Piaggio/Gilera + Gilera Runner

strmix
Pyörä:
EX Gilera Runner -07 & Gilera Stalker 70cc
Paikkakunta:
Hesa
Liittynyt:
21.3.2009 11:28

ViestiKirjoittanut strmix » 6.6.2010 20:22

Kumppari kirjoitti:Onks noista top racingin rullista mihinkään ?
Oon kuullu vaa pelkkää negatiivista kyseisestä merkistä, mutta onko noilla rullilla mitään laadullista eroa ?
Aattelin vaa kun olen tilaamassa tuolta mopo-osasta lähiaikoina tuon tecnigas tekin ja sitten pitäs ne rullatki ostaa mutta ei ole kun vain tuota top-racingia.
Eikös se ollut niin että gramman kevyemmät rullat teharin kanssa, eli 7.5 minun tapauksessani.
Mite muute tuo toimii tuon teharinkaa ilman että on vaihtanut kytkin ja vp-jousta?
Mopo-osasta ei ilmeisesti saa ainakaan kytkinjousia niin pitäisi jostain muualta käydä ostamassa :)


Itselläni oli top racing rullat kiinni 4000 km, enkä voi valittaa. Itselläni runnerissa ei ollut vaihdettu kuin rullat ja toimi todella hyvin ilman jousten vaihtoja. Jos et vaihda kireempiä kytkinjousia, niin liikkeelle lähdöt ovat kauheita 2 päällä. 1 päällä pystyy vielä hyvin lähteä liikkeelle.
Kumppari
Liittynyt:
24.8.2008 16:48

ViestiKirjoittanut Kumppari » 6.6.2010 20:34

strmix kirjoitti:
Kumppari kirjoitti:Onks noista top racingin rullista mihinkään ?
Oon kuullu vaa pelkkää negatiivista kyseisestä merkistä, mutta onko noilla rullilla mitään laadullista eroa ?
Aattelin vaa kun olen tilaamassa tuolta mopo-osasta lähiaikoina tuon tecnigas tekin ja sitten pitäs ne rullatki ostaa mutta ei ole kun vain tuota top-racingia.
Eikös se ollut niin että gramman kevyemmät rullat teharin kanssa, eli 7.5 minun tapauksessani.
Mite muute tuo toimii tuon teharinkaa ilman että on vaihtanut kytkin ja vp-jousta?
Mopo-osasta ei ilmeisesti saa ainakaan kytkinjousia niin pitäisi jostain muualta käydä ostamassa :)


Itselläni oli top racing rullat kiinni 4000 km, enkä voi valittaa. Itselläni runnerissa ei ollut vaihdettu kuin rullat ja toimi todella hyvin ilman jousten vaihtoja. Jos et vaihda kireempiä kytkinjousia, niin liikkeelle lähdöt ovat kauheita 2 päällä. 1 päällä pystyy vielä hyvin lähteä liikkeelle.



Juups, pistellää sit tuollaset top racingit tulee sitten samalla kun pistetään tilaus tulemaan.
Niitä jousia sit varmaa ehtii katella myöhemmi, jos kuitenkin toimii hyvin ilman niitäkin :lol:
Eli gramman kevyemmät pitäs olla passelit
Smiqo
Liittynyt:
28.5.2008 19:38

ViestiKirjoittanut Smiqo » 7.6.2010 13:37

Elikäs broidilla on tollane gilera runner purejet, ja ongelma on, et ei enää lähe käyntii. Siin on luultavasti bensapumppu paskana, ku virrat ku laittaa päälle, ei enää kuule sitä bensapumppujen päälle menemisen surinaa ja vaikka kuinka yrittää käynnistää, ei ees tulppa kastu. Nii oisko jollaan vähän kokemusta tälläsestä ongelmasta? Et oisko siin virransyötös bensapumpulle jotaan häikkää vai onks pumppu itessään rikki ja paljon ne maksais ja mist sais hommattuu?
Kumppari
Liittynyt:
24.8.2008 16:48

ViestiKirjoittanut Kumppari » 9.6.2010 0:36

Näin btw. Saako noita TNT valo maskeja enää toho typhoonii mistää ? Tarkoitan nyt siis suomesta. Kaasalaisella näytti yhessä vaiheessa olevan mutta eipä ole enää
Mivoo
Pyörä:
Piaggio Zip *Project*
Paikkakunta:
Forssa
Liittynyt:
9.8.2006 20:59

ViestiKirjoittanut Mivoo » 9.6.2010 11:39

Kumppari kirjoitti:Näin btw. Saako noita TNT valo maskeja enää toho typhoonii mistää ? Tarkoitan nyt siis suomesta. Kaasalaisella näytti yhessä vaiheessa olevan mutta eipä ole enää
Ei taida saada.. mut eikös se oo sama tilata esim easypartsista ku sieltä tulee vaan 12e postit?
Piaggio Zip Mid-Race/High-End *Project* more @ gallery!
-Peteh
Pyörä:
Gilera Runner Pure-Jet 50 "04"
Paikkakunta:
Mikkeli
Liittynyt:
2.4.2010 8:54
Hmm..

ViestiKirjoittanut -Peteh » 10.6.2010 9:15

Osaisko joku neuvoo miten toi underi laitetaan tohon runner purejettiin vm 2004 ? :|
Se on aika outo kyllä. Se menee siihen mutta sitten eteen tulee roiskeläppä :x Oon sitä leikelly mutta tajusin että se käy siihen vasta ku se ottaa kokonaan pois. Ja mites sitte takavalot pysyy paikallaan jos se on ottaa kokonaan pois? Joo en tiiä yhtää :s
Mur__
Pyörä:
Derbi drd pro r
Liittynyt:
1.4.2010 21:57

ViestiKirjoittanut Mur__ » 11.6.2010 8:32

Mitä kuristuksia on Piaggio NRG power DT:ssä? Saako siihen hyvin tehareita ja tuuning osia?
l000l
Liittynyt:
7.12.2009 21:21

ViestiKirjoittanut l000l » 11.6.2010 8:50

Mur__ kirjoitti:Mitä kuristuksia on Piaggio NRG power DT:ssä? Saako siihen hyvin tehareita ja tuuning osia?


Putkessa on kai kaikenlaisia kuristuksia mutta hukkaputki tai putket on mahdollinen poistaa. Sitten se prikka varissa ja kaasarissa kuri. Saa hyvin viritys- ja tuning osia.
Mur__
Pyörä:
Derbi drd pro r
Liittynyt:
1.4.2010 21:57

ViestiKirjoittanut Mur__ » 11.6.2010 8:56

...ja sit viel toinene kysymys.... elikkäs "Kuristuksena on variaattorista löytyvä kuristusprikka, kuristuslevy ilmanputsarissa ja kuristettu ruiskuohjelma" niin millainen homma toi ruiskuohjelman muuntaminen on?:D mut paljon menis NRG PureJet(vm-03) jos ottais vaan prikan pois ,kuristinlevyn ilmanputsarista ja imukaulanssa olevan reikälevyn tai messinkilevyn (mikä nyt onkaan) pois? kiitos:)
l000l
Liittynyt:
7.12.2009 21:21

ViestiKirjoittanut l000l » 11.6.2010 11:06

Mur__ kirjoitti:...ja sit viel toinene kysymys.... elikkäs "Kuristuksena on variaattorista löytyvä kuristusprikka, kuristuslevy ilmanputsarissa ja kuristettu ruiskuohjelma" niin millainen homma toi ruiskuohjelman muuntaminen on?:D mut paljon menis NRG PureJet(vm-03) jos ottais vaan prikan pois ,kuristinlevyn ilmanputsarista ja imukaulanssa olevan reikälevyn tai messinkilevyn (mikä nyt onkaan) pois? kiitos:)



SIis Power Dt on ilmajäähy kaasarimalli ei ruisku. Eli kumpi sinulla on?
Mur__
Pyörä:
Derbi drd pro r
Liittynyt:
1.4.2010 21:57

ViestiKirjoittanut Mur__ » 11.6.2010 12:16

vesijäähdytys;s
l000l
Liittynyt:
7.12.2009 21:21

ViestiKirjoittanut l000l » 11.6.2010 13:20

Ekana selitit Power dt:stä eli kaasarimallista sitte purejet eli ruiskumallista niin kumpi sinulla on?
G1leraR
Liittynyt:
4.10.2009 12:26

ViestiKirjoittanut G1leraR » 11.6.2010 20:57

Smiqo kirjoitti:Elikäs broidilla on tollane gilera runner purejet, ja ongelma on, et ei enää lähe käyntii. Siin on luultavasti bensapumppu paskana, ku virrat ku laittaa päälle, ei enää kuule sitä bensapumppujen päälle menemisen surinaa ja vaikka kuinka yrittää käynnistää, ei ees tulppa kastu. Nii oisko jollaan vähän kokemusta tälläsestä ongelmasta? Et oisko siin virransyötös bensapumpulle jotaan häikkää vai onks pumppu itessään rikki ja paljon ne maksais ja mist sais hommattuu?



Kato onks kaikki sulakkeet ehjät ja käy läpi kaikki liittimet yms... Jos ei auta, niin ota bensapumpun letku irti, se joka menee ruiskuyksikölle (joku 11mm avain?). Sitte ku se on irti ni laita virrat päälle ja kokeile, et ruiskuttaako se bensaa, jos ei niin todennäkösesti rikki. Puhdista/vaihda myös bensansuodatin, jos bensa ei vaikka pääse pumpulle asti. Lopuks ku oot laittanu sen letkun kii ni laita virrat päälle ja pois joku 5 kertaa ja kuuntele tuleeko sielt mitää ääntä... Ite kävin kaikki paikat läpi, mut vika oliki jumiutuneis läpissä.
Jesmuli
Pyörä:
Peugeot XPS SM , Rieju Marathon 125cc
Paikkakunta:
Espoo
Liittynyt:
12.7.2009 23:06

ViestiKirjoittanut Jesmuli » 12.6.2010 22:14

Kuuluuks olla piaggio typhoon vm.97 peräöljyjen mittatikkua? ku mul on vaa siinä kohtaa reikä mist saattaa sillon tällön tippuu öljyy..
-Jesse
Jesmuli
Pyörä:
Peugeot XPS SM , Rieju Marathon 125cc
Paikkakunta:
Espoo
Liittynyt:
12.7.2009 23:06

ViestiKirjoittanut Jesmuli » 12.6.2010 22:51

Kattelin vähän tarkemmin tota peräöljysäiliöö nii siihe on joku entine omistaja vetäny massaa ja se on alkanu halkeilee ja vuotaa... se ois sitte tiedossa uuden peräöljysäiliön vaihto...
-Jesse

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista