Kymco Super 8

stadi-56
Paikkakunta:
Kirkkonummi
Liittynyt:
24.3.2008 16:42

ViestiKirjoittanut stadi-56 » 19.7.2008 17:56

IG kirjoitti:Jep. Olen just katkaissut lilan johdon jossa on punainen raita ja mopo kulkee mittarin mukaan 52km/h joten olen aika tyytyväinen siihen, pitäiskö miulle vielä vaihtaa holkkin, sen pitää miettiä.

Vaihda ihmeesä se holkki,kulkee sen jälkeen mittarin mukaan yli 60km/h.
Siis tuon menee meillä vaikkei sitä johtoa ole vielä edes katkaistu.
madmaxmel
Liittynyt:
11.3.2005 13:59

ViestiKirjoittanut madmaxmel » 19.7.2008 19:57

stadi-56 kirjoitti:
IG kirjoitti:Jep. Olen just katkaissut lilan johdon jossa on punainen raita ja mopo kulkee mittarin mukaan 52km/h joten olen aika tyytyväinen siihen, pitäiskö miulle vielä vaihtaa holkkin, sen pitää miettiä.

Vaihda ihmeesä se holkki,kulkee sen jälkeen mittarin mukaan yli 60km/h.
Siis tuon menee meillä vaikkei sitä johtoa ole vielä edes katkaistu.


Eli tuon holkin vaihdon voisi tehdä esim. tuon ekan 500km huollon yhteydessa?
Mulla oisi vielä 200 kilsaa jäljellä ja tuon voisi siinä yhteydessä sitten vaihtaa...mitä lie holkki super 8:iin maksaa?
Olen muuten erittäin tyytyväinen ollut skootteriin, kiva on kesällä ollut satamassakin lenkkiä heittää=)
stadi-56
Paikkakunta:
Kirkkonummi
Liittynyt:
24.3.2008 16:42

ViestiKirjoittanut stadi-56 » 22.7.2008 15:23

madmaxmel kirjoitti:
stadi-56 kirjoitti:
IG kirjoitti:Jep. Olen just katkaissut lilan johdon jossa on punainen raita ja mopo kulkee mittarin mukaan 52km/h joten olen aika tyytyväinen siihen, pitäiskö miulle vielä vaihtaa holkkin, sen pitää miettiä.

Vaihda ihmeesä se holkki,kulkee sen jälkeen mittarin mukaan yli 60km/h.
Siis tuon menee meillä vaikkei sitä johtoa ole vielä edes katkaistu.


Eli tuon holkin vaihdon voisi tehdä esim. tuon ekan 500km huollon yhteydessa?
Mulla oisi vielä 200 kilsaa jäljellä ja tuon voisi siinä yhteydessä sitten vaihtaa...mitä lie holkki super 8:iin maksaa?
Olen muuten erittäin tyytyväinen ollut skootteriin, kiva on kesällä ollut satamassakin lenkkiä heittää=)

Holkki maksaa ehkä n.20 euroa ja siihen vaihto.
Maksettiin töineen 50€ ja kannatti kyllä koska kulutus jopa pieneni ja vauhtia tuli ihan mukavasti lisää,tosin kaksi päällä vääntö ylämäkiin kieltämättä kärsi.
Seuraavassa huollossa saavat vaihtaa isomman pääsuuttimen,ehkä parantaa tilannetta.
Nyt on ajettu n.2700km ja pelannut kuin junan vessa eli ei mitään ongelmia.
Palaillaan taas asiaan ja hyviö kilometrejä sinulle ja kasille.
Sonni!
Paikkakunta:
Kajaani
Liittynyt:
15.6.2008 23:36
Kymco Super 8

ViestiKirjoittanut Sonni! » 22.7.2008 15:33

Tulin tässä kysymään, että miksi muka ei tehari vaikuta nelitahtisissa? onhan isoimmat moottoripyörätkin nelitahteja eikä mitään 2-tahteja. Toivoisin saavani vastauksia enkä mitäöän selittelyjä. :)
jupsu3
Pyörä:
SpeedFight Greyshark
Liittynyt:
10.10.2007 23:37

ViestiKirjoittanut jupsu3 » 23.7.2008 22:23

IG kirjoitti:Eks jossain vaiheessa sanoi et sen holkki virityksen voi tehdä niin, että kääntää sen väärin päin ja pistä sen paksumman kohan rullakupin sisälle??? Onko tälläinen tapaa jotenkiin haitallinen ja toimiiko se samalla tavalla kuin se kuriton holkki?


holkkia et voi kääntää toisinpäin. holkki uppoaa rullakupin sisään ja sinne ei mahdu se toinen pää sisään.. tossa viellä kaikille kuva RAJOITETUSTA holkista (otettu motonetin myynti osiosta) eli jos itse haluutte holkin laittaa rajoittamattomaks nii sorvatkaa toi päässä oleva "levennys" pois niin että holkista tulee tasanen.


Kuva

E: Viestiä lyhennetty.
Viimeksi muokannut jupsu3 päivämäärä 11.8.2008 15:11, muokattu yhteensä 2 kertaa
Myydään Peugeot Speedfight 2 50 2005 mopo
METAL_X-BWÄS
Pyörä:
metal-äxä ja bw"ässä
Liittynyt:
1.8.2008 15:15

ViestiKirjoittanut METAL_X-BWÄS » 4.8.2008 15:10

Myyäänkö noita kymcon rajottamattomia holkkeja easypartsissa??
shoke
Pyörä:
Kymco Super 8
Paikkakunta:
Varkaus
Liittynyt:
4.5.2008 14:49

ViestiKirjoittanut shoke » 4.8.2008 17:42

1800km ajettu :P
jupsu3
Pyörä:
SpeedFight Greyshark
Liittynyt:
10.10.2007 23:37

ViestiKirjoittanut jupsu3 » 4.8.2008 21:05

METAL_X-BWÄS kirjoitti:Myyäänkö noita kymcon rajottamattomia holkkeja easypartsissa??


en usko että myydään.. siellä kun ei ko mopoon myydä yhtäkään osaa.. enkä muutenkaa oo siel holkkei nähny muutaku jossain multivareissa yms.
Myydään Peugeot Speedfight 2 50 2005 mopo
stadi-56
Paikkakunta:
Kirkkonummi
Liittynyt:
24.3.2008 16:42

ViestiKirjoittanut stadi-56 » 7.8.2008 15:39

shoke kirjoitti:1800km ajettu :P

3500km ajettu ja hyvin toimii!
Ane
Liittynyt:
1.7.2007 16:03

ViestiKirjoittanut Ane » 9.8.2008 12:58

Kävin tänään katsomassa ja koeajamassa tuollaisen rimpulan. Jos vanhat pappa tunturit ja honda monkelit lähtee 10 vuoden seisonnan jälkeen laakista käyntiin ja tämmöstä pa*kaa pitää lämmittää 10 minuuttia ennen kuin se suostuu käymään ilman hyytymistä niin mihin suuntaan tässä maailmassa ollaan menossa? Myyjän veto tähän oli "no mutta kun se on seissyt jo viikon tässä varastossa". Joopa joo. Kyllä tuolla rahalla pitää saada laite joka lähtee edes uutena käyntiin ilman hirveetä rykimistä ja suostuu lähtemään liikkeelle kun sitä käskyttää.

Vehjehän oli hirmuinen jössikkä, joka sinänsä on hyvä asia koska olen 193cm pitkä. Silti tähän massiiviseen laitteeseen ei oltu saatu tehtyä niin isoa säilytystilaa, että sinne mahtuisi kypärä. Sen lisäksi tavarasäilönkin joutuu avaamaan erillisestä lukosta avaimella eikä suoraan virtalukosta.

Tämä oli suuren luokan pettymys.
Peke-
Paikkakunta:
Hämeenlinna
Liittynyt:
26.8.2007 19:24

ViestiKirjoittanut Peke- » 10.8.2008 19:55

Täälläkin vähä raivonsekaset fiilikset tästä laitteesta.. omistuksessa ollu viime vuoden kesäkuusta, pidetty kun kukkaa kämmenellä mutta silti laite on ollu vaan rikki.. kaasari jouduttiin vaihtamaan jo kahen viikon jälkeen, käynnistymisongelmia ollu viime syksystä lähtien (rootteri säilytetty autotallissa) keväällä jouduttiin uusimaan jälleen kaasari, ja nyt pari päivää sitten kymso sanoi itsensä irti lopullisesti 6500 kilsaa mittarissaan, ei vaan käynnistynyt enää startilla tai polkemalla eräs kaunis aamu.. onkohan kenenkään muun kohdalle osunu tällasta? :roll: ja oikein kulkemaankaa tuo ole koskaa suostunu, vaikka prikka vaihdettu, cdi:n johto katkastu ja rullat vaihdettu 6.5 grammasiin.. mielestäni kymco on kyllä epäonnistunut super 8:ssa, esim hyvin toimineisiin agilityyn ja super 9:n verraten :|
jupsu3
Pyörä:
SpeedFight Greyshark
Liittynyt:
10.10.2007 23:37

ViestiKirjoittanut jupsu3 » 11.8.2008 15:08

Peke- kirjoitti:Täälläkin vähä raivonsekaset fiilikset tästä laitteesta.. omistuksessa ollu viime vuoden kesäkuusta, pidetty kun kukkaa kämmenellä mutta silti laite on ollu vaan rikki.. kaasari jouduttiin vaihtamaan jo kahen viikon jälkeen, käynnistymisongelmia ollu viime syksystä lähtien (rootteri säilytetty autotallissa) keväällä jouduttiin uusimaan jälleen kaasari, ja nyt pari päivää sitten kymso sanoi itsensä irti lopullisesti 6500 kilsaa mittarissaan, ei vaan käynnistynyt enää startilla tai polkemalla eräs kaunis aamu.. onkohan kenenkään muun kohdalle osunu tällasta? :roll: ja oikein kulkemaankaa tuo ole koskaa suostunu, vaikka prikka vaihdettu, cdi:n johto katkastu ja rullat vaihdettu 6.5 grammasiin.. mielestäni kymco on kyllä epäonnistunut super 8:ssa, esim hyvin toimineisiin agilityyn ja super 9:n verraten :|

no onko sulla esim tulppa menny taikka kaasari (taas) tukossa/ rikki.. tai jos oot huonosti sisäänajanut nii voi olla vaikka leikannu kone... ja sillon se on aivan sun oma vikas..;)
Myydään Peugeot Speedfight 2 50 2005 mopo
kurtzu
Pyörä:
Yamaha Dt
Paikkakunta:
Liperi
Liittynyt:
11.8.2007 19:10

ViestiKirjoittanut kurtzu » 11.8.2008 17:18

jupsu3 kirjoitti:
Peke- kirjoitti:Täälläkin vähä raivonsekaset fiilikset tästä laitteesta.. omistuksessa ollu viime vuoden kesäkuusta, pidetty kun kukkaa kämmenellä mutta silti laite on ollu vaan rikki.. kaasari jouduttiin vaihtamaan jo kahen viikon jälkeen, käynnistymisongelmia ollu viime syksystä lähtien (rootteri säilytetty autotallissa) keväällä jouduttiin uusimaan jälleen kaasari, ja nyt pari päivää sitten kymso sanoi itsensä irti lopullisesti 6500 kilsaa mittarissaan, ei vaan käynnistynyt enää startilla tai polkemalla eräs kaunis aamu.. onkohan kenenkään muun kohdalle osunu tällasta? :roll: ja oikein kulkemaankaa tuo ole koskaa suostunu, vaikka prikka vaihdettu, cdi:n johto katkastu ja rullat vaihdettu 6.5 grammasiin.. mielestäni kymco on kyllä epäonnistunut super 8:ssa, esim hyvin toimineisiin agilityyn ja super 9:n verraten :|

no onko sulla esim tulppa menny taikka kaasari (taas) tukossa/ rikki.. tai jos oot huonosti sisäänajanut nii voi olla vaikka leikannu kone... ja sillon se on aivan sun oma vikas..;)
samantapaisia vikoja oli meidän kymcossa. Kesällä ja talvella. Ajettiin sisään huolella, mutta ku tuli ekat lumet, rupes heti tulee ongelmaa kaasuttimen kaa. Vetäs sisään vettä millon missäki.. No eikun kaasaria puhdistaa. Tällästä läpi talven, vähintään kerran viikkoo piti kassu puhistaa, joskus tien laidassa 20 asteen pakkasessa.. Eikä siihen huollossa osattu oikeen sanoo mitään, ei vaa toimi. Ja oli myös muita ongelmia skootterin kaa kanssa mm. Joskus lopetti kokonaan bensan imemisen (keskellä kesää), ja sitten vaan rupes taas yhen äkin pelaamaan, käynnistysongelmat, tyhjäkäynninkin kanssa oli ongelmia talvella, Säädin tyhjäkäynnin sopivaks ihan oikein lämpimällä koneella, ajoin ehkä vartin, ja sitten tyhjäkäynti kuullosti huomattavasti isommalta, tai sitten sammui itsestään. Että ainakin kaasuttimen osalta tämä peli on epäonnistunut. Ai niin, talvella ajaessa, kahvojen "mikrosirut"/katkaisijat ei toiminut. jarruvalo ei siis syttyny ku paino jarrua, eikä lähteny startista käyntiin ku sillon pitää painaa jarrua että se katkaisija pelaa. Huono skootteri, minun mielestäni.

Skootterin ehti kertyä minun ajoissa reilu 8000 km, sitte annoin sen pikkuveljelle ja se ei ehtiny ajaa ku jonkun 500 km, ja sitten auto ajo sen kylkeen (autoilijan vika) ja skootteri meni lunariin, saatiin siitä korvaukset ja nyt uus skootteri tilalle joka ei ole super 8.
Peke-
Paikkakunta:
Hämeenlinna
Liittynyt:
26.8.2007 19:24

ViestiKirjoittanut Peke- » 11.8.2008 23:31

kurtzu kirjoitti:
jupsu3 kirjoitti:
Peke- kirjoitti:Täälläkin vähä raivonsekaset fiilikset tästä laitteesta.. omistuksessa ollu viime vuoden kesäkuusta, pidetty kun kukkaa kämmenellä mutta silti laite on ollu vaan rikki.. kaasari jouduttiin vaihtamaan jo kahen viikon jälkeen, käynnistymisongelmia ollu viime syksystä lähtien (rootteri säilytetty autotallissa) keväällä jouduttiin uusimaan jälleen kaasari, ja nyt pari päivää sitten kymso sanoi itsensä irti lopullisesti 6500 kilsaa mittarissaan, ei vaan käynnistynyt enää startilla tai polkemalla eräs kaunis aamu.. onkohan kenenkään muun kohdalle osunu tällasta? :roll: ja oikein kulkemaankaa tuo ole koskaa suostunu, vaikka prikka vaihdettu, cdi:n johto katkastu ja rullat vaihdettu 6.5 grammasiin.. mielestäni kymco on kyllä epäonnistunut super 8:ssa, esim hyvin toimineisiin agilityyn ja super 9:n verraten :|

no onko sulla esim tulppa menny taikka kaasari (taas) tukossa/ rikki.. tai jos oot huonosti sisäänajanut nii voi olla vaikka leikannu kone... ja sillon se on aivan sun oma vikas..;)
samantapaisia vikoja oli meidän kymcossa. Kesällä ja talvella. Ajettiin sisään huolella, mutta ku tuli ekat lumet, rupes heti tulee ongelmaa kaasuttimen kaa. Vetäs sisään vettä millon missäki.. No eikun kaasaria puhdistaa. Tällästä läpi talven, vähintään kerran viikkoo piti kassu puhistaa, joskus tien laidassa 20 asteen pakkasessa.. Eikä siihen huollossa osattu oikeen sanoo mitään, ei vaa toimi. Ja oli myös muita ongelmia skootterin kaa kanssa mm. Joskus lopetti kokonaan bensan imemisen (keskellä kesää), ja sitten vaan rupes taas yhen äkin pelaamaan, käynnistysongelmat, tyhjäkäynninkin kanssa oli ongelmia talvella, Säädin tyhjäkäynnin sopivaks ihan oikein lämpimällä koneella, ajoin ehkä vartin, ja sitten tyhjäkäynti kuullosti huomattavasti isommalta, tai sitten sammui itsestään. Että ainakin kaasuttimen osalta tämä peli on epäonnistunut. Ai niin, talvella ajaessa, kahvojen "mikrosirut"/katkaisijat ei toiminut. jarruvalo ei siis syttyny ku paino jarrua, eikä lähteny startista käyntiin ku sillon pitää painaa jarrua että se katkaisija pelaa. Huono skootteri, minun mielestäni.

Skootterin ehti kertyä minun ajoissa reilu 8000 km, sitte annoin sen pikkuveljelle ja se ei ehtiny ajaa ku jonkun 500 km, ja sitten auto ajo sen kylkeen (autoilijan vika) ja skootteri meni lunariin, saatiin siitä korvaukset ja nyt uus skootteri tilalle joka ei ole super 8.


Tosiaan tulppa on kunnossa, sisäänajon olisi ehkä voinut paremminki tehä, vaikkei tämä kuitenkaa ole näkyny esim. kaverin agissa minään ongelmina, vaikka sillä onkin jo 12000 rullattu ja alusta asti ns. hanat auki :) mutta en usko konee leikanneen ku polkeminen kuitenki onnistuu ;) tai eihä sitä koskaa tiedä...

Tosiaan, tuntuu olleen toinenkin samanlaine kymsonruoska.. itse unohin mainita tyhjäkäynti/käynnissäpysymisongelmat esim. valoissa.. saa nähä mitä sanovat kun kiikutan tuon huoltoon tällä viikolla ties kuinka monennen kerran.
shoke
Pyörä:
Kymco Super 8
Paikkakunta:
Varkaus
Liittynyt:
4.5.2008 14:49

ViestiKirjoittanut shoke » 12.8.2008 14:25

Tiedä sit mitä ootte tehneet mopoillenne mut mun s8 toiminu kuin unelma.

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista