pzione
- Pyörä:
- Aprilia SR50 Street
- Paikkakunta:
- Lahti
- Liittynyt:
- 2.4.2014 11:53
Mä hommasin eilen itelle tommosen SR50Street mallin, vm 2010 sil oli ajettu vaa 1860Km. Ihan vakio.
Mulla oli piaggio ja siitähän mulle oli jääny kivasti viritysosaa. Tuli vielä tilattua Tecnigasin next-r.
Eli säädöiks laitoin 5,5g rullat, +30% vp jousen ja narakun mustat 1500rpm kytkinjouset. Suuttimeks laitoin kokoa 65 ja ai ai ku pelittää skode kivasti. . Huipuiks sain noin 80km. Ainoo vika on et kylmänä räpättää ja ku ajelee pintakaasul ni pienen hetken räpättää ku painaa hanaa mut lähtee kulkee melkei samantien hyvin.
Viimeksi muokannut pzione päivämäärä 19.6.2014 17:12, muokattu yhteensä 1 kerran
pzione
- Pyörä:
- Aprilia SR50 Street
- Paikkakunta:
- Lahti
- Liittynyt:
- 2.4.2014 11:53
Täytyy kyl tota suutinta ilmeisesti pienentää ku röpöttää kylmänä. Kokeilen vaikka kokoa 60 tai 62
Eli joo tässä optimisäädöt mun RS50 street:ille ja Tecnigas next-r putkelle. Rullat 5,5g medium kytkinjouset ja vp jousi, suutin 60 ja toimii ihan täydellisesti. En vois tyytyväisempi olla, huiput mittarin mukaan 85Km/h
JaaQ
- Liittynyt:
- 3.1.2013 17:39
Mulla meni poikki jarrukengänkiinnike, nii tietääkö kukaa millä sen vois hitsata paikallee/ käykö piaggio nrg;n kone suoraan kiinni SR:rään/ oisko jollaki myydä lohkoja tai konetta tuohon?
nikkedd
- Pyörä:
- 2x Aprilia SR 70cc
- Paikkakunta:
- Oulu
- Liittynyt:
- 16.5.2013 13:44
JaaQ kirjoitti:Mulla meni poikki jarrukengänkiinnike, nii tietääkö kukaa millä sen vois hitsata paikallee/ käykö piaggio nrg;n kone suoraan kiinni SR:rään/ oisko jollaki myydä lohkoja tai konetta tuohon?
¨
moro, multa lohkot, jos vielä tarvetta
btw MISTÄ SAAN TANKOADAPTERIN ?!?!?!?!!?!
JaaQ
- Liittynyt:
- 3.1.2013 17:39
Paljolla lähtis lohkot, todellaki kiinnostais
onhan ne nyt vaa kokonaa ehjät ja mitä vuosimallii, laita kuvaa @Jaaggoho@hotmail.com
JaaQ
- Liittynyt:
- 3.1.2013 17:39
boosterin/roksin adapteri menee pikku säätämisellä paikalleen
Agilitymind
- Liittynyt:
- 20.7.2014 16:19
Elikkäs männän vaihdon jälkeen tippunut huiput koska kaasu ei mene täysille, eli jos vääntää kaasun täysille mopo hyytyy ja jos päästää vähän täydeltä kaasulta niin alkaa taas kulkemaan. Huiput ennen n. 60 nyt vain 45. Mikäköhän vikana?
Shape
Moderaattori
- Paikkakunta:
- Oulu
- Liittynyt:
- 9.9.2005 19:54
Imuvuoto vois olla mahollista, ettei ois sylinterin alapahvi rikki?
Team JSR FacebookissaKäytä
Tietopankkia ja olet viisaampi || Tue sivuston toimintaa ja hanki
VIP-oikeudet!
väbbä
- Pyörä:
- Susuki PV 60cc 1997, Yamaha TZR 125 1992 faitteri
- Liittynyt:
- 22.5.2012 15:35
Mitens tälläsessä -05 saa säädettyä tota valon korkeus suuntausta, tuli eilen homnattua ja valot valasee lentokoneiden reittejä. Ei ole vielä kerennyt tutkimaan joten ajattelin täältä kysästä.
Muumipappa: "iso ja musta, isompi kuin minulla." (taikurin hattua katsellessa)
JaaQ
- Liittynyt:
- 3.1.2013 17:39
minkä kokonen on vakiokokonen mäntä, pitäs koneremppaa rueta tekee
TeamRacing
- Pyörä:
- Yamaha aerox -04
- Paikkakunta:
- Kerava
- Liittynyt:
- 11.3.2013 19:18
Nyt olis pojille kunnon tehoa särään.. Olis 21mm racing lorttoa, malossi mhr racing 70cc sylinterisarjaa, malossi vahvistettua kampiakselia, mhr imukaula, mhr läppävena, malossi kytkin + kello, Malossi voimansiirtolevy, Malossi pidemmät perävälitykset, giannell shot v2 tehari tms kaikennäköst mitä rahalla vaa saa kaupast.. Huiput saatu 115Gps 2päällä ja kyllä lähtee noilla palikoilla
Ärräksä
- Liittynyt:
- 24.1.2005 12:40
10000km tuli täyteen ja nyt se hyytyi. Arvauksia otetaan vastaan. Prikaton -08 SR 50R, vauhtia siinä 60 ja yhtäkkiä tuntui kuin sytkä olisi pätkäissyt menon. Ei ottanut kierroksia korkealta, puolikaasulla toimi hetken aikaa. Hölläsin ja koitin käykö tyhjää, kyllä käy. Kiihdytys, puolelle kaasulle toimii ok, sitten ei mitään. Hyytyy, hyytyy, ei käy tyhjää ja sammuu.
Vaihdoin heti tulpan mutta ei vaikutusta. Revin bensaletkun irti ja sieltä räkii ainetta. Olevinaan myös puristuksia on ja startista kone pyörii aivan normaalisti ilman mitään sivuääniä. Olevinaan jotain bensan katkuakin hieman tulee mutta ei lupaa kone ollenkaan. Muuten vakio, paitsi prikka poistettu. Suutin on myös vakiokokoa. Tulppa oli väriltään hyvin tumma. Ei lainkaan terveen kahvin värinen.
Aina ollut myös kylmäkäynnistyksessä semmoinen ongelma, että pärähtää heti hyvin käyntiin, käy 5 sekuntia ja hyytyy, jonka jälkeen saa polkea muutaman kerran ennen kuin taas lähtee käymään mutta sitten toimiikin hyvin.
Mikä siis avuksi? Leipoko, lämpöleikkasiko? Lämmöt pysyivät kyllä koko ajan normaalissa kolmessa palkissa ja aina on hyvin lämmitetty. CDI-boksi?
Ärräksä
- Liittynyt:
- 24.1.2005 12:40
Sen verran vian paikantaminen on nyt edennyt, että vika ei ole ainkaan bensapuolella, vaan todennäköisesti sähkö-ongelma. Tulppa ei meinaan anna lainkaan kipinää. Tarkistin myös sulakkeet ja ne ovat ok.
Mihinkäs suuntaan tästä?
Shape
Moderaattori
- Paikkakunta:
- Oulu
- Liittynyt:
- 9.9.2005 19:54
Jos kipinä hukassa, niin lähtisin tutkimaan staattorin ja CDI:n. CDI:tä ei valitettavasti voi mittoa, mutta staattorin voi. Arvot voi löytää googlen avulla, mutta pitäs multa koneeltakin löytyä, jos et itse saa kaivettua.
Team JSR FacebookissaKäytä
Tietopankkia ja olet viisaampi || Tue sivuston toimintaa ja hanki
VIP-oikeudet!
Ärräksä
- Liittynyt:
- 24.1.2005 12:40
Tosiaan pitäisi jostain saada tietoa miten mittaillaan. Mittaristo toimii, töötti toimii, starttinappulasta kone pyörii ja valotkin vilkuttaa kun yrittää startata. Jotenkin sitä toivoisi, että olisi se cdi-boksi kulahtanut. Sen nyt vaihtaisi helposti ilman kummempia häslinkejä. Otin sen jo irti. Siihen menevälle liittimellehän tulee kolme piuhaa. Valkoinen, vihreä ja punainen. Eikö tästä liittimestä mittaamalla voisi todeta, että siihen saakka kaikki olisi kunnossa jos siihen tulisi oikeat arvot? Näin ollen voisi vain ostaa uuden cdi-boksin.
Kaikki apu ja oppaat tietysti otetaan vastaan jos löytyy
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista