karkulainen
- Pyörä:
- VAG
- Liittynyt:
- 17.6.2008 23:31
Gates Powerlink 729-17,5-30.
Poistettu2018
- Liittynyt:
- 28.10.2008 21:41
mistäs tollanen löytyy ? kun moposportti olis kätevin paikka hakea se hihna
E: en haluaisi toista vakio hihnaa kun ne selvästikkään kestä viritystä
Poistettu2018
- Liittynyt:
- 28.10.2008 21:41
ostin nyt varajaviristä hihnan mikä kuvan perusteella näytti aika secunda tavaralta. Olisiko kenelläkään kokemusta heidän hihnoistaan ?
Jillian
- Liittynyt:
- 31.5.2009 23:56
morgoo kirjoitti:Jillian kirjoitti:Tässäpä taas pähkinä purtavaksi.
Mopedi alko hyytymään ylämäessä tuossa ja tarkastin kaasarin, puhaltelin letkut ym. puhtaaks jos vaikka roskia olisi ollut, tarkastin ilmansuodattimen mutta ei auttanut.
Huollosta suosittelivat narakun kaasaria, koska sattuu olemaan parempi kun alkuperäinen. Uusi kaasari paikalle, mutta ei lähte koko vehje käyntiin. Polttoainetta saa, kipinää tulee mutta ei vaan käynnisty.
Seosruuvia väännelty nyt puolen kierroksen pykälissä välillä kiinni - 6 kierrosta auki, ei auta.
Ainoastaan koittaa käynnistyä silloin kun vääntää 10-20 kertaa kaasua, jotta kiihdytyspumpusta syöttää bensaa kaasarin kurkkuun suoraan, mutta siihen jää.
Automaattiryypyn vaihtokaan ei auttanut. Mitäpä ehdotatte seuraavaksi.
mulla oli ihan sama juttu sillon kun laitoin isomman kaasarin, kato et ne sähkö johot on oikein.. mull oli niis jotain häikkää jos sul on sellanen kynä mil voi tarkistaa tuleeks sähköö ni olis ihan hyödyllinen.
Kävin vaihtaa kaasarin, ei toiminu se minkä ekaks antovat ja nyt toimii kyllä, mutta ei loppunut pätkiminen ylämäessä. Seuraavana laittaa sytytyspuolan ja cdi-boksin tulemaan, tällä kertaa sentää laskulla, kun olen niin paljon tavaraa jo ostanut
Barbi69 kirjoitti:MIkäköhän nyt tos oikeesti mahtaa olla vikana ku lähtee ihan hyvin liiikkeelle mutta sitte ku on kaasu pohjassa ni hyytyy, sitte käy kyllä paikoilla vähän aikaaa ja lähtee taas liikkelle ja tekee saman..
Tarkista seosruuvi. Viime kesänä tappelin vastaavan ongelman kanssa ja seosruuvia kääntelemällä korjaantu.
Poistettu2018
- Liittynyt:
- 28.10.2008 21:41
ollut samallaista käynnistys ongelmaa eikä lähtinyt millään käyntiin niin minulla auttoi ajoituksen aikaistaminen yhdellä hampaalla ja pytyn tiivisteitten putsaaminen siinä samalla niin lähti käyntiin heti sen jälkeen.
E: kaasari putsattiin ja vaihdettiin sen jälkeen, kaikki letkut tarkastettiin, sähköt käytiin läpi ettei ole hankaumia, ilmanputsari, säädöt ynnä muuta eikä auttanut
Solikka_69
- Liittynyt:
- 30.4.2010 23:53
Mimmonen adapteri menis toho ilman että tarttis alkaa rälläköimää mitää.. Olisi hyvä jos löytyisi vielä kaasalaiselta.
Suomen hienoin ★ Solifer XTR ★ / kiinanihme?Aerox vanteiden sovitus, Speedfight 2 takakatteilla, 72cc, DIY putkisto. ym!
Scaleo1
- Pyörä:
- CBR 600cc F2
- Liittynyt:
- 3.10.2008 22:07
Solikka_69 kirjoitti:Mimmonen adapteri menis toho ilman että tarttis alkaa rälläköimää mitää.. Olisi hyvä jos löytyisi vielä kaasalaiselta.
Tarkotatko tangon adapteria? Itse en oo viel löytäny netistä yhtäkään näihin tarkotettua adapteria. Joku roxin adapteri menis varmastikkin avartamalla...
Honda Cbr F2 600cc
KlikYoutube channel
Klik
RASVATON9933
- Liittynyt:
- 26.4.2010 1:09
Moiks
Mikähän olis kun vaihdoin solikkaan 72 cc ja 90 suutin jaa suurteho puola .. Nii ei ota kierroksi ja ei pysy käynnissä ... Olisikohan se kun tulpasta on mennyt jenka joten tulppa on vinossa mutta tosin ei se nii vino ole et mitä keksis sais säätöihin sen jotenkin ... Pitäskö ottaa vakio putsari pois ja filsu tilalle ?
Napoleon Dynamite
- Pyörä:
- Lieju Marathon PRO 125cc
- Paikkakunta:
- Lahti
- Liittynyt:
- 13.4.2009 21:24
RASVATON9933 kirjoitti:Moiks
Mikähän olis kun vaihdoin solikkaan 72 cc ja 90 suutin jaa suurteho puola .. Nii ei ota kierroksi ja ei pysy käynnissä ... Olisikohan se kun tulpasta on mennyt jenka joten tulppa on vinossa mutta tosin ei se nii vino ole et mitä keksis sais säätöihin sen jotenkin ... Pitäskö ottaa vakio putsari pois ja filsu tilalle ?
Pääseekö paineet tulpanreijästä läpi? Jos pääsee, niin ei auta muu kuin vaihtaa se.
Kahta en vaihda: neloselta ykköselle ja vauhdista pakille.
RASVATON9933
- Liittynyt:
- 26.4.2010 1:09
Pääseekö paineet tulpanreijästä läpi? Jos pääsee, niin ei auta muu kuin vaihtaa se.
Sherlok .. mut ei täll nyt sentää tollasii puristuksii tule et läpi menee muurattuun jenkaa ja alumiinii ..
lappis
- Pyörä:
- suzuki pv-91
- Paikkakunta:
- nurmes-iisalmi
- Liittynyt:
- 5.9.2009 13:00
mikähän solikassa on vikana kun yrittää käynnistää niin kuuluu outoa kohinaa variaattorin kopan alta ja käynnistysääntä ei ollenkaan aivan kuin jokin pyörisi tyhjää. Skootteri saa bensaa ja kipinäkin syttyy missä vika?
ane_
- Pyörä:
- 300exc
- Liittynyt:
- 21.8.2009 15:43
avaa vari ja kato starttiratas
Jynkky69
- Pyörä:
- Yamaha BW's '96
- Paikkakunta:
- Kajaani
- Liittynyt:
- 25.5.2009 19:48
Eli kaverin solikka, jolla on ajettu noin 4tkm ei lähde käyntiin sähköstartilla, eikä polkemalla. Seisoi 3 päivää pihalla, ja ongelmat alkoi sen jälkeen. Tulppa antaa kipinän, saa bensaa normaalisti eikä silti lähde. Mistä pitäisi seuraavaksi vikaa etsiä?
E: Seokset oli vituillaan, toimii jälleen.
Viimeksi muokannut Jynkky69 päivämäärä 3.6.2010 10:56, muokattu yhteensä 1 kerran
Yamaha BW's, kuvia galleriassa:
http://www.motot.net/galleria/g48255_yamahaVilkaise pois!
Poistettu2018
- Liittynyt:
- 28.10.2008 21:41
hahhah tykitin täysiä alamäkeen ja ajoin kuoppaan niin takarenkaasta katosi ilmat ja takalampun 2 kiinnikettä hajosi joten se roikku ikävästi kokomatka kotiin
Napoleon Dynamite
- Pyörä:
- Lieju Marathon PRO 125cc
- Paikkakunta:
- Lahti
- Liittynyt:
- 13.4.2009 21:24
Nyt saa onnitella.
Sain vihdoin projektikuntosen solikkani myytyä. Ei vaan lähteny käyntii, eikä jaksanu enää värkätä ku oli isompaaki pyörää tallissa
Kahta en vaihda: neloselta ykköselle ja vauhdista pakille.
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista