CemBalo
- Pyörä:
- Piaggio NRG Power DD
- Liittynyt:
- 22.12.2010 0:25
Mittariin meni prikattomana 74km/h. Taitaa noi ruiskuvehkeet mennä enemmän, ku nää kaasarimallit. Toi 66 prikattomana taitaa olla ihan normaali? Lähinnä mua hämää toi 64 vakiolla...
Shape
Moderaattori
- Paikkakunta:
- Oulu
- Liittynyt:
- 9.9.2005 19:54
Toi Runner SP on samalla koneella kuin tämä.
Team JSR FacebookissaKäytä
Tietopankkia ja olet viisaampi || Tue sivuston toimintaa ja hanki
VIP-oikeudet!
CemBalo
- Pyörä:
- Piaggio NRG Power DD
- Liittynyt:
- 22.12.2010 0:25
Ok, seison korjattuna.
Yksilöstä siis kiinni.
Kebappi
- Pyörä:
- Hi-Per2PRO(DD)
- Liittynyt:
- 3.8.2011 12:19
Juu runnerissa ei muuta eroa kuin katteet ja yksityiskohtia, tekniikassa ei eroa ja jos tekniikkaan on tehty muutoksia niin samat muutokset on kumpaankin, esim. uusi putki. Näillä tuskin suorituskykyyn on vaikutusta.
Niin ja se 64 vakiolla... kyllä se itsestäkin vähän oudolta kuulostaa eillei sitten siellä olla väännetty kierroksia ihan tappiin 13k. Veikkaan kuitenkin että se olisi aivan saavutettavissa sillälailla kun itellä pääsee gpssään sen 61 vähän päälle 11000rpm kohdalla. Ja onkohan se nyt ihan vakio ollut koska itellä kun sillälailla ihan vakio oli että ei minkäänlaista muutosta/suutin yms. kulki tasasella gpsässään 48 km/h ja kone tukehtui täydellä kaasulla... sitten muutosten(aiemmin luetellut) jälkeen on kulkenut kuin unelma.
Mieluummin pitää sen prikan siellä kun kiihtyy PALJON paremmin kuin ilman ja kulkee oikeeta kuuttakymppiä niin ei tartte olla niinkun tientukkona.Kierrokset ois tietenki kiva pitää alle 10000 mutta ehkä se ei nyt niin paljon kärsi. Ja mikä parasta: ylimieliset just kortin saaneet 6-vaihteisella pikkasen viritetyillä derpilelu paskoilla ajelevat jää ku tikku paskaan- korkeintaan tarttee peilistä kirpun kokosena kattella kun vielä hikisesti väännellään viimestä vaihdetta nopeuden ollessa neljääkymppiä vaikka mittari ihan muuta näyttääkin
.
Shape
Moderaattori
- Paikkakunta:
- Oulu
- Liittynyt:
- 9.9.2005 19:54
No itse asiassa Runnerissa samaa on vain kone, sähköt, mittaristo, peilit ja takarengas.
Mutta tosiaan suorityskyvyn kanssa ei ole eroa.
Team JSR FacebookissaKäytä
Tietopankkia ja olet viisaampi || Tue sivuston toimintaa ja hanki
VIP-oikeudet!
CemBalo
- Pyörä:
- Piaggio NRG Power DD
- Liittynyt:
- 22.12.2010 0:25
Kierrokset oli tossa vaiheessa 11000-12000... Mitään viritystä tossa ei ole, kaikki on niinkuin tehtaalta tullessa
Mittari näytti tossa vaiheessa korkeimmillaan 67-68 ja kun GPS:stä kattelin reissun jälkeen: "Max speed 64km/h"... 5km lenkki tasaista tietä.
ei paha, mutta riippuu varmaan mittarivirheet sun muut yksilöstä hyvin pitkälle.
Ja heitetäämpä yks kysymys tähän väliin: Mitä huomioitavaa koropalan laitossa?
rrubE
- Paikkakunta:
- Turku
- Liittynyt:
- 11.6.2011 21:40
CemBalo kirjoitti:Kierrokset oli tossa vaiheessa 11000-12000... Mitään viritystä tossa ei ole, kaikki on niinkuin tehtaalta tullessa
Mittari näytti tossa vaiheessa korkeimmillaan 67-68 ja kun GPS:stä kattelin reissun jälkeen: "Max speed 64km/h"... 5km lenkki tasaista tietä.
ei paha, mutta riippuu varmaan mittarivirheet sun muut yksilöstä hyvin pitkälle.
Ja heitetäämpä yks kysymys tähän väliin: Mitä huomioitavaa koropalan laitossa?
Saatat joutua ostamaan sivujalaksen koska (riippuu onko 4cm vai 6cm koropala) vanhalle jalakselle kun laitat saattaa osua takarenkas maahan silleen että se ei pysy siinä
Shape
Moderaattori
- Paikkakunta:
- Oulu
- Liittynyt:
- 9.9.2005 19:54
Niin ja välttämättä se iskunvaimennin ei kestä sitä. Pitää vain huolen, ettei kiri iskarin alapään pulttia liikaa, jotta se pääsee siitä liikkumaan kuten nivel. Pultin päähän vain lukkomutteri, niin ei tarvitse pelätä pultin irtoamista/löystymistä.
Team JSR FacebookissaKäytä
Tietopankkia ja olet viisaampi || Tue sivuston toimintaa ja hanki
VIP-oikeudet!
rrubE
- Paikkakunta:
- Turku
- Liittynyt:
- 11.6.2011 21:40
kerrotko mulle minkälainen on lukkomutteri , harkitsen itsekin koropalan laittamista
Shape
Moderaattori
- Paikkakunta:
- Oulu
- Liittynyt:
- 9.9.2005 19:54
Lukkomutteri on muuten normaalin mutterin näköinen, mutta toisella reunalla on muovinen osa, joka estää mutterin itsestään pyörimisen.
Team JSR FacebookissaKäytä
Tietopankkia ja olet viisaampi || Tue sivuston toimintaa ja hanki
VIP-oikeudet!
CemBalo
- Pyörä:
- Piaggio NRG Power DD
- Liittynyt:
- 22.12.2010 0:25
Mites tollanen koropala sit asennetaan? Skopa keskijalalle, iskarin alapään pultti auki, koro väliin ja pultit kiinni? Tippuuko perä "syliin"?
Saattaapi olla aika tyhmiä kysymyksiä
Joku voisi linkata myös sivujalkaa, mieluiten Suomesta?
Kebappi
- Pyörä:
- Hi-Per2PRO(DD)
- Liittynyt:
- 3.8.2011 12:19
CemBalo kirjoitti:Kierrokset oli tossa vaiheessa 11000-12000... Mitään viritystä tossa ei ole, kaikki on niinkuin tehtaalta tullessa
Mittari näytti tossa vaiheessa korkeimmillaan 67-68 ja kun GPS:stä kattelin reissun jälkeen: "Max speed 64km/h"... 5km lenkki tasaista tietä.
ei paha, mutta riippuu varmaan mittarivirheet sun muut yksilöstä hyvin pitkälle.
?
Jos satut joskus joutumaan ratsiaan, niin iskes raporttia sitten tänne
.
CemBalo
- Pyörä:
- Piaggio NRG Power DD
- Liittynyt:
- 22.12.2010 0:25
Eipä oo poliiseja vielä kiinnostanu, vaikka liikkuvan poijjaat ajeli Tampereella perässä vähän aikaa
Kuhan nyt ei sattuis tutkaamaan alamäkeen, jos ratsiaa pitää, verothan siinä iskis päälle
Saavutushan sekin olis saada vakiolla verot
Kattellaan tossa nyt kun koulut taas alkaa, jos vaikka ratsiassa kävis kääntymässä
rrubE
- Paikkakunta:
- Turku
- Liittynyt:
- 11.6.2011 21:40
mistäs saa noita, auto_vara_osa liikkeist?
vollukka1234
- Liittynyt:
- 10.5.2011 23:41
miten teillä prikattomana menee 70 mittariin !?!?! mulla 2010 vm nrg vain prikka pois niin nopeus vaihtelee. hyvänä päivänä menee 64-66 mittariin. nykyään se ei mene kun hikisesti 60. ja miten sais kierroksia lisättyä ei taho kiertää kun vaan 7000 rpm ja ku kaveri pukkas niin kiekat nousi 8000 ja mittari näytti 76. Myötätuuleen kyllä voi päästä yli 70 mittariin
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista