Kymco Super 9

MatikainenM
Pyörä:
Kymco Super 9 AC
Paikkakunta:
Joensuu
Liittynyt:
28.3.2010 21:45

ViestiKirjoittanut MatikainenM » 6.4.2010 18:53

skrymer kirjoitti:Ei se niin helposti lähde, poraa pienellä poranterällä hitsipisteet pois ja kokeile. Tai sitten poraat niin isolla poralla, kuin alkukäyrän halkaisija on, koko kuristimen pois ja puhallat paineilmalla metallipurut pois putkesta. Muista vaihtaa kaasuttimeen isompi pääsutin toimenpiteen jälkeen, ettei kone käy liian laihalla.
Joo.. eikun meinasin ku joku varmaa yrittäny jollain ottaa sitä kun siellä sivussa on väännetty sitä.. semmone lisäreikä näkuu olevan.. niinku ymmärrätte kai.. Että mietin vaan, että miten semmone vaikuttaa.. jos kuvaa tarvitsette nii pyytäkää.. jos ette ymmärrä
skrymer
Pyörä:
BMW R 75/7 -76, Jupiter Sport -67, Kymco Cobra
Paikkakunta:
Mustasaari
Liittynyt:
14.5.2006 23:17

ViestiKirjoittanut skrymer » 6.4.2010 19:37

Ymmärrän, joku on siis porannut lisäreiän kuristukseen. Voithan kokeilla porata monta pientä reikää kuristukseen, kunnes se 'heikkenee' ja voit vääntää sen pihdeillä irti? :roll:

Jos omistat ison poranterän, niin sillä homma käy joutusammin 8)
MatikainenM
Pyörä:
Kymco Super 9 AC
Paikkakunta:
Joensuu
Liittynyt:
28.3.2010 21:45

ViestiKirjoittanut MatikainenM » 6.4.2010 19:42

skrymer kirjoitti:Ymmärrän, joku on siis porannut lisäreiän kuristukseen. Voithan kokeilla porata monta pientä reikää kuristukseen, kunnes se 'heikkenee' ja voit vääntää sen pihdeillä irti? :roll:

Jos omistat ison poranterän, niin sillä homma käy joutusammin 8)
Ei ole porattu.. siis varmaan ruuvimeisselillä väännetty ... yritetty saada irti...
forssi
Pyörä:
Kymco super 9 lc -05
Liittynyt:
8.8.2008 11:59

ViestiKirjoittanut forssi » 6.4.2010 20:22

MatikainenM kirjoitti:
skrymer kirjoitti:Ymmärrän, joku on siis porannut lisäreiän kuristukseen. Voithan kokeilla porata monta pientä reikää kuristukseen, kunnes se 'heikkenee' ja voit vääntää sen pihdeillä irti? :roll:

Jos omistat ison poranterän, niin sillä homma käy joutusammin 8)
Ei ole porattu.. siis varmaan ruuvimeisselillä väännetty ... yritetty saada irti...


Ne kolme pistehitsiä lähtee esim. dremelillä n. muutamassa minuutissa pois, ja holkki jää ehjäksi.
MatikainenM
Pyörä:
Kymco Super 9 AC
Paikkakunta:
Joensuu
Liittynyt:
28.3.2010 21:45

ViestiKirjoittanut MatikainenM » 6.4.2010 20:24

forssi kirjoitti:
MatikainenM kirjoitti:
skrymer kirjoitti:Ymmärrän, joku on siis porannut lisäreiän kuristukseen. Voithan kokeilla porata monta pientä reikää kuristukseen, kunnes se 'heikkenee' ja voit vääntää sen pihdeillä irti? :roll:

Jos omistat ison poranterän, niin sillä homma käy joutusammin 8)
Ei ole porattu.. siis varmaan ruuvimeisselillä väännetty ... yritetty saada irti...


Ne kolme pistehitsiä lähtee esim. dremelillä n. muutamassa minuutissa pois, ja holkki jää ehjäksi.

Onko pakko suutin kokoa vaihtaa?
forssi
Pyörä:
Kymco super 9 lc -05
Liittynyt:
8.8.2008 11:59

ViestiKirjoittanut forssi » 6.4.2010 20:48

MatikainenM kirjoitti:Onko pakko suutin kokoa vaihtaa?

On, koska kiertää enemmän, niin tarvii myös soppaa enemmän, muuten käy liian laihana, ja voi tulla konerikko.
Viimeksi muokannut Vauhtiviivatarra päivämäärä 6.4.2010 21:46, muokattu yhteensä 1 kerran
Syy: Poistettu tarpeettomat sisäkkäiset lainaukset.
MatikainenM
Pyörä:
Kymco Super 9 AC
Paikkakunta:
Joensuu
Liittynyt:
28.3.2010 21:45

ViestiKirjoittanut MatikainenM » 6.4.2010 20:51

Paljon se prosessi maksaa?
Vauhtiviivatarra Moderaattori
Liittynyt:
5.2.2003 23:44

ViestiKirjoittanut Vauhtiviivatarra » 6.4.2010 21:49

MatikainenM kirjoitti:Paljon se prosessi maksaa?
Satasen jos tuot heti mun luokse.
Keskustelufoorumin säännöt
Tue sivustoa ja liity VIP-jäseneksi
MatikainenM
Pyörä:
Kymco Super 9 AC
Paikkakunta:
Joensuu
Liittynyt:
28.3.2010 21:45

ViestiKirjoittanut MatikainenM » 6.4.2010 21:55

Vauhtiviivatarra kirjoitti:
MatikainenM kirjoitti:Paljon se prosessi maksaa?
Satasen jos tuot heti mun luokse.

njet njet
MatikainenM
Pyörä:
Kymco Super 9 AC
Paikkakunta:
Joensuu
Liittynyt:
28.3.2010 21:45

ViestiKirjoittanut MatikainenM » 6.4.2010 22:13

Minkä kokoinen suutin kannattaa laittaa.. ja missä se on siellä?
Thomber
Liittynyt:
16.6.2009 13:40

ViestiKirjoittanut Thomber » 7.4.2010 15:30

kaasutin irti ja avaat sen pohjan (koho) ja siinä keskellä on se pieni kultanen ruuvi.
Thomber
Liittynyt:
16.6.2009 13:40

ViestiKirjoittanut Thomber » 10.4.2010 11:20

Sopiiko Peugeotin tai Piaggion männät Superii? ku taitaa olla kaikissa ainaki 12mm tappi?
Ja tuossakin on nuo ja kymcollekin > http://www.moposport.fi:8080/workspace. ... 34+7036.A0
MatikainenM
Pyörä:
Kymco Super 9 AC
Paikkakunta:
Joensuu
Liittynyt:
28.3.2010 21:45

ViestiKirjoittanut MatikainenM » 12.4.2010 8:32

Kymcossa sellane ongelma, että kun ajaa nii saattaa yhen äkin pysähtyä. Sitten ku laittaa käyntii nii käy iha ok, kun antaa kaasua nii tukehtuu... Mikä ongelma??

Tulppa on kahvinruskea.

hukkaputkessa reikä.
forssi
Pyörä:
Kymco super 9 lc -05
Liittynyt:
8.8.2008 11:59

ViestiKirjoittanut forssi » 13.4.2010 18:18

Tänään hain agri-marketista 88 suuttimen, maksoi 3,80. koitin piruuttaan gps:llä paljo mittari heittää... mittari näytti 70, gps 63, huiput oli 76 km/H gps:llä eli todellista nopeutta, hiukka liikaa.. 8)
Tropicalll
Pyörä:
125 EXC '10
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
3.7.2009 1:55

ViestiKirjoittanut Tropicalll » 14.4.2010 15:07

Mikä suutin ois n. suunnilleen hyvä jos otan pillin pois putkesta? Kannattaako otta prikan variaattorista pois jos otan pillin putkesta? :lol: :lol:

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista