ramba__
- Pyörä:
- CPI Hussar
- Paikkakunta:
- Kotka
- Liittynyt:
- 18.11.2011 17:44
CPI:hän se tuossa lahoaa, keeway ei ole liikkunut puun alta 2viikkoon
Itekin epäilen vahvasti tota varikopan laakeria, kierteet on ok ja ei pysy vaikka pulttipyssyllä laittaa. Mutterikin uusi
Jos se toimii niin puretaan se, kyllä siitä jotain vikaa löytyy.
kiiwi_h
- Pyörä:
- Keeway hurricane
- Liittynyt:
- 3.11.2010 18:48
Laita lukkoprikka tai sitte 2 mutteria?
Palezu
- Liittynyt:
- 28.4.2011 9:59
ramba__ kirjoitti:Aikooko tuolta perästä räjähtää kohta joku laakeri kun välillä alkaa itsestään pitää hurjaa kolinaa ja metallin rahinaa ajaessa. Yleensä loppuu/alkaa kun painaa takajarrua. Välillä kuuluu kova rusahdus ja jarruttaa
Voisiko jarrukengät olla esim katki&jumissa kun yleensä jarrua painaessa tuota tekee, välillä ilmankin. Ei huvittaisi irrottaa vannetta ennenkuin talvivanteet laittaa alle koska tuo mutteri ei tahdo pysyä kiinni vaikka kuinka laittaa lukkoliimaa ja hakkaa räikällä ja jatkovarrella kiinni.
Niin ja tyhjäkäynnillä kierrokset on niin korkealla että lähtee liikkeelle eikä tapahdu mitään tyhjäkäyntiruuvista ilman että on seosruuvi täysin kiinni, liian pieni tk suutin? Ei siinä muuten mitään mutta ensimmäiset 200m kulkee 10km/h ja röpöttää helvetisti vaikka kunnolla lämmittää koneen ennen lähtöä...
Tänään tulin amiksesta niin 60 vauhdista alkoi taas pätkimään ja välillä hyytyili, tulppa on uusi mutta taitanee tuo olla menossa taas rikki. Muutenkin tekee tuota pätkimistä ihan yhtäkkiä. Vituttaa kun ei ikinä voi toimia
Sigmakin päätti lahota tänään..
Kuulostas saavan liikaa bensaa jos alussa röpöttää kamalasti ja ajossa välillä pätkii ja hyytyilee. Mää oon huomannu tuossa kiiwissä hienon ominaisuuden: kaasari on silloin säädöissä kun aamulla lähtiessä ei röpötä ollenkaan
jos röpeltää, suutin liian iso, jos liian pieni niin huiput tippuu 3km/h ja kiihtyy huonosti, tosin en oo viimeaikoina vaihdellu suutinta ollenkaan vaan teippaillu vaan ilmanputsarin kurin reikää
ja tuohon tyhjäkäyntiongelmaan, tarkista ettei kaasuvaijeri hirtä.
älä viritä niin se toimii
two smoke four joke
oregano
- Paikkakunta:
- Oulu
- Liittynyt:
- 16.5.2011 15:38
Nyt on 70cc kiinni ja 17.5 kaasari ja huiput oli 51km/h
vissii johtuu 5g rullista? putkena Laser X-pro ja kaasarin sääjöt ovat kohdillaan
Keeway F-act Nkd (2010) Stage 6 Pro Dellorto 17,5
Palezu
- Liittynyt:
- 28.4.2011 9:59
On se kumma miten täällä kiiwi topicissa tulee vastaan entistä kummallisempia tapauksia missä on ties mitkä virit ja ei siltikään kule edes 65. Jos sulla on joku virivariaattori niin voihan nuo ollakkin liian kevyet, mutta voihan tuo johtua liian pienestä suuttimestakin.
älä viritä niin se toimii
two smoke four joke
oregano
- Paikkakunta:
- Oulu
- Liittynyt:
- 16.5.2011 15:38
Normi vari mutta malossin kytkin ja s6 hardi vp jousi ja malossin valkoset kytkinjouset, suuttimena 75 stage 6 ilmaputsarin kanssa ja edellisellä omistajalla toiminu vakio putsarilla josta kuri poistettu, ei booa ainaskaa
Keeway F-act Nkd (2010) Stage 6 Pro Dellorto 17,5
f-actor
- Liittynyt:
- 27.10.2011 17:03
Mitähän kannattaisi seuraavaksi tehdä, kun on kiinni stage 6 putsari, ja lazer x-pro chrome tehari nitrosta, sekä 90 suutin. Toimii kyllä täydellisesti, ei röpötä eikä booaile, mutta ei kyllä kiihdykkään mihinkään. Huippuja nappaa sen 74.9 gps:n alamäessä, tasaisella juuri ja juuri 70 pääsee.
Vakio kiinan nelaritkin vie tuon kiihdytyksessä, joten pitäisi hieman saada kiihtyvyyttä parannettua, mieluiten ilman että huiput laskee. Kaikki muu on vakiota, paitsi putsari, putki ja suutin.
Palezu
- Liittynyt:
- 28.4.2011 9:59
Kevyemmät rullat, et oo tosissas että ajat vakiorullilla teharin kans?
Laita aluksi vaikka 5g, sitten jos tuntuu että jossain yli 40 vauhdissa se ottaa "uuden piikin" ja alkaa kiihtyä paremmin niin laita vielä hitusen kevyemmät.
oregano: tuo 75 suutin on varmana liian pieni noille vireille. Laita nyt ainakin 85.
älä viritä niin se toimii
two smoke four joke
ramba__
- Pyörä:
- CPI Hussar
- Paikkakunta:
- Kotka
- Liittynyt:
- 18.11.2011 17:44
Laita vaikka 4,5g rullat, malossin keltanen vp ja vähän tiukemmat kytkinjouset jos huvittaa.
Jos se toimii niin puretaan se, kyllä siitä jotain vikaa löytyy.
ramba__
- Pyörä:
- CPI Hussar
- Paikkakunta:
- Kotka
- Liittynyt:
- 18.11.2011 17:44
Palezu kirjoitti:ramba__ kirjoitti:Aikooko tuolta perästä räjähtää kohta joku laakeri kun välillä alkaa itsestään pitää hurjaa kolinaa ja metallin rahinaa ajaessa. Yleensä loppuu/alkaa kun painaa takajarrua. Välillä kuuluu kova rusahdus ja jarruttaa
Voisiko jarrukengät olla esim katki&jumissa kun yleensä jarrua painaessa tuota tekee, välillä ilmankin. Ei huvittaisi irrottaa vannetta ennenkuin talvivanteet laittaa alle koska tuo mutteri ei tahdo pysyä kiinni vaikka kuinka laittaa lukkoliimaa ja hakkaa räikällä ja jatkovarrella kiinni.
Niin ja tyhjäkäynnillä kierrokset on niin korkealla että lähtee liikkeelle eikä tapahdu mitään tyhjäkäyntiruuvista ilman että on seosruuvi täysin kiinni, liian pieni tk suutin? Ei siinä muuten mitään mutta ensimmäiset 200m kulkee 10km/h ja röpöttää helvetisti vaikka kunnolla lämmittää koneen ennen lähtöä...
Tänään tulin amiksesta niin 60 vauhdista alkoi taas pätkimään ja välillä hyytyili, tulppa on uusi mutta taitanee tuo olla menossa taas rikki. Muutenkin tekee tuota pätkimistä ihan yhtäkkiä. Vituttaa kun ei ikinä voi toimia
Sigmakin päätti lahota tänään..
Kuulostas saavan liikaa bensaa jos alussa röpöttää kamalasti ja ajossa välillä pätkii ja hyytyilee. Mää oon huomannu tuossa kiiwissä hienon ominaisuuden: kaasari on silloin säädöissä kun aamulla lähtiessä ei röpötä ollenkaan
jos röpeltää, suutin liian iso, jos liian pieni niin huiput tippuu 3km/h ja kiihtyy huonosti, tosin en oo viimeaikoina vaihdellu suutinta ollenkaan vaan teippaillu vaan ilmanputsarin kurin reikää
ja tuohon tyhjäkäyntiongelmaan, tarkista ettei kaasuvaijeri hirtä.
Eilen tuo alkoi rikkomaan uusia tulppia oikein urakalla, 4 tulppaa meni peräkkäin eilen, jokaisella ehti ajaa noin 5km ennenkuin alkoi taas pätkimään ja lopulta ei kestänyt kuin tyhjäkäyntiä.. Liekö vettä tankissa vai puola paskana? Hyvin toimii aina kun tulpan vaihtaa.
Jos se toimii niin puretaan se, kyllä siitä jotain vikaa löytyy.
Palezu
- Liittynyt:
- 28.4.2011 9:59
Minkä väriseksi ne tulpat menee? Jos ovat mustia niin todennäköisesti vika liian rikkaassa seoksessa tai liikaa öljyä. En ikinä uskois että puola voisi aiheuttaa tulppien hajoamisen. Puola on vain muuntaja eli vitusti kuparilankaa käämitty tietyllä lailla ja jos joku onnistuu selittämään minulle miten se voi hajota niin että se toimii mutta hajottaa tulppia, on ansainnut kylmän eeässän.
älä viritä niin se toimii
two smoke four joke
ramba__
- Pyörä:
- CPI Hussar
- Paikkakunta:
- Kotka
- Liittynyt:
- 18.11.2011 17:44
Ei ole ainakaan seoksessa vika tai öljyn saannissa... Öljypumpun säätö on hieman vakio säätöä suuremmalla. Seos on jo aikasemmin viilattu sopivaksi..
Voisiko esim vähä vesi tankin pohjalla rikkoa?
Jos se toimii niin puretaan se, kyllä siitä jotain vikaa löytyy.
oregano
- Paikkakunta:
- Oulu
- Liittynyt:
- 16.5.2011 15:38
tunnin jälkee lähti sitte käyntii ku laitoin tulppaan vähän bensaa ja lähtee nyt käyntiin hyvin. Voiko sitte se kun ei mene yli 60km johtua tosta suuttimesta sitten? eikä varista
Keeway F-act Nkd (2010) Stage 6 Pro Dellorto 17,5
Palezu
- Liittynyt:
- 28.4.2011 9:59
ramba__ kirjoitti:Ei ole ainakaan seoksessa vika tai öljyn saannissa... Öljypumpun säätö on hieman vakio säätöä suuremmalla. Seos on jo aikasemmin viilattu sopivaksi..
Voisiko esim vähä vesi tankin pohjalla rikkoa?
No mutta minkä väriseksi ne tulpat menee? Jos ovat mustia niin silloin vika aika varmasti seoksessa, joka nyt ei välttämättä tarkoita väärää suutinta, vaan vaikkapa kastunutta/lehden imaissutta ilmanputsaria. Ja onko nyt se sun cpi kyseessä vai keeway, oletan että cpi koska sanoit tulleesi amiksesta 60 vauhdilla kunnes alkoi pätkiä, niin sinähän vaihdoit pakoputken mutta oletko kaasaria sille säätänyt?
Kuvittelisin että vesi tankin pohjalla aiheuttais muuten vaan käyntihäiriöitä mutta ei rikkois tulppia mutta ei se vesi siellä kyllä hyvääkään tee.
oregano kyllä se siitä suuttimesta voi johtua. Jos on liian pieni niin ei jaksa vetää. Liian isolla taas röpeltää niin pahasti ettei ota kierroksia mutta sen nyt pitäisi huomata heti.
älä viritä niin se toimii
two smoke four joke
Image
- Pyörä:
- Keeway matrix -09
- Liittynyt:
- 1.9.2010 16:49
Moro, otin mun keewaysta prikan pois, toimi hyvin ja kulki semmonen 50, nyt otin putkesta kurit pois paitsi alkukäyrää ja hukkaputkea ja paisarin loppupäähän jäi n.20cm putki vielä. Pistin 55 suuttimen (aiemmin 50) ja oli hiukan vaikeuksia saada sillä toimimaan mutta lopulta onnistui. Mutta nyt skode kulkee 40 mutta kiihtyy helvetin hyvin, elikkä mikä tässä vois olla? Eli otin kurit putkesta ja nopeutta lähti 10kmh pois.
E.Olisiko pakovastus voinnut hävitä kun tyhjensin kirjaimmellisesti koko paisarin?
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista