks, jotka on kuitenkin samaa johtoo? Ja se on siellä akun vieressä?

Niin ja sanokaas kaikki jotka on katkasseet, että paljonko tuli huippuja lisää.

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista