Piaggio NRG PureJet

Palexd
Pyörä:
Honda CBR 600cc & Thumpstar
Liittynyt:
31.5.2006 8:13

ViestiKirjoittanut Palexd » 17.4.2008 15:53

PiaGGio__Racing kirjoitti:Kertokaas hyvät säädöt laser x-prolle. Kiitos.

Malossin keltaset jouset, 10 numeroa isompi suutin ja gramman kevyemmät rullat. Siitä voit sitten ruveta tarkemmin säätämään.
Hyväkuntoinen ja laadukasta tekoa oleva Thumpstar-minicrossi myytävänä halvalla, YV:tä jos kiinnostaa!
jc
Pyörä:
roxi 07
Liittynyt:
7.4.2008 14:52

ViestiKirjoittanut jc » 17.4.2008 19:31

Osaisitteko sanoo missä vika kun on käynnistysongelmia ja moottori pätkii ajettaessa? Liikkeessä sanottiin että vaiha tulppa, mutta eipä auttanut..
Pikapesu
Liittynyt:
8.7.2007 0:42

ViestiKirjoittanut Pikapesu » 17.4.2008 19:51

Niin mutta kone on suorasuihkutuksella. :) minkä painoset rullat ois hyvät.?
Lamsa
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
23.10.2005 13:31

ViestiKirjoittanut Lamsa » 18.4.2008 15:00

jc kirjoitti:Osaisitteko sanoo missä vika kun on käynnistysongelmia ja moottori pätkii ajettaessa? Liikkeessä sanottiin että vaiha tulppa, mutta eipä auttanut..


Onko prikat otettu pois ?
TNT--
Liittynyt:
1.4.2007 16:46

ViestiKirjoittanut TNT-- » 18.4.2008 19:53

mitä eroa näissä vanhoissa ja uusissa malleissa on?
ja millo se vanha malli niiku "päättyy"(vuosiluku :D )?
onko tässä joku ruisku kone vai?
ja mites noitten vakio/viritys osien saanti, löytyykö niitä helposti?
hyvät/huonot puolet?


kiva jos joku vois vastata :D
Lamsa
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
23.10.2005 13:31

ViestiKirjoittanut Lamsa » 19.4.2008 0:08

TNT-- kirjoitti:mitä eroa näissä vanhoissa ja uusissa malleissa on?
ja millo se vanha malli niiku "päättyy"(vuosiluku :D )?
onko tässä joku ruisku kone vai?
ja mites noitten vakio/viritys osien saanti, löytyykö niitä helposti?
hyvät/huonot puolet?


kiva jos joku vois vastata :D


Ulkonäkö ainakin on erona enpä muuta nyt keksi.
Ruiskukone eli "Purejet".
Osia saa ihan hyvin, viritysosia mielestäni paremmin.
Plussaa: Kestää, Luotettava, hyvä ajaa, Kiihtyvyys, kulutus, en nyt enempää keksi.
Miinukset: Erittäin iso miinus on valot, jotka näytä paskanvertaa. Eipä oikeen muuta, mutta saattaa joskus röpöttää jos ei ole ruiskua päivitetty.
TNT--
Liittynyt:
1.4.2007 16:46

ViestiKirjoittanut TNT-- » 19.4.2008 9:25

Lamsa kirjoitti:
TNT-- kirjoitti:mitä eroa näissä vanhoissa ja uusissa malleissa on?
ja millo se vanha malli niiku "päättyy"(vuosiluku :D )?
onko tässä joku ruisku kone vai?
ja mites noitten vakio/viritys osien saanti, löytyykö niitä helposti?
hyvät/huonot puolet?


kiva jos joku vois vastata :D


Ulkonäkö ainakin on erona enpä muuta nyt keksi.
Ruiskukone eli "Purejet".
Osia saa ihan hyvin, viritysosia mielestäni paremmin.
Plussaa: Kestää, Luotettava, hyvä ajaa, Kiihtyvyys, kulutus, en nyt enempää keksi.
Miinukset: Erittäin iso miinus on valot, jotka näytä paskanvertaa. Eipä oikeen muuta, mutta saattaa joskus röpöttää jos ei ole ruiskua päivitetty.


pitää varmaan viedä johonki mp-liikkeeseen jos tota ruiskua tarvii säätää?
ja missä hinnoissa noi pyörii?(vm. 04 ajettu ~10000)
ja onko toi 04 uus vai vanha malli?
Lamsa
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
23.10.2005 13:31

ViestiKirjoittanut Lamsa » 19.4.2008 13:12

TNT-- kirjoitti:
Lamsa kirjoitti:
TNT-- kirjoitti:mitä eroa näissä vanhoissa ja uusissa malleissa on?
ja millo se vanha malli niiku "päättyy"(vuosiluku :D )?
onko tässä joku ruisku kone vai?
ja mites noitten vakio/viritys osien saanti, löytyykö niitä helposti?
hyvät/huonot puolet?


kiva jos joku vois vastata :D


Ulkonäkö ainakin on erona enpä muuta nyt keksi.
Ruiskukone eli "Purejet".
Osia saa ihan hyvin, viritysosia mielestäni paremmin.
Plussaa: Kestää, Luotettava, hyvä ajaa, Kiihtyvyys, kulutus, en nyt enempää keksi.
Miinukset: Erittäin iso miinus on valot, jotka näytä paskanvertaa. Eipä oikeen muuta, mutta saattaa joskus röpöttää jos ei ole ruiskua päivitetty.


pitää varmaan viedä johonki mp-liikkeeseen jos tota ruiskua tarvii säätää?
ja missä hinnoissa noi pyörii?(vm. 04 ajettu ~10000)
ja onko toi 04 uus vai vanha malli?


Jees, alan liike hoitaa ruiskun päivitykset.
En osaa yhtään sanoa hintoja, mikset itse katso ??
Ja mulla on 04 malli, ja uudempia malleja on tullu.
Pikapesu
Liittynyt:
8.7.2007 0:42

ViestiKirjoittanut Pikapesu » 19.4.2008 21:21

Itselläni on 2006 vuosmallinen nrg, kuvia galleriassa. 8)
Raipe54
Liittynyt:
11.4.2006 21:13

ViestiKirjoittanut Raipe54 » 20.4.2008 20:29

Kävinpä tänään pitkästä aikaa tutkimassa projektia.. ;o Koneen käytin auki ja pytyn pois, ei sanomissa pinnoissa. Eli koneessa pitäs olla puristukset kohillaan kuten 200km ajetuille kamoille voiskin olettaa :D
Mut käyntiin ei vieläkään halua, vaihtoehot alkaa olla kohta vähis. Puola/magneetto/ecu. Jonku nuista pitää olla paskana. Tai sitten bensapumppu. Ottaa vaan päähän kun ostin |tomi|:lta bensapumpun, muttei sanonut sanakaan piuhojen nokassa.. Hajonnutta kamaa on varmaan kiva myydä.. Takas ei tietenkään ota..
TheHepa
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
22.5.2007 22:36

ViestiKirjoittanut TheHepa » 21.4.2008 17:02

Ite oon ennen luullu että tomi ois luotettava kaveri..

Mut asiaan. sanokaas millaset on oireet ku bensapumppu on hajoamassa?
Lamsa
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
23.10.2005 13:31

ViestiKirjoittanut Lamsa » 21.4.2008 20:45

Ku laitat bensapumpun päälle niin normaalisti se pitää sen pienen pärinä äänen, ja käsittääkseni yksi oire on, että tämä pärinä vaan jatkuu ja saattaa alkaa vaikka kesken ajon. Olen tälläistä kuullut, liekkö mutua.
Raipe54
Liittynyt:
11.4.2006 21:13

ViestiKirjoittanut Raipe54 » 21.4.2008 21:15

Joo. Taitaahan nuo pumput kuivettuakin jos seisovat pitkään käyttämättä.. En tiiä onko itelläkään vika oikeasti pumpussa, joillakin niitä menee ja joillakin kestää. Mulla surisee ihan normaalisti tuo vanhankin ja pensa liikkuu, mut onko paineet tarpeeksi kovat jne on sitten eri asia. Pitäs saaha jostakin toinen puola jolla testais tuota kipinää. Kuulemma joilakin piaggioissa mennyt puoliakin ihan kivasti. Jos ei jaksa kunnon kipinää tehä puristuksessa?
Magneetossa ei taia pahemmin säätöjä olla, joten hope so et siinä ei oo vikaa.
Axu-
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
8.6.2005 23:10

ViestiKirjoittanut Axu- » 22.4.2008 0:17

Suosittelen tarkistamaan ruiskusuuttimen ja sen o-renkaat, itsellä ex purejetissä tahto mennä tiuhaan noita o-renkaita ja sen takia ei lähtenyt käymää.
Raipe54
Liittynyt:
11.4.2006 21:13

ViestiKirjoittanut Raipe54 » 22.4.2008 10:07

Joo, itekki mietin, et pitääköhän se suutin paineita enää sisällä. Kansi oli kourassa sunnuntaina, mistä suutimen kunnon näkis? Irrotus vaatii kait erikoistyökaluja.

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista