Thomber
boosterin adapterissa tanko tulee matalemmalle kuin aeroxin, ite tilasin boosterin adapterin.
Tos yks linkki, sivulla on erivärisiä >
http://www.tmi-janikaasalainen.fi/yamah ... =4&sort=5a
Migzu
- Pyörä:
- Kymco Super 9
Njaaha, kysynpä nyt vielä tässä kun tuolta variaattoriketjusta ei ole tullut vastausta
. Eli siis:
Nyt olis S9:n kanssa sellanen ongelma, että lähtee paikalta hyvin, mutta jos vauhdista hidastaa kävelyvauhtiin vaikka mutkassa ja sitten vetää taas kaasun pohjaan, niin tuntuu että menee monta sekunttia kunnes liikkuu vehje mihinkään. Variaattorisälät ovat vakiota, mutta kuitenkin jo noin 20 tuhatta ajettuja. Voisiko vikana siis olla löystynyt vastapainejousi tai kuluneet rullat, vai onko tämä enemmän noita bensansaantipuolen asioita?
EDIT:
Kysynpä tässä samalla vielä, että mistä helvetistä te ostelette noita vastapainejousia ku ite en tahdo mistään löytää +7% tähän sopivaa.
Thomber
johtuu siintä vp-jousesta luultavasti.. ja ulkomailta löytyy varmasti jousia helpommin
Migzu
- Pyörä:
- Kymco Super 9
johtuu siintä vp-jousesta luultavasti.. ja ulkomailta löytyy varmasti jousia helpommin
Kiitos vinkistä vaan, muta viitsisitkö vielä vähän tarkentaa että mistähän ulkomaisesta kaupasta mahtaisi löytyä. Easypartsistakin tuntui saavan vain noita Malossin punasia ja keltasia. Toki voisin käydä metsästämässä jostain Kymco-jälleenmyyjiltä ihan sitä vakioa jousta, mutta oon vähän kuullut juttua että se ois huono. Sopiikos tuohon muute jonkun muun skootterin jouset?
Thomber
katso onko scooter-center tai scooter attack jos haluat kymcoon tarkoitetun. itelläni on piaggion jousi.. toimii normaalisti. ei niissä vissiinkää oo mitää eroja, ainakaan valtavia.varmaan aika moni muukin jousi käy esim. peugeot ym.
Thomber
mistä saan stefat super9:iin ?
Migzu
- Pyörä:
- Kymco Super 9
Kiitos näistä neuvoista. Kysynpäs vielä mielipidettänne, että mahtaakohan pillikurittoman mutta kuitenki hukkaputkellisen putken kanssa riittää tuo vakiosuutin(78)? Hyvin tuntuu ainakin toimivan mitä nyt ihan ultrakylmänä vähän saattaa booata.
omenapuu313
Moro, miten tommosen krossi tangon saa kymcoon asennettua? niissähän ei ole mitään kiinnikettä ja mun super 9:ssä on ainakin tossa vaan semmoinen yksi pysty putki jossai nykyinen on kiinni. Eli normit adapteri palasetkaan ei sovi, kai? Oon miettiny et pitäskö se sit vaan kylmästi hitsata tohon kiinni vai onko jokin kivempikin konsti?
kalleppi3
- Pyörä:
- Aprilia RS
omenapuu313 kirjoitti:Moro, miten tommosen krossi tangon saa kymcoon asennettua? niissähän ei ole mitään kiinnikettä ja mun super 9:ssä on ainakin tossa vaan semmoinen yksi pysty putki jossai nykyinen on kiinni. Eli normit adapteri palasetkaan ei sovi, kai? Oon miettiny et pitäskö se sit vaan kylmästi hitsata tohon kiinni vai onko jokin kivempikin konsti?
Älä ainakaan hitsaa sitä siihen. ostat crossi adapterin (en tosin tiedä mistä sopiva,joku tarkentaa) ja jos ei ihan heti sovi (liian pieni) niin suurentaa sitä.
HaGss
- Pyörä:
- Ei ole. (ex 2-tahti skootteri man)
^ esim. Aeroxin adapteri sopii pienellä viilaamisella Superiin..
omenapuu313
HaGss kirjoitti:^ esim. Aeroxin adapteri sopii pienellä viilaamisella Superiin..
Saisko linkkejä?
HaGss
- Pyörä:
^ (sivun alhaalla)
http://www.tmi-janikaasalainen.fi/advan ... c_subcat=1Useesta mopokaupasta löytyy noita, kirjottaa hakuun vaan että "adapteri"
MacLumme
Joo, nyt suoraansanotusti vituttaa. Multa löytyy Super 9:stä nyt Tecnigas Next-R, #92 kaasarin pääsuutin, Malossin keltaiset kytkinjouset (+15%), variaattorin keltainen vp-jousi (+15%) ja +15% perävälit, kevlar-hihna, Multivar jossa 6 gr rullat MUTTA RAJOITETTU CDI rajoittaa kierrokset siihen 6500 rpm ja laite kulkee SURKEAT 60 km/h... >:( Sain ostettua Cobra Crossin CDI:n jossa on irroitettava piuha mutta se ei sitten käynnistynyt... : ( Cobran koneen malli on SH10AC ja mun on SF10F mut koneet on ulkoisesti samat mut piuhat menee erilailla... (kai?) Ja kun koetin viedä sitä lähimmälle jälleenmyyjälle et se muokkais sen toimimaan siinä nii se sano et se on poliisijuttu jos se rupeis virittelemään sitä Cobran CDI:tä siihe...
Mulla meni tässä vähän aikaa sitte vanha violetin värinen CDI hajalle ja toivoin et se vaihtais sinne rajoittamattoman mut ei sitte vaihtanu vaa laitto ruskean värisen rajoitetun. >:P Sinne meni 190 €, TURHAAN. Mitä mun pitäis tehdä et sen sais rajoittamattomaks?! : (
HaGss
- Pyörä:
TheKymcoRider kirjoitti:Joo, nyt suoraansanotusti vituttaa......
Googletin...
https://www.provoscooter.com/forum/show ... p?p=132738Also the CDI is restricted on some years of the Super 9. The CDI on the Super 9 is in the battery compartment. It has a green wire that comes out of the CDI and loops around back into it. the green wire has a connector half way around, unplug it and there is no longer a rev limiter on it. With it plugged in the super 9 is restricted to 7500rpm
Reply With Quote
Eli vihreessä johdossa liitin puolivälissä, irroita se, ja pitäisi olla rajoittamaton?
Eka kerta kyllä kun kuulen että Super9:ssä rajotettu CDI
MacLumme
SH10AC - koneella varustetussa Super 9 ois toi irroitettava vihreä johto mut SF10F pitää vaihtaa koko boxi jota en löydä mistään
Viimeksi muokannut MacLumme päivämäärä 11.7.2010 11:21, muokattu yhteensä 1 kerran
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista