CustomValtsu
- Liittynyt:
- 27.4.2006 13:24
Eilen alkoi vuotamaan eturengas ventiilin kannasta, että harmittaa!!! Mitä mieltä olette, kannattaako tilata Heron alkuperäinen sisuskumi vai joku muu? Jos joku toinen on parempi niin kertokaa.
Onko kellään kokemusta semmosesta, että kun kaasua vääntää ihan pikkusen niin kuuluu semmosta ratinaa jostain "konehuoneen" puolelta ja sitten jossain välissä alkaa kuulua semmosta ininää vähän niin kun autossa turbon ääni, jos tiedätte. Veikkaisin, että ratina ja vinkuna on jotenkin yhteydessä siihen, että Herosta on vähän tehot hävinneet.
BossMan
- Pyörä:
- Kawasaki GPX 500R 88"
- Liittynyt:
- 12.6.2003 13:17
mulla alko rahisemaan yms, ja sitten pikkuhiljaa tehot hävisi, ja alko kolisemaan yms. sitten luovuin ajopelistä. Eli voisi olla syytä huolestua:D
Turbon ääni on normaali, ainakin mulla oli, ja ompahan omaperäinen. Oisko kytkinkellon reitä jotka aiheuttaa?
CustomValtsu
- Liittynyt:
- 27.4.2006 13:24
Miten ne rahinat vois saada poikkeen ja tehot myös myllyyn takasin? Kohta hyytyy varmaan kokonaan.
BossMan
- Pyörä:
- Kawasaki GPX 500R 88"
- Liittynyt:
- 12.6.2003 13:17
en mä tiie, möin pommin pois:D
CustomValtsu
- Liittynyt:
- 27.4.2006 13:24
No lol...
superskode
- Paikkakunta:
- Ei ainakaan tokio
- Liittynyt:
- 29.9.2006 19:56
BossMan
- Pyörä:
- Kawasaki GPX 500R 88"
- Liittynyt:
- 12.6.2003 13:17
It is a woman’s bike and the company hopes to ride on the demand that the new bread of mobile women is generating.
lol. paskaa sanon mä. Pukkihan on niin miehinen kun vaan voi olla.
itellä tosiaan alko kuulua sellane ilkee rohina, sitten n. 1500km myöhemmin alko kolina, ja sittempä meno pikkuhiljaa hyytyi kunnes ei enää omin voimin jaksanu edes liikkua, hätäseen vaan lähti käyntiin...
Että niin päättyi pukin tarina täällä....
huomaa muuten kun ilmat paranee niin pukkimiehet alkaa heräillä;)
hero puch
- Paikkakunta:
- Tuusula
- Liittynyt:
- 28.3.2007 17:19
Joo myt ostin ton uuden tulpan ja toimii. Kiitos siitä BossManille.
BossMan
- Pyörä:
- Kawasaki GPX 500R 88"
- Liittynyt:
- 12.6.2003 13:17
eipä mitään;)
se vakiotulppa on täysin perseestä, voi heittää vaikka vesilintua tai muuta häiritsevää otusta.
Kannattaa myös uusia se tulpanhattu, ei maksa ku ehkä 3-5e, ja hyöty on suuri...
Kaikki piuhat kannattaa tarkistella jos auotte katteita, ettei oo hankautumia ja hapettumia...
ja tulpanjohto kannattaa tarkastaa että on kunnossa ja jos tosi paskanen niin putsailla vähä...
keijjjo
- Liittynyt:
- 31.7.2005 11:19
CustomValtsu kirjoitti:Eilen alkoi vuotamaan eturengas ventiilin kannasta, että harmittaa!!! Mitä mieltä olette, kannattaako tilata Heron alkuperäinen sisuskumi vai joku muu? Jos joku toinen on parempi niin kertokaa
Kannattaa ottaa sisuskumi mukaan ku lähet paikalliseen moottoripyörä/mopo yms.. ja kysellä sieltä itse ainakin löysin..
Sitten ois kyssä et mikä ois paras tapa kiilata etu vari et sais otettuu rikan ja vaihettua rullat pukkiin ku en ole itse semmoista kekrisyt.. Kiitos näin etukäteen..
BossMan
- Pyörä:
- Kawasaki GPX 500R 88"
- Liittynyt:
- 12.6.2003 13:17
ite pistin 10mm avainkoolla olevan n. 4-6cm pitkän pultin KULLANVÄRISEN KIEKON LOVEEN, JA TOINEN PÄÄ VARIAAATTORIN KOPPAA VASTEN. caps päällä 2 syystä:
Jos pistät hopeanväristä vasten, toisin sanoen rullakuppia, se lohkeaa.
Ja toinen syy on se että tämä lukee 10 kertaa tuolla sivuilla tätä ennen
kannattaa muistaa oikea järjestys, ja että osat tulevat kunnolla sinne kasausvaiheessa. Ja kasausvaiheessa mutteri täytyy pistää tarpeeksi tiukalle, ettei se aukea ajossa.
Mutta ei liian tiukalle ettei mee kampuran pää:)
^^ei voi olla kovin hankalaa koska aukoilin varia n. 100 kertaa ja osa niistä tien päällä ns "kenttäolosuhteissa", ilman ongelmia ikinä...
puch driver
- Paikkakunta:
- Kirkkonummi
- Liittynyt:
- 30.10.2005 16:53
Noniin hero-asiat ovat alkaneet sutia täällä foorumilla, kuin herot maanteillä, hyvä niin...
Itellänikin pääsi tuo öljyletku lähtemään irti ajossa, mutta sekin tuli laitettua paikalleen, kunnes saan ostettua uuden letkun tilalle.
Mutta itse asiaan, heräsi tuossa kuningasidea eräs ilta ja muistin, että tuossa Bikeservicen varaosaluettelossa on "pakoputkisto racing/75cc", niin kävisiköhän sellanen kiinni tuohon
49cc pyttyyn?
Ja onkohan tuosta putkesta, isommasta pääsuuttimesta ja mahdollisesti
erikokoisista/painoisista variaattorinrullista antamaan hieman puhtia mäkien nousuuun?
Siinä vähän mietittävää taas...
puch driver
mennäänpäs tuosta että hujahtaa...
keijjjo
- Liittynyt:
- 31.7.2005 11:19
Vaihteeksi taas illanpiristykseksenne tyhmäkysymys.. Onko heron pakoputkessa katalysaattoria?
BossMan
- Pyörä:
- Kawasaki GPX 500R 88"
- Liittynyt:
- 12.6.2003 13:17
ei ole. ainakaan mun vm00 ja tuskimpa missään.
racing-putkesta voisi olla hyötyä, mutta kovin vähän hintaan nähden. Enemmän suosittelisin jonkin paremman potkivan variaattroin vaihtoa, sitten jos taidot riittää kannattaisi tehdä samanlainen tehoputki operaatio kuin nimim Winner.
Rullat kannattaa vaihtaa vähän kevyempiin, kiertää paremmin ja nousee mäet paremmin. mulla tais lopun aikoina olla jotkut 5.5 tai 5g rullat...
Mut joku parempi vari auttaa jo aikalailla, uskoisin. Koska itellä ainakin hyyty mäkiin ihan perkeleesti...
Vari kannattaa puhdistaa, ja perushuollot tehdä. Näin ainakin hetken pärrä kulkee hyvin...
~bomber~
- Paikkakunta:
- korvessa
- Liittynyt:
- 7.3.2007 19:27
minkälaista ilmanputsarii kannattais vaihtaa pukkii, lähinnä jos rupeis vaikka kiihtyy paremmin?
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista