Jape
Tilasin tuossa vivacityn kaasuvaijerin, mutta tuli ongelma ettei siinä olekaan öljypumpulle haaroitusta niinkuin trekkerin orginaalissa.
Eli mitenkäs tuo vivacityn kaasu- ja öljyvaijeri systeemi on toteutettu? Meneekö vaijeri kaasukapulasta pelkästään kaasariin? Ja mitenkäs öljypumpun ohjaus tapahtuu?
Mietin vain onko tuo yleensäkään oikea vaijeri. Luulisi vivacityssä ja trekkerissä olevan ihan sama systeemi.
tecro
Vaijari menee pelkästään kaasariin, öjlypumppu on sähköinen
[url=http://www.motot.net/galleria/showgallery.php/ppuser/16465/cat/500]
Gallleria[/url]
MRpowell
Pösötin kirjoitti:MRpowell kirjoitti:Mikähän vialla kun ekaksi toimi perfekto ja kun sammutti ja yritti käynnistää niin ei lähde käyntiin? Kipinä on kateissa ja kaikki maapiuhat on katsottu läpi. (Vai onko niitä muuallakin kuin etuosassa alhaalla?) Olisiko puola paskana?
Tulpan vaihtanu?
ding... Mutta kipinä on kokonaan kateissa kun se ei tule edes puolan johdon päähän asti.
"Nackerson".
Kawasaki Kx
Kertokaas mistä saisi kyseiseen skootteriin katteita. Sitä etukatetta eniten haen, mikä on ns. konepelti skootterissa. uudet maksaa varmaan aika paljon?
Pösötin
- Pyörä:
- Made in china
www.easyparts.nl
Siellä uusia ja halpoja.
Kawasaki Kx
Okei, kiitos.
http://www.easyparts.nl/showarticles_in ... elakt.html Tuollaisen tarvitsisin ainakin, mutta onko tuo ihan normaali ja sopii kaikkiin vivacityihin?, mutta miksi tuo on halvempi, kuin se toinen? Ja se toinen maksaa puolet enemmän, ja voihan tota halvempaa katetta maalata?
Kiitos.
Ro||e
- Pyörä:
- menijjo
Kawasaki Kx kirjoitti:Okei, kiitos.
http://www.easyparts.nl/showarticles_in ... elakt.html Tuollaisen tarvitsisin ainakin, mutta onko tuo ihan normaali ja sopii kaikkiin vivacityihin?, mutta miksi tuo on halvempi, kuin se toinen? Ja se toinen maksaa puolet enemmän, ja voihan tota halvempaa katetta maalata?
Kiitos.
pitäisi mennä joka vivaan.. toi on halvempi koska tarkotettu ite maalattavaksi
Euroopan omistaja
gilera-tg
- Pyörä:
- kawasaki kx 125cc
miks tämmöne vivacity sportline vm-03 syö noita rullia niin huolella? yhdestä sivusta syö nopeesti raudalle varsinkin ku on prikka kiinni? jääkö se hinkuttaa jotenki sen prikan takia?
tersi
- Pyörä:
- -07 R1
T0nz4
Paljonkos tommonen viva kulkee prikattomana teharin ja kisavariaattorin kanssa?
gilera-tg
- Pyörä:
- kawasaki kx 125cc
T0nz4 kirjoitti:Paljonkos tommonen viva kulkee prikattomana teharin ja kisavariaattorin kanssa?
80kmh.
MRpowell
Mistä Vivaan saa sähkökaavion?
"Nackerson".
Faq91
Eli mun vivis on -03 ja toimii kaikin puolin hyvin paitsi kun oon ajellu tollaset 10-20min, niin sen kierrokset menee pieniks ja se alkaa kiiihtyy huonommin. Lähtiessä ajelee saan sen helposti sudittamaan asfaltilla mutta kun oon ajellu hieman aikaa niin sitä ei saa sutimaan edes hiekalla. Eli oon puhdistanut kaasarin ja suutin on myös oikeen kokoinen (kyselin peugeot-liikkeestä) niin onko teillä mitään tietoa mistä tämä vois johtua? Tätä ilmenee myös lämpimällä ja en vaan keksi mistä vois johtua.
Ro||e
- Pyörä:
- menijjo
Faq91 kirjoitti:Eli mun vivis on -03 ja toimii kaikin puolin hyvin paitsi kun oon ajellu tollaset 10-20min, niin sen kierrokset menee pieniks ja se alkaa kiiihtyy huonommin. Lähtiessä ajelee saan sen helposti sudittamaan asfaltilla mutta kun oon ajellu hieman aikaa niin sitä ei saa sutimaan edes hiekalla. Eli oon puhdistanut kaasarin ja suutin on myös oikeen kokoinen (kyselin peugeot-liikkeestä) niin onko teillä mitään tietoa mistä tämä vois johtua? Tätä ilmenee myös lämpimällä ja en vaan keksi mistä vois johtua.
variaattorin vastapaine jousesta johtuu ja kaikissa skoottereissa ilmenee jossakin vaiheessa samaa
Euroopan omistaja
Faq91
Onko sulla mitään ohjeita miten sen vois korjata? Täytyykö ostaa jotain uutta osaa vai saako sen kotikonsteilla kuntoon?
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista