Ärräksä
- Liittynyt:
- 24.1.2005 12:40
Aika kauan se ruisku aprilian tarukin kesti. Täälläkin on varmaan huomattu, että tälle kaudellahan noita ei enää myydä? Jo vm. 14 mallit olivat tietääkseni ylivuotisia ja niitä myytiin reilulla alennuksella viime syksynä.
Eipä näytä olevan korvaajaakan tiedossa. Menee varmaan kaasariversiokin samaan syssyyn. Tilalle ilmestyvät pikku hiljaa halvemmat nelitahtiset. Harmi.
ookkee99
- Liittynyt:
- 20.6.2013 17:40
Mikäköhän voisi olla ruisku apikassa vikana kun koneessa kolisee tuntuu että ääni tulee etuavariaattorilta ,mutta kone otettu pöydälle ja katsottu variaattori ja kone läpi kiertokangessa ei klappia eikä runkolaakereissa. Mäntä oli leikannu yläkerta ainakin pistetään uusiksi. Ja missä voisi oulun alueella puhdistaa tuon ruiskusuuttimen ja paljonko se mahdollisesti tulee maksamaan?
jankoz
- Pyörä:
- aprilia sr 50 r factory
- Liittynyt:
- 13.5.2014 8:56
Kuka osais kertoo paljo on sylinterin tiivisteen paksuus ku tilasin tiivisteet ni tuli kolme eri tiivistettä ja kaikki eri paksusia?
ookkee99
- Liittynyt:
- 20.6.2013 17:40
Mitä pitäisi tehdä kun apikka ilmoittaa vikakoodit ecu3 ecu4 ecu5 katsottu on mitä meinaavat mutta en tiedä mitä se käytännössä tarkoittaa ei suostu edes starttaamaan kiire!!!!!!!!!!!
ookkee99
- Liittynyt:
- 20.6.2013 17:40
eli apikkaan tehty koneremppa ja nytten kylmänä kaasu pohjassa pätkii perkeleesti ei nosta kylmänä eikä lämpimänä kierroksia yli kahdeksan tonnin ei edes jalustimella
uusi sylinterisarja ja ruisku käytetty scootzstoressa puhdistuksessa.
Shape
Moderaattori
- Paikkakunta:
- Oulu
- Liittynyt:
- 9.9.2005 19:54
Nuo vikakoodit meinaa, että TPS (kaasuasennontunnistin) on todennäköisesti rikki. Oireetkin kyllä viittaavat siihen.
Team JSR FacebookissaKäytä
Tietopankkia ja olet viisaampi || Tue sivuston toimintaa ja hanki
VIP-oikeudet!
ookkee99
- Liittynyt:
- 20.6.2013 17:40
Ei ilmoita enää vikakoodeja mutta pätkii kylmänä eikä nosta lämpimänä tai kylmänä kierroksia yli kaheksan tonnin veikkaan että huutaa kisaohjelmaa kun tuossa uudessa sylinterissä oli paljon isommat kanavat kuin alkuperäisessä
ookkee99
- Liittynyt:
- 20.6.2013 17:40
mikäköhän mahtais olla ruiskuapikassa kun pätkii kauheasti kaasupohjassa jos kierrokset käy 9500 kierroksen kohdalla? ajettu vain 2600km
JaSm
- Liittynyt:
- 9.10.2011 15:41
ookkee99 kirjoitti:mikäköhän mahtais olla ruiskuapikassa kun pätkii kauheasti kaasupohjassa jos kierrokset käy 9500 kierroksen kohdalla? ajettu vain 2600km
Kierrosluvun rajoitin siinä kohtaa ahistaa?
luukas67
- Pyörä:
- boosteri
- Paikkakunta:
- Jyväskylä
- Liittynyt:
- 17.10.2012 16:42
Mistähän mahtais johtua kun ruiskumallin sr vuotaa jäähytysnestettä öljypumpun takaa?
Shape
Moderaattori
- Paikkakunta:
- Oulu
- Liittynyt:
- 9.9.2005 19:54
Vesipumpun stefat menny.
Team JSR FacebookissaKäytä
Tietopankkia ja olet viisaampi || Tue sivuston toimintaa ja hanki
VIP-oikeudet!
Ärräksä
- Liittynyt:
- 24.1.2005 12:40
Vieläkös liikkeet laittavat parempaa softaa ecuun maksusta? Lähinnä uusimaa, pk-seutu, etelä-suomi kiinnostaa. Voi vinkata vaikka privalla.
Ei nopeasti tuntunut ebaystakaan enää löytyvän kasetti-piuha yhdistelmää gameboylle. Ennen tarjontaa oli vaikka ja kuinka.
Ärräksä
- Liittynyt:
- 24.1.2005 12:40
Eikö tosiaan kenelläkään ole vinkata liikkeitä, joissa asiakaspalvelu on vielä arvossaan?
elteppo
- Liittynyt:
- 27.4.2016 14:38
No nii mistähän kannattas alkaa vikaa hakemaan kun -05 äs:ärrä tekee semmosta että kun ajaa kaasupohjassa ja löysää kaasun nii laite sammuu. Pysyy kyllä käynnissä jos vääntelee kaasua, lähtee ihan hyvin käyntiin mutta paikallaan kun kaasuttelee niin ottaa vähä nihkeesti kierroksia siis ei silleen puhtaasti. muuten kulkee ja toimii suht hyvin.
mramstedt
- Liittynyt:
- 23.5.2016 12:43
xlogtex kirjoitti:Moi!
Ostin juuri tälläsen käytettynä, 1tkm ajettu.
Ihan pirteä peli ja kiihtyy kuin pieni sika.
Särä kuitenkin alkaa pätkimään ja jurnuttamaan 7500-8000 rpm mutta käy taas 9500 rpm täysin normaalisti. Vakio siis kyseesä.
Tänään kuitenkin särä "sammui" ajon aikana kahdesti, molemmat valoissa.. Kone kyllä kävi, mutta kaasun vääntäminen ei saanut apikkaa liikkeelle. Tuntuu kuin polttoaineen syötössä olisi jotain vikaa. Sammutuksen jälkeen särä toimi taas normaalisti. Varoituskolmio vilkkuu ja diagnostiikkatila näytti virhekoodit ECU 09 ja ECU 12.
Mitä eroa on onko "X" Active vai Memo puolella?
Itselläni samanlainen Skode juuri osettu, 200km lasissa ja samaa oireilua, löytyikö koskaa lääkettä/vikaa?
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista