Ilmoo
- Pyörä:
- Gilera Stalker
Vippi` kirjoitti:Ilmoo kirjoitti:miltä tollanen stalkerin varin kuri näyttää, ostin stalkkerin ja siin varaosa boksis on sellane about kämmenen kokonen "ritilä" ja myyjä sanoi sitä kuriks? aattelin varmistaa vaa ja kiitos sille kuka osaa selventää vielä minne päin variaattorii se tulee
Variaattoris kuristaa prikka, eikä ainakaa mun mielst siel oo mitää ritilää varsinkaa kuristamas.
Tota, kaveri otti sielt varista sellasen prikan ja kun laitto p-pyssyllä kiinni nii varikuppi liikku siellä ja rullat meinas tulla ulos ja muutenki siinä oli sellane 2 senttii tyhjää
Tsouhou
- Pyörä:
- Gilera Stalker Nkd -08
nyt joku ilonen ihmine kertoo että missä vika ku bensaletkusta valluu bensat ulos jos ottaa irti kaasarista kiitos : )
strmix
- Pyörä:
- EX Gilera Runner -07 & Gilera Stalker 70cc
Tsouhou kirjoitti:nyt joku ilonen ihmine kertoo että missä vika ku bensaletkusta valluu bensat ulos jos ottaa irti kaasarista kiitos : )
Sama vika täällä, epäilisin alipainehanaa? Jos joku viisaampi vois valaista meitä tyhmiä.
Tsouhou
- Pyörä:
- Gilera Stalker Nkd -08
ostin uuen hanan nii ei ennää valuta : D
Tsouhou
- Pyörä:
- Gilera Stalker Nkd -08
Mulla on Tecnigas Next-R nii mikä vp-jousi ja mitkä kytkin jouset siihe? Mulla on Polinin valkone ja sinine vp-jouset ja sitte kytkinjousi paketti jossa tuli siniset, keltaset, vihreet ja mustat jouset nii mitkä nuista vp- ja kytkinjousista ja mikä suutin ku suuttimia löytyy 66-76 ja mitkä rullat ja malossin ilmanputsari ja polini hihna (ei kevlari) nii nytte ku en ite jaksa arvotuksia ratkoa nii joku kertoo kiitos!
strmix
- Pyörä:
Tsouhou kirjoitti:ostin uuen hanan nii ei ennää valuta : D
Mistä ostit ja paljon maksoi?
Tsouhou
- Pyörä:
- Gilera Stalker Nkd -08
strmix kirjoitti:Tsouhou kirjoitti:ostin uuen hanan nii ei ennää valuta : D
Mistä ostit ja paljon maksoi?
Hirvoselta ostin, se ei ollu vakio-osa nii makso 8.90e
Jaakko_94
- Pyörä:
- Microcar Virgo -05, CPI SX -06
MORO! Myykää mulle gilera stalkerin takavalon lasi ja mittariston kehys muovi. TARJOTKAA
Jaakko_94
- Pyörä:
osaisko joku sanoa mikä stalkkerin sähköis on ku vilkut ei toimi, jarruvalo ei toimi ja säköstartti ei toimi?
Jaakko_94
- Pyörä:
Sanokaa ny joku mistä löydän takavalon kuvun stalkkeriin! Ei huvittaisi easylta tilata 6e lasia :S
strmix
- Pyörä:
Jaakko_94 kirjoitti:Sanokaa ny joku mistä löydän takavalon kuvun stalkkeriin! Ei huvittaisi easylta tilata 6e lasia :S
Maahantuojalta:
http://www.sgn.fi/yhteystiedot
ile5
- Pyörä:
- Gilera Stalker 70cc, Suzuki S1
Voisiko joku myydä takakatteet stalkkeriin tai kertoa mistä suomesta saisi semmoset???kiitos
ile5
- Pyörä:
Jaakko_94 kirjoitti:osaisko joku sanoa mikä stalkkerin sähköis on ku vilkut ei toimi, jarruvalo ei toimi ja säköstartti ei toimi?
onko akussa virtaa?
strmix
- Pyörä:
ile5 kirjoitti:Voisiko joku myydä takakatteet stalkkeriin tai kertoa mistä suomesta saisi semmoset???kiitos
Multa löytyy vain toinen puoli, violetin värinen. haluaisitko ostaa?
ile5
- Pyörä:
strmix kirjoitti:ile5 kirjoitti:Voisiko joku myydä takakatteet stalkkeriin tai kertoa mistä suomesta saisi semmoset???kiitos
Multa löytyy vain toinen puoli, violetin värinen. haluaisitko ostaa?
Ostan sen heti kun joku myy mulle toisen puolen?Ja kumpi puoli sulla on???Tarjotkaa joku mulle toista puolta+sitä mikä tulee niitten väliin!!!!!!!!!!!thanks
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista