Piaggio NRG Power DD / DT

CemBalo
Pyörä:
Piaggio NRG Power DD
Re: Piaggio NRG Power DD

ViestiKirjoittanut CemBalo » 31.7.2011 19:00

rrubE kirjoitti:minulla kulkee vakiona 65 mittarin mukaan ? kuseekohan paljo vai voiko olla tottaa :o
Myynnissä Piaggio NRG Power DD -10!
Shape Moderaattori

ViestiKirjoittanut Shape » 31.7.2011 19:49

Oho lukihärö. :)

No tuo on jo aika hyvin, paljon sulla kiertää se?
Team JSR Facebookissa
Käytä Tietopankkia ja olet viisaampi || Tue sivuston toimintaa ja hanki VIP-oikeudet!
CemBalo
Pyörä:
Piaggio NRG Power DD

ViestiKirjoittanut CemBalo » 31.7.2011 22:32

Vakiolla kun saa ton 65 mittariin, niin kiertää ihan perkeleesti :D Itelläkin "hyvänä päivänä" kulkee vakiona mittariin 60-65 ja jenkaa siinä vaiheessa sellasseet 10-11000...
Shape Moderaattori

ViestiKirjoittanut Shape » 1.8.2011 0:19

Oletko ihan varma, ettei oo hukkaputkia tukittu? =)
Team JSR Facebookissa
Käytä Tietopankkia ja olet viisaampi || Tue sivuston toimintaa ja hanki VIP-oikeudet!
CemBalo
Pyörä:
Piaggio NRG Power DD

ViestiKirjoittanut CemBalo » 1.8.2011 10:44

Ihan satavarma, tollanen oli kun kaupasta haettiin. ;)
rrubE

ViestiKirjoittanut rrubE » 1.8.2011 12:32

jaa se on max 11tuhatta siitä ei mee yli ... lähetäs kuva minkä näkönen on jos on hukkaputket tukittu? HUOM mittarin mukaan :P
edit : kun kone lämpiää toho 3 tolppaan ni sitte se lähtee kiihtyy paremmi :P ja kulkee paremmi
Shape Moderaattori

ViestiKirjoittanut Shape » 1.8.2011 13:25

No HUH HUH, pakko siinä putkessa olla olla joku fiba. Varmaan ovat unohtaneet tehdä tehtaalla reijät alkukäyrään, kun ovat laittaneet hukkikset siihen.
Team JSR Facebookissa
rrubE

ViestiKirjoittanut rrubE » 1.8.2011 15:23

Shape kirjoitti:No HUH HUH, pakko siinä putkessa olla olla joku fiba. Varmaan ovat unohtaneet tehdä tehtaalla reijät alkukäyrään, kun ovat laittaneet hukkikset siihen.

no emmä nyt tiä .. mutta toi o semmone suora putki 07vm ei semmone käyrä niinkuin uusimmissa on
CemBalo
Pyörä:
Piaggio NRG Power DD

ViestiKirjoittanut CemBalo » 1.8.2011 16:38

Kyllä tuo mulla vielä kiertäis enemmänki, mutta ei uskalla vinguttaa :D Ei tuo ihan uutena nuin lujaa menny, mutta ekan huollon jälkeen alko kulkupuoli paranemaan inasen. Sitten olikin tonnin verran prikaton ja nyt prikan kanssa kulkee mittariin sen rapiat 60. Lämpimällä koneella ihan inan lujempaa kun kylmällä koneella. :) -10 vuosimallia siis, nestekone. Nyt täysin vakio. ;)
rrubE

ViestiKirjoittanut rrubE » 1.8.2011 17:59

CemBalo kirjoitti:Kyllä tuo mulla vielä kiertäis enemmänki, mutta ei uskalla vinguttaa :D Ei tuo ihan uutena nuin lujaa menny, mutta ekan huollon jälkeen alko kulkupuoli paranemaan inasen. Sitten olikin tonnin verran prikaton ja nyt prikan kanssa kulkee mittariin sen rapiat 60. Lämpimällä koneella ihan inan lujempaa kun kylmällä koneella. :) -10 vuosimallia siis, nestekone. Nyt täysin vakio. ;)

meikällä 11tkm ajettu ja täysin vakio 07 vm tollanen
https://www.scooter-attack.com/shop/#!/en/Piaggio/NRG-Power-DD-50-as-from-2005/Exhaust-Systems/Replacement/TG0307040-Tecnigas-Silent-Pro-Exhaust-with-euro-approval.html

Tollanen vakio putki kiinni mutta ei tehari !
edit siis saman näkönen mutta vakio putki :P en tiedä sitten
Kebappi
Pyörä:
Hi-Per2PRO(DD)

ViestiKirjoittanut Kebappi » 3.8.2011 12:32

CemBalo kirjoitti:Vakiolla kun saa ton 65 mittariin, niin kiertää ihan perkeleesti :D Itelläkin "hyvänä päivänä" kulkee vakiona mittariin 60-65 ja jenkaa siinä vaiheessa sellasseet 10-11000...

Itsellä sama juttu- elikkä suutin vaihdettu kokoon 58 ja tukehduttaja(messinkilevy) otettu pois. Eilen ajelin ja aattelin GPS:ssästä katella nopeutta niin kierroksethan kun pääsi yli 10K, nopeus oli mittariin päälle kuuttakymppiä. Melkein 11000 kohdalla lähti kiihtymään 66+ nopeutta ja siinä vaiheessa kierrokset ylittivät 11 tuhatta joten teki mieli vähän hellittää kaasua :D .
Sitten ajon jälkeen katteltua GPS logia niin 61,2 km/h oli lopulta mitä se siinä tasasella kulki. Tuo nopeus kumminkin vaatii sen että kone lämpiää aluksi kunnolla ja eikä se varmastikaan tee kovin hyvää koneelle yli 11 000 Rpm...

Liitetiedostona GPS- grafiikat tuosta ihan huvikseen laittelin.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
rrubE

ViestiKirjoittanut rrubE » 3.8.2011 17:04

tossa eilen testailin kaverin "samsung puhelimen gps" en tiedä onko se nyt niin luotettava mut , ajelin sitä 65kmh mittarin mukaan gps näytti 54-57 siinä se hyppi en tiedä kumpi on oikea nopeus .. miten sulla vain 65kmh vaikka oot ottanu messinkilevyn ja suuttimen (isontanu kait?) vakiona meneee sen 65kmh mittariin mulla :)

edit : mulla ainakin kun kierrokset nousee 11 tuhanteen niin se ei nouse enää siitä ne kierrokset , taitaa olla jokin rajottaja että pysäyttää sen siihen ettei kone mene :)
CemBalo
Pyörä:
Piaggio NRG Power DD

ViestiKirjoittanut CemBalo » 3.8.2011 17:30

Tänään testattu GPS: 64km/h, _täysin_ vakio. :eek: Ei kulje mulla enempää edes messinkilevyn poistamisella ja 60 suuttimella; tukehtuu isoilla kierroksilla... Jännäähän tässä on se, että prikattomana meni gepsiin 66km/h... Jokin mättää nyt ja pahasti :lol: Kierrokset mulla ainakin menis tosta 11k helposti ylikin, mutta ei viitsi huudattaa niin paljoa ;)
Kebappi
Pyörä:
Hi-Per2PRO(DD)

ViestiKirjoittanut Kebappi » 3.8.2011 17:33

rrubE kirjoitti:tossa eilen testailin kaverin "samsung puhelimen gps" en tiedä onko se nyt niin luotettava mut , ajelin sitä 65kmh mittarin mukaan gps näytti 54-57 siinä se hyppi en tiedä kumpi on oikea nopeus .. miten sulla vain 65kmh vaikka oot ottanu messinkilevyn ja suuttimen (isontanu kait?) vakiona meneee sen 65kmh mittariin mulla :)

edit : mulla ainakin kun kierrokset nousee 11 tuhanteen niin se ei nouse enää siitä ne kierrokset , taitaa olla jokin rajottaja että pysäyttää sen siihen ettei kone mene :)

No itsellä on vuosimallia 2005, en tiedä onko edes mitää eroa noilla... mutta siis messinkilevynhän ei pitäisi vaikuttaa nopeuteen juurikaan, otin sen vain käyntiä tasoittaakseni.Suutin se 58. Mutta tosiaan mittareissa saattaa olla eroja... sillon alkuaikoina mittari saattoi pomppasta jopa 70 ja näytti päälle 65 normaalisti, ei pysynyt tasaisena se luku ja oikeeta se oli varmaan 50kmh. Sitten tuli kaasarin putsaus, autom. ryypyn, tyhjäkäynnin säädöt, tulppa NGK BR10ES... tämän ja noiden suuttinten ja muiden jälkeen on tän verran kulkenut ja mittarissa luvut pysyneet tasaisina(realistisina). Mullahan on sitten hieman vähemmän mittarivirhettä tuossa... kun mittari 66- gps 61. Onhan mopot yksilöitä ja gps:sän mukaan mennään että tiedetään jo valmiiksi jos joutuu sitten ratsiassa selitteleen polliiseille pariin otteeseen että on prikat siellä yms. silti menee liikaa... :D
Viimeksi muokannut Kebappi päivämäärä 3.8.2011 21:01, muokattu yhteensä 2 kertaa
Kebappi
Pyörä:
Hi-Per2PRO(DD)

ViestiKirjoittanut Kebappi » 3.8.2011 19:25

CemBalo kirjoitti:Tänään testattu GPS: 64km/h, _täysin_ vakio. :eek: Ei kulje mulla enempää edes messinkilevyn poistamisella ja 60 suuttimella; tukehtuu isoilla kierroksilla... Jännäähän tässä on se, että prikattomana meni gepsiin 66km/h... Jokin mättää nyt ja pahasti :lol: Kierrokset mulla ainakin menis tosta 11k helposti ylikin, mutta ei viitsi huudattaa niin paljoa ;)

Se voi olla se suutin mikä vaikuttaa sitten isommilla kierroksilla... messinkilevyhän ei juurikaan.
Mutta prikanpoiston jälkeen 66 :lol: :lol: jokin on tosiaan pielessä- kaverin Runner SP eli sama vehje
menee prikattomana mittariin 88 km/h ja kun ite kyydissä nopeuksia mittailemassa niin semmosta 80 pintaan...

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista