zNico
- Liittynyt:
- 14.7.2012 15:16
Osaisko joku auttaa kun itellä ei toi variaattorin koppa lähde irti ? Tänään ajattelin ton prikan ottaa pois, mutta ei se koppa vaan aukea vaikka kaikki pultit jne otettu pois.
Dementikko
- Liittynyt:
- 19.2.2011 18:56
Kopassa on oikeassa yläreunassa sellainen kohta, jota täytyy naputella vasaralla ja samalla vetää tasaisesti koppaa ulos.
zNico
- Liittynyt:
- 14.7.2012 15:16
Jees, täytyy yrittää sit uudelleen. Kiitos tästä !
ecoist
- Liittynyt:
- 27.5.2012 17:55
Mun purejetin vika korjaantu sitten sillä, että putsasin ruiskun ja vaihdoin bensansuodattimen ja parit bensaletkut. Ongelma olikin juuri siinä, että ruiskulle oli päässyt tankista jotain outoa ruskeaa liejua ja sen takia oli sammunut. Valutin myös bensat ulos tankista ja laitoin uudet sisään, silti sitä ruskeaa juttua tulee vähän sieltä edelleen. Ilmeisen herkkiä polttoaineiden lialle nämä ruiskut tuntuvat olevan, joten täytynee tarkkailla tilannetta. Onko kukaan törmännyt vastaavaan ongelmaan?
Vauhtiviivatarra
Moderaattori
- Liittynyt:
- 5.2.2003 23:44
Ettei vain tämä ruskea lieju olisi ollut 2T-öljyä?
gillie
- Liittynyt:
- 7.7.2011 16:08
Oma ongelma on nyt ettei ota kierroksia. Ensin mäntä halki valuvirheen vuoksi ja pytty sököksi. Hoonaus jonka jälkeen uusi mäntä joka leikkasi alle 200km jälkeen. Nyt uusi käytetty pytty ja mäntä uusin renkain ja toimiihan se joskus päivänkin. (Kaikki siis 70cc Malossi sport)
Ampuu putkeen, tulppa aivan musta mutta lähtee hyvin käyntiin. Ja öljypumpun säätö ei saa olla "arvoissaan" muuten alkaa tuo putkeen räiskiminen. Ei ilmavuotoja havaittavissa, tulpista edes jonku tarvii olla ehjä kun niitä on puolenkymmentä.
Kokoonpano Malossi 70cc Sport
Malossi ECU
Multivar
Stage6 läppärunko (ehjät läpät mutta niitäkin syö 500km välein)
Polini for Race putki yms
Jollain ideaa? Kiitos!
Zoneri
- Pyörä:
- Aina palasina..
- Paikkakunta:
- Porvoo
- Liittynyt:
- 10.9.2011 18:07
Oisko kampikammiossa jotain paskaa? Kokeile paineilmalla kampiakselia puhallella ja katsoa tuleeko mitään tavaraa pois.
Paska mikä paska.
gillie
- Liittynyt:
- 7.7.2011 16:08
Oikeastaan ainoa paska siellä voisi olla jäähdytysneste jatkuvien pytyn poistojen seurauksena.. Mutta luulisi sen sieltä lähteneen jo.
Esim eilen sillä tunti ajeltiin, toimi vaikka reagoi kaasuun hieman laiskasti ja yön seisonnan jälkeen lähtee kyllä käyntiin mutta tukehtuu heti kun vääntää kaasua.
Alkaa olla hermot loppu
gillie
- Liittynyt:
- 7.7.2011 16:08
Zoneri nähtävästi osittain oikeassa
Kaikki viittaisi siihen että jostain valuu öljyä kampikammioon eli lie öljypumppu p*skana? Olisiko mahdollinen, vahvistusta?
Öljypumpun säädöt liikkuneet itsekseen, säätövara ei vaijerissa edes riitä saamaan merkkejä kohdalleen..
gillie
- Liittynyt:
- 7.7.2011 16:08
Hei antakaas nyt joku mielipide etten ostele öljypumppua ihan syyttä.. Onko mahdollinen vika purejetissä tuo yllämainittu? Ko. tapauksista olen kuullut ja kaikki merkit nyt vaan viittaa siihen.
skrymer
- Pyörä:
- BMW R 75/7 -76, Jupiter Sport -67, Kymco Cobra
- Paikkakunta:
- Mustasaari
- Liittynyt:
- 14.5.2006 23:17
Onko jollakin ks. overrange sarja
http://www.blackbikeshop.com/products/v ... ggiogileraKiinnostaisi tietää takahihnapyörän laakereiden mitat, etuvarin holkin mitat, hihnan pituus jne.
Kymcoon olisi tulossa.
perossiuss
- Liittynyt:
- 28.8.2012 9:13
moro. mulla on ollut samaa ongelmaa kuin hökällä ja gilliellä eli ei jaksa ottaaa kierrosta kaasu pohjassa ja kierrokset seilailee. korjaantu aiemmin ilmapumpun vaihdolla mutta pytty meni väljäksi ja vaihdoin uuden niiin vika tuli takaisin. aiemmin kierrokset sai houkuteltua yli 3000rpm mut nyt kun vaihdoin o.renkaan ilmapumppuun niin ei edes yritä mennä kierrokset yli 3000rpm. osaako kukaan auttaa? aika monella näyttäs olleen samaa ongelmaa muttei kukaan ole kertonut mikä mättää?? outoa?
-KK-
- Liittynyt:
- 25.6.2009 16:09
http://www.easyparts.nl/showdrawing/183 ... sions.htmlOon vaihtamassa tota kaasuvaijeria joka menee tolta liittimeltä ruiskulle, mutta ongelmana on se, etten saa tota prikka nro 7. irti tuolta vitun muovikotelosta, että saisin vaijerin paikalleen. Oon kokeillu väänellä sitä muovikotelon aukkoo suuremmaks ja oon hakannu sitä irti, mutta se ei vaan vittu lähde. Eli miten te ootte sen saannut sieltä irti? Yks mikä tuli äkkiseltään mieleen on ton muovikotelon kuumentaminen?
mopomake
- Pyörä:
- Suzuki PV -83, Piaggio NRG Purejet -04
- Liittynyt:
- 25.9.2011 15:49
Moro,
joku teistä viisaammista osais varmaa neuvoo.
Mulla olis -03 purejetin kans semmonen ongelma että
isoilla kierroksilla (n. 8000++) pätkii ja
alkaa hyytymään. Lisäksi pakarista kuuluu poksahduksia
Heti ku kaasun löysää pienemmille kierroksille niin toimii taas normaalisti. Osaiskohan kukaan sanoa mistä vois johtua? bensaa saa ainaki eli pumpussa ei oo ongelmaa (bensansuodatinki varalta vaihettu), ruiskunkaan ei pitäis olla tukossa. Sähköt on käyty läpi eikä minkäänlaista kosketushäikkää löytyny. Tulppa vaihdettu eikä sekään auttanut.
Hihna on ainakin huonossa kunnossa mutta voisiko tuokaan vaikuttaa?
Kysykää jos on jotaki mitä en huomannu tossa mainita. Kiitos jo etukäteen
mopomake
- Pyörä:
- Suzuki PV -83, Piaggio NRG Purejet -04
- Liittynyt:
- 25.9.2011 15:49
-KK-
Iteltä vaihdoin sen kaasukahva-liitin välin vaijerin ja kyllä se prikka ainaki mulla ihan kohtuuella lähti. Liikkuuko se prikka siellä ollenkaan?
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista