keijjjo
Noi nyt on rikka irti ja se kulki sen 65km/h
mut varista kuuluu jtn ihmeellistä ääntä oonko jtn laittanu väärin? :O Ja on mitään keinoja että sais enemmän vääntöö ylämäkiin? Ku eilen menin semmoset 60km/h ylämäkeen siinä kesivaiheilla se vauhti oliki enää 30km/h.. Auttakkeee!
BossMan
- Pyörä:
- Kawasaki GPX 500R 88"
se on ihan tyypillistä, ja ei mulla ainakaan kovemmin korjaantunut millään. kumpikaan. (jos ääni sellaista vinkunaa kovempaa ajettaessa)
variaattorin puhdistus auttanee jonkin aikaa, parempi variaattori hakuun jos haluaa päästä mäen ylöskin, tai sit enemmän tehoa
keijjjo
Mitenkäs toi voitelu? et mitä laittas rullille ja mitkä ois sopivat rullat tohon mun herooni..
-JeSu-
keijjjo kirjoitti:Mitenkäs toi voitelu? et mitä laittas rullille ja mitkä ois sopivat rullat tohon mun herooni..
öö, ei sinne mitään tarvitse laittaa.
BossMan
- Pyörä:
- Kawasaki GPX 500R 88"
ei vaseliinia
vaikka moottoriöljyä, tai jopa 2T öljyä, tuskin kauan pysyy.
ihan vähän vaan sitä öljyä, määrät liikku tipoissa/per voitelukerta. kuivanahan sen pitäski toimia...
pikkuse kevyemmät rullat tekis varmaan hyvää, eli 5.5g tai jopa 5g, huiput tipahtaa joku verran, mutta kiiihtyy, huutaa, ja jopa nousee mäet vähä paremmin...
kaikkea ei voi saada
BossMan
- Pyörä:
- Kawasaki GPX 500R 88"
-JeSu- kirjoitti:keijjjo kirjoitti:Mitenkäs toi voitelu? et mitä laittas rullille ja mitkä ois sopivat rullat tohon mun herooni..
öö, ei sinne mitään tarvitse laittaa.
kyl sinne voi öljyä laittaa, mutta ei se kauan auta...
tosin vari toimii kyl paremmin kun homma luistaa siellä, eihän siitä hommasta mitään tule jos kitkaa on enemmän kuin laki sallii
ensi sijaisesti etuvarin kaikki osat putsailla hyvin.
Pukin vakio vari on täydellinen kusisukka, sanoi kuka tahansa mitä tahansa
CustomValtsu
Herossa on derbin variaattori, eli jos haluaa ostaa jonkun viri varin, niin ostaa jonkun derbin.
keijjjo
No ei välttämättä. Itse en ainakaan ostaisi. Olihin tuolla jokunen sivu taaksepäin, niin joku laittanut heroon speedfighting variaattorin, ellen muista väärin.
*Kaappi*
CustomValtsu kirjoitti:Herossa on derbin variaattori, eli jos haluaa ostaa jonkun viri varin, niin ostaa jonkun derbin.
eli jos haluu jotai pyttyy tms ni derbii suunnattuu vaa vai?
[Tampio]
- Pyörä:
- Peugeot Vivacity
Ei se ihan niin mee. Joudut tilaamaan bikeservicelta 75cc sarjan joka käy Heroon. Ei mikään derbin sylinteri käy millään lailla siihen.
Ajelinpa viikonlopun aikana omalla Herolla 160km yhteen menoon. Ajelin 40km/h jotta bensaa ei kuluisi liikaa. Bensaa meni jotain puoltoista tankillista.
Heletee
joo kesäkuussa tai heinäkuussa myyn Hero winnerin, kun käyn nyt autokoulua ja auto on jo.
Taas on yksi hero winnerillä ajaja vähemmän.
[Tampio]
- Pyörä:
- Peugeot Vivacity
mutta kun olet myynyt sen jollekkin niin sitten tulee toinen tilalle
Heletee
[quote="[Tampio]"]mutta kun olet myynyt sen jollekkin niin sitten tulee toinen tilalle
[/quote]
Ainiin joo.
superskode
Nyt kun ulkona paistaa aurinko ja on lämmintä ois mukava ajella winnerillä tuolla kaupungilla, MUTTA kun saan kortin vasta ens vuoden tammikuussa kun täytän vasta sillon 15
helips
tietääkö kukaan mistä sais kampiakselin laakerit, tai minkä merkin sopis winneriin.Ennen kaikkea miten vaihdetaan ne??korjaaja kattos ja sanoi et ne on murtunu tai poikki ainakin toiselta puolelta korjaus maksais n 500e!!??kaatopaikallekko päätyy..
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista