Aprilia DI-Tech

nolaiffi
Liittynyt:
13.5.2008 15:40

ViestiKirjoittanut nolaiffi » 7.4.2009 15:41

Naikou6 kirjoitti:"Tämä tuote sopii" kohan mukaan menee piaggion koneella oleviin, eli ei -01' malliin?


voi vittu mistä saan tollasen muovisen kevyen ton laipan ku itytellä se keraaminen iha paskana se tuuletus sydeemit ku ottanu prikkaa vittuu :D jos joku jaksaa niin voi kattoo onko easystohon sellasta. ja toinen kysymys et mistä saa koson sellasta koko mittaristoo tohon ditechii? sellasta ei yksittäistä sellanen kromireunus jos keskel se kierrosluku vasemmalla tai oikeella se bensa ja jotai ja sit nopeus siellä toisel puolel jota easyst saa speedfighti2 ja gileraan joku koso digitaal?
http://www.youtube.com/watch?v=-g3YQSKI ... re=related
tollanen aprilia ditukka -01

http://www.adrenalin-pedstop.co.uk/p/AP ... -1700.aspx

Löysin tollasen nyt et meneekö kiinni vaikka noi niin väittää?? ku mistäää muualta en löydä ja joka sivulla sanotaan vaan et aprilia sr50 toi koso ja sit jossai kulmas aina et ei sovi sitecheihin tai et ei koske ditukoita. D;
Tony92
Pyörä:
Aprilia Sr50 Ditech -02 , Suzuki Pv -97, Jonas Oglaend - 72, Yamaha Aerox -06
Paikkakunta:
ilmajoki
Liittynyt:
28.1.2007 18:06

ViestiKirjoittanut Tony92 » 7.4.2009 21:46

asmo_91 kirjoitti:
pjyry kirjoitti:nyt on kun olen alkanut taas ajaa särällä niin lämpömittari nousee aivantappiin aina välillä ja sitten taas laskee varsin nopeasti. jäähdytysnestettä kyllä on oikea määrä. tuntuisi kuin jäähdytys neste ei pääsisi kiertämään, että mikähänse mahtaisi olla vikana.

koitas ilmailla se järjestelmä, pidät korkkia auki ja käyntiin. sitte puristelet niistä letkuista että lähtis soossit kiertämään.


ja sit kantsii tarkistaa termostaatin kunto:D
menopelit->http://www.motot.net/galleria/51927
nolaiffi
Liittynyt:
13.5.2008 15:40
mitä vittua?

ViestiKirjoittanut nolaiffi » 8.4.2009 22:02

olin tossa kaupan pihassa no sit tuli vähä kavereita ja sit aloin kierrättääsiin sit no sit sammutin ja olin vähän aikaa (mulla on aika paska akkuki) no sitte uudellee yritin käyntii se vähäku lupaili aina välillä ja tällee no sitte alko akku loppuu ja tällee ja sit toisel akul koitin ja no silläki ku tarpeeks olin koittanu niin sit se sillee et kyl pumppu paineet latas mut ku yritti käyntii niin iha himmeesti se oljyvalo sillee palo iha ei melkee näkeny ees eikä sillee ees sahannu no ajattelin et vittu nyt se leipas mut takapyörä pypri ja sit talutin kotii mut on vielki sellanen voiko olla ku oon nyt koko päivän aukonu varia ja koittanu mitä ihmeellisintä setuppii niin ku se rullakupin levy on sellasilla muovisilla hakasilla vaan kii ja se lähtee aika herkästi irti niin voiko olla et se kanittaa starttimoottorii jotenki tai jotai mikä vialla?
Naikou6
Pyörä:
'03 rs
Paikkakunta:
Tuusula
Liittynyt:
17.11.2008 22:26

ViestiKirjoittanut Naikou6 » 8.4.2009 23:24

Eli siis startti pyörii kuitenki, mut akku on niin tyhjä, ettei se jaksa sitä käyntiin asti?
Ittellä teki viimevuonna ihan tota samaa ku oli kylmä et se lupas kerran ja akku loppu ennen ku sen sai käyntiin.
En jaksas ainakaan ihan heti uskoo et se levy pääsis sinne väliin mitenkään, eikä sen levyn pitäis muutenkaan päästä liikkumaan irti siitä rullakupista.

Jos kokeilet täydellä akulla ja katot mitä tekee.
Aprillimopo myydään/vaihdetaan autoon. Kuva galleriassa, lisää tietoa ja kuvia yksityisviestillä.
nolaiffi
Liittynyt:
13.5.2008 15:40

ViestiKirjoittanut nolaiffi » 8.4.2009 23:34

Naikou6 kirjoitti:Eli siis startti pyörii kuitenki, mut akku on niin tyhjä, ettei se jaksa sitä käyntiin asti?
Ittellä teki viimevuonna ihan tota samaa ku oli kylmä et se lupas kerran ja akku loppu ennen ku sen sai käyntiin.
En jaksas ainakaan ihan heti uskoo et se levy pääsis sinne väliin mitenkään, eikä sen levyn pitäis muutenkaan päästä liikkumaan irti siitä rullakupista.

Jos kokeilet täydellä akulla ja katot mitä tekee.


jep mut vittuku se levy in iha löysä se kanittaa yleensä ku vedän rullakupin vege niin se jää kanittaa sinne starttipyörää ja sit saa repiä sitä sieltä ;D
Naikou6
Pyörä:
'03 rs
Paikkakunta:
Tuusula
Liittynyt:
17.11.2008 22:26

ViestiKirjoittanut Naikou6 » 9.4.2009 7:52

Otat peukaloilla kiinni sen rullakupin ulkopinnasta ja muut sormet painat sinne takalevyyn sen mukaan miten sopii, sen kuuluukin olla aika tiukka, eikä sen ulosvedon tiukkuus riipu siitä rullakupin takalevystä, vaikee mennä sanomaan enempää näkemättä.
Aprillimopo myydään/vaihdetaan autoon. Kuva galleriassa, lisää tietoa ja kuvia yksityisviestillä.
nolaiffi
Liittynyt:
13.5.2008 15:40

ViestiKirjoittanut nolaiffi » 9.4.2009 12:44

Naikou6 kirjoitti:Otat peukaloilla kiinni sen rullakupin ulkopinnasta ja muut sormet painat sinne takalevyyn sen mukaan miten sopii, sen kuuluukin olla aika tiukka, eikä sen ulosvedon tiukkuus riipu siitä rullakupin takalevystä, vaikee mennä sanomaan enempää näkemättä.


juu tänään ittekki kattelin sitä vähä tarkemmi ei se siin oo vikaana.vaan jostain syystä startti ei pyöritä sitä ja se ei oo edes siinä sen kohdalle sellasen ison joka on rullakupin jälkee sellanen jos on niit rattait olisko joku startti ratas? mut nii ku vedin senki niinku sen kaa samaale tasolle nii ei se vaan pyöritä?`pitää vaan jotai outoja ääniä jotai naksuntaa ja ulinaa ja sellasta sähköstä jotai? sanokaa ny joku äkkiä missä vika`? voiko olla johdoissa ku mulla menee kytkimeen pari johtoo josta saa kaikki sähköt katki? entä sulakkeista? vai onko joku osa paskana`? starttimoottori?? vai mikä oikee kanittaa??
Tony92
Pyörä:
Aprilia Sr50 Ditech -02 , Suzuki Pv -97, Jonas Oglaend - 72, Yamaha Aerox -06
Paikkakunta:
ilmajoki
Liittynyt:
28.1.2007 18:06

ViestiKirjoittanut Tony92 » 9.4.2009 14:02

nolaiffi kirjoitti:
Naikou6 kirjoitti:Otat peukaloilla kiinni sen rullakupin ulkopinnasta ja muut sormet painat sinne takalevyyn sen mukaan miten sopii, sen kuuluukin olla aika tiukka, eikä sen ulosvedon tiukkuus riipu siitä rullakupin takalevystä, vaikee mennä sanomaan enempää näkemättä.


juu tänään ittekki kattelin sitä vähä tarkemmi ei se siin oo vikaana.vaan jostain syystä startti ei pyöritä sitä ja se ei oo edes siinä sen kohdalle sellasen ison joka on rullakupin jälkee sellanen jos on niit rattait olisko joku startti ratas? mut nii ku vedin senki niinku sen kaa samaale tasolle nii ei se vaan pyöritä?


onko toi ratas niinku siel alhaal kiinni kahel kuusiokolo ruuvilla?? vai tarkotakko sitä yhtä isoa hammaspyörää joka on harmaa??

jos tarkootit sitä joka on kahella ruuvilla kii nii se on bendix. se on mulla ittelläki jumittanu monta kertaa , johtuen hihna pölystä. sinne vaan tippakannulla öljyä väliin ja sit pyörittelet bendixii käsin nii pitääs toimii ( en oo 100% varma sit)
menopelit->http://www.motot.net/galleria/51927
Nuustis
Liittynyt:
28.7.2007 12:43

ViestiKirjoittanut Nuustis » 9.4.2009 17:31

Mikähän tossa ditekissä on.... yli 70km/hn vauhdeissa rupee jalkojen alla tuntumaan ihmeellinen jytinä, joka kasvaa kierrosten mukana. Vanteet on suorat, koneeseen on joku 3000km sitten vaihdettu pytty, kampiakseli ja laakerit eli moottorista tuskin tulee. Vastailkaa jos jollain muullakin teke tätä ja jos olette saaneet loppumaan ni kertokaa ihmeessä miten :)
Jusu.
Pyörä:
Honda VFR750F
Paikkakunta:
Kaarina
Liittynyt:
11.5.2006 8:30

ViestiKirjoittanut Jusu. » 9.4.2009 18:06

Nuustis kirjoitti:Mikähän tossa ditekissä on.... yli 70km/hn vauhdeissa rupee jalkojen alla tuntumaan ihmeellinen jytinä, joka kasvaa kierrosten mukana. Vanteet on suorat, koneeseen on joku 3000km sitten vaihdettu pytty, kampiakseli ja laakerit eli moottorista tuskin tulee. Vastailkaa jos jollain muullakin teke tätä ja jos olette saaneet loppumaan ni kertokaa ihmeessä miten :)


Kerroppa lisää siitä jytinästä. Onko se semmost armotonta jumputusta että koko skootteri heiluu vai vaan jotain pientä jytinää mikä tuntuu jaloissa välillä? Meinaa mullaki konerempan jälkeen on alkanu korkeilla kierroksilla välillä tuntumaan semmosta pientä jyskettä jalkojen alla enkä usko että se mitenkään vaarallista on.
nolaiffi
Liittynyt:
13.5.2008 15:40

ViestiKirjoittanut nolaiffi » 9.4.2009 19:06

Tony92 kirjoitti:
nolaiffi kirjoitti:
Naikou6 kirjoitti:Otat peukaloilla kiinni sen rullakupin ulkopinnasta ja muut sormet painat sinne takalevyyn sen mukaan miten sopii, sen kuuluukin olla aika tiukka, eikä sen ulosvedon tiukkuus riipu siitä rullakupin takalevystä, vaikee mennä sanomaan enempää näkemättä.


juu tänään ittekki kattelin sitä vähä tarkemmi ei se siin oo vikaana.vaan jostain syystä startti ei pyöritä sitä ja se ei oo edes siinä sen kohdalle sellasen ison joka on rullakupin jälkee sellanen jos on niit rattait olisko joku startti ratas? mut nii ku vedin senki niinku sen kaa samaale tasolle nii ei se vaan pyöritä?


onko toi ratas niinku siel alhaal kiinni kahel kuusiokolo ruuvilla?? vai tarkotakko sitä yhtä isoa hammaspyörää joka on harmaa??

jos tarkootit sitä joka on kahella ruuvilla kii nii se on bendix. se on mulla ittelläki jumittanu monta kertaa , johtuen hihna pölystä. sinne vaan tippakannulla öljyä väliin ja sit pyörittelet bendixii käsin nii pitääs toimii ( en oo 100% varma sit)


Öö niin tota juu se niinku pyörii iha hyvi se starttimoottori sille sit ku laittaa sen ''bendexi'' niin sitte se on aika vaikeeta se käynti ja ku laittaa sen ison hammaspyörän niin se ei pyöritä kampiakselii yhtään? et onko puolas vai missä vitus on vika? ei jaksa pyörittää yhtää et onkio startti moottori vai bendex? ja se bedex pyörii iha hyvi sillee ku pyörittäää niin se nousee sieltä ylös se on sillee et se ei niinku oo siin hammasrattaas se pitää pyörittää siihe et se on niinku alhalla normaalisti? ONKO SE NORMAALIA? ajattelin vaan et mistä kannattaa vikaa ettiä?
Tony92
Pyörä:
Aprilia Sr50 Ditech -02 , Suzuki Pv -97, Jonas Oglaend - 72, Yamaha Aerox -06
Paikkakunta:
ilmajoki
Liittynyt:
28.1.2007 18:06

ViestiKirjoittanut Tony92 » 9.4.2009 22:02

nolaiffi kirjoitti:
Tony92 kirjoitti:
nolaiffi kirjoitti:
Naikou6 kirjoitti:Otat peukaloilla kiinni sen rullakupin ulkopinnasta ja muut sormet painat sinne takalevyyn sen mukaan miten sopii, sen kuuluukin olla aika tiukka, eikä sen ulosvedon tiukkuus riipu siitä rullakupin takalevystä, vaikee mennä sanomaan enempää näkemättä.


juu tänään ittekki kattelin sitä vähä tarkemmi ei se siin oo vikaana.vaan jostain syystä startti ei pyöritä sitä ja se ei oo edes siinä sen kohdalle sellasen ison joka on rullakupin jälkee sellanen jos on niit rattait olisko joku startti ratas? mut nii ku vedin senki niinku sen kaa samaale tasolle nii ei se vaan pyöritä?


onko toi ratas niinku siel alhaal kiinni kahel kuusiokolo ruuvilla?? vai tarkotakko sitä yhtä isoa hammaspyörää joka on harmaa??

jos tarkootit sitä joka on kahella ruuvilla kii nii se on bendix. se on mulla ittelläki jumittanu monta kertaa , johtuen hihna pölystä. sinne vaan tippakannulla öljyä väliin ja sit pyörittelet bendixii käsin nii pitääs toimii ( en oo 100% varma sit)


Öö niin tota juu se niinku pyörii iha hyvi se starttimoottori sille sit ku laittaa sen ''bendexi'' niin sitte se on aika vaikeeta se käynti ja ku laittaa sen ison hammaspyörän niin se ei pyöritä kampiakselii yhtään? et onko puolas vai missä vitus on vika? ei jaksa pyörittää yhtää et onkio startti moottori vai bendex? ja se bedex pyörii iha hyvi sillee ku pyörittäää niin se nousee sieltä ylös se on sillee et se ei niinku oo siin hammasrattaas se pitää pyörittää siihe et se on niinku alhalla normaalisti? ONKO SE NORMAALIA? ajattelin vaan et mistä kannattaa vikaa ettiä?


Tuon perusteella sanoosin jotta uuden startin paikka, jos ei kerta jaksa pyörittää kuorman kans...toinen on tietysti se jotta kone leipaassu jumiin...ja se bendixi on normaalisti alhaalla
menopelit->http://www.motot.net/galleria/51927
nolaiffi
Liittynyt:
13.5.2008 15:40

ViestiKirjoittanut nolaiffi » 9.4.2009 23:19

Tony92 kirjoitti:
nolaiffi kirjoitti:
Tony92 kirjoitti:
nolaiffi kirjoitti:
Naikou6 kirjoitti:Otat peukaloilla kiinni sen rullakupin ulkopinnasta ja muut sormet painat sinne takalevyyn sen mukaan miten sopii, sen kuuluukin olla aika tiukka, eikä sen ulosvedon tiukkuus riipu siitä rullakupin takalevystä, vaikee mennä sanomaan enempää näkemättä.


juu tänään ittekki kattelin sitä vähä tarkemmi ei se siin oo vikaana.vaan jostain syystä startti ei pyöritä sitä ja se ei oo edes siinä sen kohdalle sellasen ison joka on rullakupin jälkee sellanen jos on niit rattait olisko joku startti ratas? mut nii ku vedin senki niinku sen kaa samaale tasolle nii ei se vaan pyöritä?


onko toi ratas niinku siel alhaal kiinni kahel kuusiokolo ruuvilla?? vai tarkotakko sitä yhtä isoa hammaspyörää joka on harmaa??

jos tarkootit sitä joka on kahella ruuvilla kii nii se on bendix. se on mulla ittelläki jumittanu monta kertaa , johtuen hihna pölystä. sinne vaan tippakannulla öljyä väliin ja sit pyörittelet bendixii käsin nii pitääs toimii ( en oo 100% varma sit)


Öö niin tota juu se niinku pyörii iha hyvi se starttimoottori sille sit ku laittaa sen ''bendexi'' niin sitte se on aika vaikeeta se käynti ja ku laittaa sen ison hammaspyörän niin se ei pyöritä kampiakselii yhtään? et onko puolas vai missä vitus on vika? ei jaksa pyörittää yhtää et onkio startti moottori vai bendex? ja se bedex pyörii iha hyvi sillee ku pyörittäää niin se nousee sieltä ylös se on sillee et se ei niinku oo siin hammasrattaas se pitää pyörittää siihe et se on niinku alhalla normaalisti? ONKO SE NORMAALIA? ajattelin vaan et mistä kannattaa vikaa ettiä?


Tuon perusteella sanoosin jotta uuden startin paikka, jos ei kerta jaksa pyörittää kuorman kans...toinen on tietysti se jotta kone leipaassu jumiin...ja se bendixi on normaalisti alhaalla


ELi siis startti paskana siis ku ottaa bendexi pois niin se kuuluu sellanen ffsuuuuuuu sellanen iha normaalin kuulonen surina ja se oyörii vimmattuuu vauhtia ja startin pää ja sitte ku bendeksi kii niin se vähä ku sillee kolisee tai ei kolise mu t sillee vaivalloisesti pyörittää sitä bendexii ja sit ku laittaa viel sen hammasrattaan näkösen onko se nyt vauhtipyörä vai mikä onkaan sellanen joka pyöräyttää sitte kampiakselin pyöriin niin sitte ei liiku enää mikää :D se siis naksuttaa ja kaikkee muttei liiku ;D voiko olla vikaa akus tai okosulust tai johdoist tai mistää? kato ku olin kaupan piha s ja kierrättelin no sit mun kaveri sammutti ku oli kierroksii aika helvetisti ja sitte sse samu ja yroitin uudellee päälle ja sahas iha normisti murttei mitää tapahtunu no sitte käynnistelin ja sahasin niin kauva kunnes akku loppu no sitte kaveri olli ledien akun boksist ja heitti sen mulle mut se oli liian iso sinne boksiin piti tehä vähä omia liitoskii sellasii jokka katkes aina välillä siis ku se oli iha jesarilla jokku johdon päät vaan kii ja muuta no sit silläki aika kauvan yriteltii no sitte yht äkki tapahtu just toi ettei niinkun enää ees sahannu sun muuta? et ja sit latasin yön yli akun ja koitin niin ei pyöritä ;D
NukkuMatti
Pyörä:
Aprilia SR Factory 08
Paikkakunta:
Kokkola
Liittynyt:
26.6.2008 11:16

ViestiKirjoittanut NukkuMatti » 10.4.2009 14:25

Onko 12000km ajettu ditech ihan turha ostos? Kun olen kuullut että yli 10000 ajetut ovan hirveitä pommeja?
Fait
Pyörä:
Peugeot Xps, Aprilia Rx
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
14.7.2008 12:54

ViestiKirjoittanut Fait » 10.4.2009 16:28

NukkuMatti kirjoitti:Onko 12000km ajettu ditech ihan turha ostos? Kun olen kuullut että yli 10000 ajetut ovan hirveitä pommeja?


Riippuu ihan kunnosta, miten pidetty yms.. Itse ostin n. 13 600 ajettuna ja tyytyväinen oon ollu. Starttimoottori ainut mikä hajonnut (makso 35e). Ajettu nyt n. 14 100
Tehdään maalaustöitä, ota yhteyttä yv!

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista