nimimies
Kiitos, no näimmä aina joutuu pikkusen kikkailemaan
ttemsu
- Pyörä:
- Yamaha bw's ng
Morjes,
Mikähän mahtaa olla Yamaha Bws:ssä vikana kun ei meinaa pysyä käynnissä tyhjäkäynnillä. Lähtee käyntiin ja pysyy käynnissä kaasun avulla, mutta sammuu samantien kun päästää kaasun (pysyy käynnissä kun pitää ryyppyä päällä). Ei ota myöskään kunnolla kierroksia, vasta kuin kääntää kaasun täysillä niin ottaa kierroksia, mutta ei silloinkaan täysiä kierroksia. Neulan vaihdoin kun aikaisempi katkesi. Kaasarin säätöruuveja olen väännellyt mutta merkittävää parannusta ei tapahtunut. Kiinni on siis vakio Dellorton 12 phbn kaasari.
thounimakarooni
- Pyörä:
- Ei oo
Onko saman tyyppinen neula, kuin mikä sulla ennenkin on ollut, eli saman arvonen, sillä jos on erilanen niin ei ihmekkään ettei toimi kunnolla. (Neuloissakin on eroa, katso tietopankin artikkeli "2-t kaasuttimen säätäminen" niin tiiät mitä tarkotan.) Neulan sokkaa säätämällä pitäs korjaantua.
t_ino
Noniin sain boosterin taas kasaan ja käymäänkin, mutta eipähän se mihinkään liiku =O Eli käy takapyörä maassa ihan oudosti eikä liiku vaan kaasua vääntäessä pörisee vaan oudosti ja sammuu =O Jos perän nostaa ilmaan niin alkaa huutamaan ja ottaa kaasun normaalisti =O mikäs perhana siihen nyt sitten tuli =O? Juuri vaihdettu airsalin 50cc sylinteri sarja ja kaasari käyty täysin läpi ja putsattu kaikki kolot ultraäänipsurissa ja paineilmalla !
nimimies
Voisiko joku linkata Bw´s:sään holkit Aeroxin vanteille
thounimakarooni
- Pyörä:
- Ei oo
Bolt-on adapteri takavanteelle:
http://www.easyparts.nl/showarticles_info/0118253000/0-25-843/Naaf_Achterrem_Adapter_Aerox-Nitro_-%3E_Booster-Stunt.htmlEtuvanne menee samalla lailla, kuten vakiovannekin. Jos ei mee, nii ite leikkaa alumiiniputkesta sopivt holkit etuakselille, ei niitä valmiina myydä.
nimimies
Kiitosta kiitosta
ttemsu
- Pyörä:
- Yamaha bw's ng
Kertokaahan mikä on Ankassa vikana kun ei ota kunnolla kierroksia. Kaasaria olen säätänyt, mutta ruuvien pyörittämisellä ei tunnu olevan mitään vaikutusta. Neulaa olen säätänyt, mutta ei sekään tunnu auttavan. Ottaa paremmin kierroksia ja kulkee paremmin kun vääntää kaasun pohjaan ja työntää vauhtia.
Yam4ha
- Pyörä:
- Piaggio| EX: Yamaha Dt -06, Derbi DRD PRO SM, MBK Nitro, Aprilia Rx
Paljon hihnalla ajettu, voi luistaa ja vastapainejousikin on voinut löystyä.
ttemsu
- Pyörä:
- Yamaha bw's ng
Mistähän löytäis ankkaa vakio lorton 12mm alkuperäsen kokosen luistinneulan ?
Sudee
- Pyörä:
- -tön
Moposport tai paikallinen jälleenmyyjä.
ttemsu
- Pyörä:
- Yamaha bw's ng
villo
morjensta
Semmosta kyselisin että mikä on 99 vuosimallin bws vakio suutin kun minulla on paikoillaan 92 ja tuntuu että on meleko iso 12 kaasarille vakiona ja onkohan mulla alipainehana paskana kun on käynnissä ja painaa kaasua niin pensaa työntää ilmanputsarriin mutta toimii muuten hyvin ja kaasarissa ei oo paskaa?
ttemsu
- Pyörä:
- Yamaha bw's ng
Osaiskohan joku auttaa mua tos neula asias, että saisin ankan kuntoon ?
Kääntä
- Pyörä:
- ZX9R
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista