Hero Puch

keijjjo
Liittynyt:
31.7.2005 11:19

ViestiKirjoittanut keijjjo » 6.4.2007 10:59

Sitten tuli mieleen kun tuo vari pitäs putsata et minne sitä öljyä rukkisin?
keijjjo
Liittynyt:
31.7.2005 11:19

ViestiKirjoittanut keijjjo » 7.4.2007 14:39

Juuh ostin tuossa uuden sytytys tulpan, tuon NGK BP6ES ja rupesin kattoo sitä, niin miten saan vanhan tulpan irti, ku se on niin helvetin tiukasti siinä kiinni ja tuon tulpan päässä on joku ihme tuppi? Tai semmonen ja vanhassa tulpassa ei ole semoista tuppia. Siinä tupissa on kierteet. Eli yritin vaihtaa tulppaa sitä joka on siinä astinlutojen takana penkissä,eikös se siitä vaihdeta? :D
BossMan
Pyörä:
Kawasaki GPX 500R 88"
Liittynyt:
12.6.2003 13:17

ViestiKirjoittanut BossMan » 8.4.2007 20:33

hehehe:D

Ihan oikea tulppa menossa, veikkaisin...

Eli. ihan ekana ota uudesta tulpasta irti se tuppi, ota vaikka pihdit ja niillä väännä se irti. On kierteillä.

Sitten, puchin mukana tuli tulpan avain, jos sinulla ei ole sitä tallessa, joudut ostamaan uuden. Väännät auki sen tulpan, MUTTA!!

älä vaan väännä väärään suuntaan sulta menee kansi ja sit vituttaa!!!

sitten, tulppa ku on irti, vertaat sitä uuteen. Pitää olla saman kokonen.

Pyöritä uusi tulppa käsin kireälle, kiristä avaimella sen jälkeen n. 1/8 - 1/2 kierros. Eli alle puoli kierrosta, tai sen verran kuin uskaltaa

HUOM. älä väännä liian tiukalle sillon menee kierteet myös ja joko kansi uusilla tai uutta kierrettä= ei hyvä.

Tulpan reikä siinä muovikatteessa on vähä ahdas, eli avainta joutuu sökelää vähä et ottaa...
BossMan
Pyörä:
Kawasaki GPX 500R 88"
Liittynyt:
12.6.2003 13:17

ViestiKirjoittanut BossMan » 8.4.2007 20:34

koska sulla on vm03 niin 99% varmuudella tuo tulppa on ihan oikea.

vm 99 ja vanhempiin muistaakseni eri..
CustomValtsu
Liittynyt:
27.4.2006 13:24

ViestiKirjoittanut CustomValtsu » 11.4.2007 12:15

puch driver kirjoitti:Mutta itse asiaan, heräsi tuossa kuningasidea eräs ilta ja muistin, että tuossa Bikeservicen varaosaluettelossa on "pakoputkisto racing/75cc", niin kävisiköhän sellanen kiinni tuohon
49cc pyttyyn?
puch driver


Mistä tämmösen ilouutisen ootte löytäny???? Ei bikeservice.fi ollu mitään tehoputkista juttua. :(
Kirjottakaa foorumille... olisin kiinnostunut asiasta, koska itselläni on 75cc pytty Herossa.
petéé
Pyörä:
Honda FMX650
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
13.3.2007 16:23

ViestiKirjoittanut petéé » 11.4.2007 21:15

Paljoakos Winneri kulkee jos siitä ottaa prikan pois? tuli mielenkiintoinen tarjous eteen ni ajattelin vaan että paljoakohan kulkee ku myyjä ei suostunut mittaamaan.

Onko kuinka kestäviä nää winnerit? yleisiä vikoja?


OT. Kuulin huhun että mopon maksimi nopeus nousisi 60km/h onko huhussa perää?
CustomValtsu
Liittynyt:
27.4.2006 13:24

ViestiKirjoittanut CustomValtsu » 12.4.2007 10:26

No en tiedä. Minun Hero ainakin pöristeli vakiona just' ja just' sen 40km/h. Sitten kun prikan otti poikkeen niin huiput nousi huimaan 45-50km/h.

Mutta kuulemma bensan syönti vähenee prikan oton jälkeen eli kannattaa se prikka kuitenkin ottaa pois vaikka ei haluaisikaan virittää sitä.
BossMan
Pyörä:
Kawasaki GPX 500R 88"
Liittynyt:
12.6.2003 13:17

ViestiKirjoittanut BossMan » 12.4.2007 16:47

itel kulki sen 60.

kesti hyvin 13000km ja ei ikinä tielle jääny (mopon syystä)

75cc racing putki on avarampi "vakioputki", eli sellaiselle oikeastaan jolla se 75cc niin tuo ehkä vähä lisää huippuja ja vääntöä..

Mikään oikea tehari se ei oo...

customvaltsu, onko seokset kohdallaan, eli sopiva suutin/ilmanputsari ok eikä vuotoja tms? Voisit kokeilla isoa suutinta ja ottaa ilmanputsarista sen yhen pikku jutskan pois törstsän pääst...
BossMan
Pyörä:
Kawasaki GPX 500R 88"
Liittynyt:
12.6.2003 13:17

ViestiKirjoittanut BossMan » 12.4.2007 18:57

btw pukki kamaa vois löytyä viel jotain, pientä, esim alkuperäinen vilkkurele, ite ku pistin akkuvilkut...

pitää tehä inventaario..
Pessu
Liittynyt:
9.10.2005 14:19

ViestiKirjoittanut Pessu » 13.4.2007 19:29

nytpä kerron salaisuuden. jos ns "sankari" pukistanne menee koho paskaks ni peli on menetetty, joudutte ostamaan uuden kaasarin koska varaosia ei löydy. hyvällä tuurilla löydätte pukin vakio kaasarin, jos ette, joudutte ostamaan luultavasti dellorton. itse jouduin ostamaan koska uusia kohoja ei löydy, jos ostatte uuden, varautukaa saapuvaan helvettiin, itse sen olen kokenut, melkein tarpeettomiinkin osiin joutuu tekemään suuria muutoksia ja kaasari ei mene heittämällä vakio imukaulaan, joutuu tekemään oman laipan ja ostamaan noin 5 senttiä bensaletkua, ja sopivaa suutinta on vaikea löytää, mutta kokeilemalla se onnistuu, itse jouduin tekeen vitunmoiset muutokset ja booaa vieläkin, ja btw joutuu ostamaan uuden putsarin, luultavasi pipercrossin tai powerfiltterin 90 asteen kulmalla koska vakio putsaria ei kiinni saa..
dellorton 17,5 mm kaasarissa oli 90 pääsuutin, booas, ostin 110 suuttimen, booas, ostin 130 suuttimen booas, kaikenlaista sai kokeilla.
BossMan
Pyörä:
Kawasaki GPX 500R 88"
Liittynyt:
12.6.2003 13:17

ViestiKirjoittanut BossMan » 13.4.2007 19:50

^^ kuulostaa pahalta :D

kannattaa suosiolla vähentää ilman määrää jotenkin... vaikka oot varmaan jo kokeillu:D
Pessu
Liittynyt:
9.10.2005 14:19

ViestiKirjoittanut Pessu » 14.4.2007 15:06

ollaan kokeiltu :) mut kunhan kaasarin saa kiinni ni on taas hyvä olo. pitää vaan leikata katteesta pieni pala pois et katteen saa kiinni. kyllähän sillä eteenpäin pääsee :)
~bomber~
Paikkakunta:
korvessa
Liittynyt:
7.3.2007 19:27

ViestiKirjoittanut ~bomber~ » 14.4.2007 15:09

bikeservices ainakii on pukin kaasarin osia ja taitaapa sieltä löytyä koko kaasari paska

http://www.bikeservice.fi/varaosat.php
[Tampio]
Pyörä:
Peugeot Vivacity
Paikkakunta:
Heinola
Liittynyt:
29.6.2005 19:37

ViestiKirjoittanut [Tampio] » 15.4.2007 11:18

miten tuolta bikeservicestä voi tilata jotain kun ei ole minkäänlaisa yhteystietoja???
[/b]
BossMan
Pyörä:
Kawasaki GPX 500R 88"
Liittynyt:
12.6.2003 13:17

ViestiKirjoittanut BossMan » 15.4.2007 15:23

olen kai tännekkin pistäny numeron, ja haulla luulisi löytyvän:O

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista