Kymco Super 8

admiralasd
Liittynyt:
22.6.2008 23:08

ViestiKirjoittanut admiralasd » 23.6.2008 21:41

IG kirjoitti:Eikös kone huutaa??? Entäs kiihtyvyys...?


en äänessä huomannut mitään.

kyllä se ehkä kiihtyykin paremmin, mutta saattaa johtua siitä, että puhdistin ilmanputsarin.
Sonni!
Paikkakunta:
Kajaani
Liittynyt:
15.6.2008 23:36

ViestiKirjoittanut Sonni! » 23.6.2008 22:10

stadi-56 kirjoitti:
Sonni! kirjoitti:Jeps. Eilen liityin tähän Motot.net - yhteisöön. Itselläni on myös Kymco Super 8. Siihen tuli 74km jälkeen vika, että sähköt eivät mene päälle? :(
Kellään muulla samanlaista vikaa?


Pääsulake?
Jep tänään taas pääsin vasta tänne Motot.Net sivustoille. (netti sekoili.) Sulake oli tosiaan palanut ja vaihtoon meni. Nyt mopolla VASTA 158km ajettu koska ei ole kerinnyt. Minusta ollut todella hyvä mopoksi.
paati
Pyörä:
DT 125X
Paikkakunta:
Järvenpää
Liittynyt:
9.12.2006 23:21

ViestiKirjoittanut paati » 24.6.2008 0:56

jönks kirjoitti:
admiralasd kirjoitti:Tänään sitten tutustuin variaattoriin. Holkki on ilmeisesti rattaan takana. Ratas taasen on suhteellisen kireällä mutterilla kiini. Kun sitä yrittää avata niin ratas pyörii mukana. Tungin pienen avaimen hampaisiin jotta se ei pyörisi ja yritin avata mutta se on todella tiukassa, ilmeisesti jollakin muullakin tavalla kiini.

Kuvaa kamerapuhelimella:

Kuva


Sillä yhellä mutterilla se on vaa kiinni, mutta sen avaamisee tarvitaa pulttipyssy...


Ei tarvi pulttipyssyy, avattii kaverin kaa sillee et laitettiin rattaan päälle liina ja kaveri piti isoilla pihdeillä kiinni siitä rattaasta (liina sen takii ettei rattaat mee rikki) sitte laiettiin räikkä siihen mutteriin ja potkasin semmosen 3 kertaa oike lujaa räikkään, hyppäsin niinku sen päälle ja sitte se pultti aukesi.
IG
Liittynyt:
25.8.2007 12:59

ViestiKirjoittanut IG » 24.6.2008 15:42

Eihän sitä pulttipyssyä kukaan tarvii voi sitä tietysti avata monella eri tavalla itse,,, Mutta se on paljon helpompaa avata pulttipyssyllä, harmi vaan että monella sellaista ei ole...(kuten minulla)
Kymco myynnissä!!! Tarjoukset YV:lle
IG
Liittynyt:
25.8.2007 12:59

ViestiKirjoittanut IG » 24.6.2008 18:02

Nyt tuli semmonen tilanne että tarvitsen boksin,,, mistä saa ja minkä hintaiset ne on ??
Kymco myynnissä!!! Tarjoukset YV:lle
stadi-56
Paikkakunta:
Kirkkonummi
Liittynyt:
24.3.2008 16:42

ViestiKirjoittanut stadi-56 » 24.6.2008 18:42

Sonni! kirjoitti:
stadi-56 kirjoitti:
Sonni! kirjoitti:Jeps. Eilen liityin tähän Motot.net - yhteisöön. Itselläni on myös Kymco Super 8. Siihen tuli 74km jälkeen vika, että sähköt eivät mene päälle? :(
Kellään muulla samanlaista vikaa?


Pääsulake?
Jep tänään taas pääsin vasta tänne Motot.Net sivustoille. (netti sekoili.) Sulake oli tosiaan palanut ja vaihtoon meni. Nyt mopolla VASTA 158km ajettu koska ei ole kerinnyt. Minusta ollut todella hyvä mopoksi.

Hyvä kun sait 8:n ajoon. Varasulakkeen varmaan löysit sieltä akkukotelosta missä on se paljon puhuttu cdi boksikin,siellä pitäisi olla tehtaan jäljiltä muistaakseni 2 sulaketta.
Hyviä kilometrejä sulle ja kerro kokemuksista sitä mukaa kun niitä tulee.
IG
Liittynyt:
25.8.2007 12:59

ViestiKirjoittanut IG » 24.6.2008 21:43

Uii,,, vitsit ,,, Jos mopo ei käynnisty sulaken takia niin voisi pistä katkaisijan sinne enne sulaketta ja piilottaa sen niin kukaan ei pysty varasta mopoa jos kytkin on off asennossa,,, =P
Kymco myynnissä!!! Tarjoukset YV:lle
admiralasd
Liittynyt:
22.6.2008 23:08

ViestiKirjoittanut admiralasd » 24.6.2008 23:37

IG kirjoitti:Uii,,, vitsit ,,, Jos mopo ei käynnisty sulaken takia niin voisi pistä katkaisijan sinne enne sulaketta ja piilottaa sen niin kukaan ei pysty varasta mopoa jos kytkin on off asennossa,,, =P


no jee!
stadi-56
Paikkakunta:
Kirkkonummi
Liittynyt:
24.3.2008 16:42

ViestiKirjoittanut stadi-56 » 25.6.2008 15:15

IG kirjoitti:Uii,,, vitsit ,,, Jos mopo ei käynnisty sulaken takia niin voisi pistä katkaisijan sinne enne sulaketta ja piilottaa sen niin kukaan ei pysty varasta mopoa jos kytkin on off asennossa,,, =P


Mulla on sellainen katkaisija,sitä kutsutaan virtalukoksi,toimii ns. virta-avaimella. ;)
admiralasd
Liittynyt:
22.6.2008 23:08

ViestiKirjoittanut admiralasd » 25.6.2008 17:03

putkessa näyttäisi olevan jumalattomasti karstaa. miten niiden poisto onnistuisi, pitääkö irroittaa koko putki vai onko joku kikkakuutonen?
paati
Pyörä:
DT 125X
Paikkakunta:
Järvenpää
Liittynyt:
9.12.2006 23:21

ViestiKirjoittanut paati » 25.6.2008 23:37

admiralasd kirjoitti:putkessa näyttäisi olevan jumalattomasti karstaa. miten niiden poisto onnistuisi, pitääkö irroittaa koko putki vai onko joku kikkakuutonen?


Koko putki irti, laitat sen putken täyteen viemärinavausainetta ja annan olla yön ajan ja aamulla ne karstat on liuennu.
shoke
Pyörä:
Kymco Super 8
Paikkakunta:
Varkaus
Liittynyt:
4.5.2008 14:49

ViestiKirjoittanut shoke » 4.7.2008 0:10

1000 km ajettu :P
IG
Liittynyt:
25.8.2007 12:59

ViestiKirjoittanut IG » 5.7.2008 21:52

paati kirjoitti:
admiralasd kirjoitti:putkessa näyttäisi olevan jumalattomasti karstaa. miten niiden poisto onnistuisi, pitääkö irroittaa koko putki vai onko joku kikkakuutonen?


Koko putki irti, laitat sen putken täyteen viemärinavausainetta ja annan olla yön ajan ja aamulla ne karstat on liuennu.



Mitä ihmettä??? miten noin uudessa mopossa voi olla karstainen potki ;;; HÄH?
Kymco myynnissä!!! Tarjoukset YV:lle
-Cassu-
Pyörä:
Yamaha aerox
Liittynyt:
6.7.2007 9:17

ViestiKirjoittanut -Cassu- » 5.7.2008 22:15

Voi se karstanen putki olla vaikka vain viikon ajetussa mopossa.
Itellä oli ihan karstassa 2000km jälkeen, tosien eri mopo kyseessä.
;)
Pics!
stadi-56
Paikkakunta:
Kirkkonummi
Liittynyt:
24.3.2008 16:42

ViestiKirjoittanut stadi-56 » 8.7.2008 19:08

shoke kirjoitti:1000 km ajettu :P

Tänään oli 2000:n huollossa ja hyvin on pelannut!

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista