tissit kirjoitti:ku vaihtaa 10 isomman suuttimen ja ottaa ilman putsarista kurin pois ni jaksaa vääntää enemmän ja tulee vähä tehoo:) onko putkessa minkään laista kuria?
Väheneekö huiput tämän jälkeen?
Mjeix kirjoitti:Minkä ilmanputsarin kurin?
stadi-56 kirjoitti:S8 kirjoitti:Elikkäs omani peli on toiminut hyvin ensimmäisen 750km aikana. Ja muutenki olen tyytyväinen. Mutta kulkupuoleen pitäisi saada lisää vauhtia. Eli millä virityksellä saataisiin lisää huippuja ja mielillään lisää kiihtyvyyttä. tavotteena olisi saada huiput päälle 50km/h. Ja milläs virutyksillä vielä kulutuskin pienenisi samalla?
Tervetuloa joukkoon. Itselläni alle 600km
ajettu kasi ja perjantaina siihen laitetaan merkkiliikkeessä rajoittamaton eli ns.viriholkki,tulee maahantuojalta eikä toimenpide vaikuta takuuseen. Nyt menee mittariin tasaisella 50-52km/h.
Saas nähdä paljonko holkin vaihto vaikuttaa. Pitäisi huippujen vähän parantua ja kulutuksen hiukan pienentyä kun ei samalla nopeudella vaadi yhtä paljon kierroksia. Palataan asiaan.
stadi-56 kirjoitti:SP2003 kirjoitti:paati kirjoitti: Mikset voi katkoo yhtä johtoa?
Miks tuhota kallis ja aluperäinen CDI-boxi?
Eihän se piuha ole cdi:ssä vaan piuhanipussa joka menee liittimellä boksiin.
Siis eihän itse boksissa ole näkyvissä mitään piuhoja.
stadi-56 kirjoitti:stadi-56 kirjoitti:S8 kirjoitti:Elikkäs omani peli on toiminut hyvin ensimmäisen 750km aikana. Ja muutenki olen tyytyväinen. Mutta kulkupuoleen pitäisi saada lisää vauhtia. Eli millä virityksellä saataisiin lisää huippuja ja mielillään lisää kiihtyvyyttä. tavotteena olisi saada huiput päälle 50km/h. Ja milläs virutyksillä vielä kulutuskin pienenisi samalla?
Tervetuloa joukkoon. Itselläni alle 600km
ajettu kasi ja perjantaina siihen laitetaan merkkiliikkeessä rajoittamaton eli ns.viriholkki,tulee maahantuojalta eikä toimenpide vaikuta takuuseen. Nyt menee mittariin tasaisella 50-52km/h.
Saas nähdä paljonko holkin vaihto vaikuttaa. Pitäisi huippujen vähän parantua ja kulutuksen hiukan pienentyä kun ei samalla nopeudella vaadi yhtä paljon kierroksia. Palataan asiaan.
No niin. Nyt holkki vaihdettu,mitään muuta ei ole tehty ja tasaisella kulkee 62-64,riippuen vähän tuulen suunnasta.
Kulutus varmaan pienenee koska tolla nopeudella kone ei kierrä enempää kun ennen 10km alhaisemmalla nopeudella.
Suosittelen.
stadi-56 kirjoitti:Mjeix kirjoitti:Minkä ilmanputsarin kurin?
Ilmanputsarin kotelon ilmansisääntuloaukossa on mm. sellainen kuminen irroitettava laippa jossa reijän sisähalkaisija reilu 10mm.
En ole ottanut pois enkä osaa sanoa vaikuttaisiko se mitenkään.
Bensaa uskoisin koneen saavan riittävästi
vakiosuuttimellakin....?
ays8 kirjoitti:stadi-56 kirjoitti:Mjeix kirjoitti:Minkä ilmanputsarin kurin?
Ilmanputsarin kotelon ilmansisääntuloaukossa on mm. sellainen kuminen irroitettava laippa jossa reijän sisähalkaisija reilu 10mm.
En ole ottanut pois enkä osaa sanoa vaikuttaisiko se mitenkään.
Bensaa uskoisin koneen saavan riittävästi
vakiosuuttimellakin....?
Elikkä juuri äsken otin tuon "kumisen irroitettavan laipan" pois, ja voin kertoa, että mitään hyötyä siitä ei ollut kymco alkoi nykimään n. 10 km/h vauhdissa.
Taisi saada vähän liikaa ilmaa
Tombaz kirjoitti:Olisiko kellään tietoa millainen tehari menee kiinni, kun netistä etin niin en yhtään löytäny. Tekisi nyt mieli sellainen ostaa vaikka ei paljoa nopeuteen autakkaan.
Jos joku voisi vaikka jonku linkin laittaa.
villeep kirjoitti:Tombaz kirjoitti:Olisiko kellään tietoa millainen tehari menee kiinni, kun netistä etin niin en yhtään löytäny. Tekisi nyt mieli sellainen ostaa vaikka ei paljoa nopeuteen autakkaan.
Jos joku voisi vaikka jonku linkin laittaa.
Nelitahtisiin mopoihin ei tehoputket vaikuta lähes mitenkään, ellei ole kovempaa viriä kiinni, joten jos tehoja haluut lisää, niin kurit vakioputkesta pois. Ulkonäköä ajatellen voit tehdä suoran putken ja siihen jokin hieno änkkä.