Pientä apua tarvittaisiin, eli siskolla on tuollainen aprilia sr 06' kaasutin malli, ja ongelmaa on:
Kun ostettiin tuo, niin siinä oli tyhjennetty pakoputki ja kulki jotain 70-80km/h, ja nyt kun laitoin kuristuksen tuohon putkeen, niin sain sen kulkemaan 55Km/h tasasella, mutta hetikun kone lämpiää hyvin niin lakkaa kiihtymästä kunnolla ja ei kulje niin kovaa? Liian iso suutin vaihdettu, tyhjennettyä putkea varten? osaako joku sanoa arvioltaan että mitä tuolle on tehty?
Oma arvio on, että siinä on isompi suutin ja tietysti tuo tyhjennetty pakoputki, mutta onko sieltä prikkakin otettu poies, entä onkohan rulliin koskettu? Kiihtys melko hyvin, niin luulis että vakio rullat.
Oon nyt ostanut tuohon uuden pakoputken, hiekkapuhallutin sen ja maalasin tuossa, se on ruiskumallin vakio pakoputki. Niin mitä mun tarveis tehdä että saan tuosta moposta sillasen, että se kulkee 55-60km/h (mielummin 55) ja kiihtyy hyvin ja jaksaa mennä ylämäet yks tai kaks päällä? Vakio suutin, vai hieman isompi, ja jotkut toiset rullat? Vai onko tällänen sr kova menemään ylämäkiä jo melkeen vakiona? Entä jos siellä ei olekkaan sitä prikkaa ollenkaan, niin saako sillasia mistä ja mihin hintaan?
Paljon kysymyksiä toivottavasti joku osaisi auttaa, olen itse aivan käsi näissä skoottereissa koska variaattorit eivät ole koskaan olleet lähellä mun sydäntä, 2-t:n säätäminen on kyllä jotenkin hallussa.