Kymco Super 8

Benaja
Liittynyt:
2.9.2008 14:03

ViestiKirjoittanut Benaja » 16.9.2008 16:55

Mjeix kirjoitti:Benaja mitä sulla on tossa pyörässäs siis kun löytyy tota vauhtia noin paljon.. Ja miksi minun kymco kulkee vaan tuon 55-59? :S


Paljon ja paljon, Eiköhän nämäkin ole vähän yksilöitä. Ei mulla ole muuta kuin isompi suutin, valkoinen vp-jousi, 6.5g rullat, sorvattu holkki ja tosiaan kytkimen takana cdi rajoitin. vakio rullilla saisin lisää huippuja mutta tavoite on jatkossa keskittyä kiihtyvyyteen ja pitää huiput tuossa 65 tuntumassa.

Huiputkin on semmonen suhteellinen käsite riippuen niin ilman lämpötilasta, tuulesta, ajoasennosta yms yms. 50cc koneella kaikki nuo vaikuttavat yllättävän paljon.
Mjeix
Liittynyt:
15.12.2007 23:25

ViestiKirjoittanut Mjeix » 16.9.2008 17:45

Joo mutta tosiaan tuo vauhti oli 6.5g rullilla max.61 mittariin, vakioilla 55-59. Joku tässä kyllä mättää, kun kaikilla muilla tulee tolla johdon katkaisulla saman verran vauhtia :S
kurtzu
Pyörä:
Yamaha Dt
Paikkakunta:
Liperi
Liittynyt:
11.8.2007 19:10

ViestiKirjoittanut kurtzu » 16.9.2008 18:31

Mjeix kirjoitti:Joo mutta tosiaan tuo vauhti oli 6.5g rullilla max.61 mittariin, vakioilla 55-59. Joku tässä kyllä mättää, kun kaikilla muilla tulee tolla johdon katkaisulla saman verran vauhtia :S
valehteleehan ne mittarit joka mopossa eritavalla :D ja tosiaan, jokainen on kyllä yksilö..
Benaja
Liittynyt:
2.9.2008 14:03

ViestiKirjoittanut Benaja » 16.9.2008 22:24

Mjeix kirjoitti:Joo mutta tosiaan tuo vauhti oli 6.5g rullilla max.61 mittariin, vakioilla 55-59.


Kuulostaa oudolta, ei nopeuden pitäisi ainakaan kasvaa kevyempin rullien jälkeen. Tosiaan mittaan loppuviikosta todelliset nopeudet gps raider2:lla, saadaan ilma pois noista omista arvailuista/mittariheitoista.
Jalma
Pyörä:
Yamaha YZF600R Thundercat
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
3.6.2008 19:02
Paska super 8

ViestiKirjoittanut Jalma » 27.9.2008 19:40

Hei!

Mikäs on vikana et nyt on rajottamaton holkki ja vedetty johto pois cdi-boksist ja rajottaa edellee? ois niin mukava tietää ja saada tehty jotai asial. Kiitos jo etukäteen.
AsUtek
Pyörä:
Kymco Super8
Liittynyt:
11.7.2008 19:19
Kymco Super 8 halpa mopo, kallis loppupelissä

ViestiKirjoittanut AsUtek » 28.9.2008 0:44

Kymconi on pelannut tähän asti ilman mitään vikoja. Sen sijaan saa kattella kun kavereitten derbit on jatkuvasti hajalla, esim. sähkövikoja. Ja nytten yhessä uudessa Derbi DRD Pro:ssa on sellanen vika että se sammuilee. Minähän tässä vaiheessa kiitän "maanantai kappaletta" joka ei ole vielä hajonnut mistään vaiheesta.
Kymconi menee yli 60 mutta ens kesälle ostan sitten kurittoman CDI poksin easyshitistä + kevyemmät rullat kun meni vaihtaan huolossa vaikiorulliin.
HUOM!!!!
En tiedä missä käytte huollattamassa mutta Kymconi 4000km huollosta sai maksaa 200e ja vähän yli.
Olen ajanut yhdessä kesässä jo melki 5000 ja jatkuva huoltoon vieminen tuntuu jo rasittavalta fyysisesti ja henkisesti mukaanlukien lompakko.
En käy täällä foorumeilla niin paljoo ku ei olla täällä niin aktiiveja, joten voitte mailata xyber@mbnet.fi jos teillä on jotain mielessä.
paperbox
Pyörä:
Suzuki SV 650S
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
19.7.2005 23:07

ViestiKirjoittanut paperbox » 28.9.2008 14:02

AsUtek kirjoitti:En tiedä missä käytte huollattamassa mutta Kymconi 4000km huollosta sai maksaa 200e ja vähän yli.

En tiedä missä sinä käyt huollattamassa, mutta 4k huolto ei kyläl voi millään maksaa yli 200€, kun ei se edes ole mikään valtavan iso.
kurtzu
Pyörä:
Yamaha Dt
Paikkakunta:
Liperi
Liittynyt:
11.8.2007 19:10

ViestiKirjoittanut kurtzu » 28.9.2008 22:40

Jalma kirjoitti:Hei!

Mikäs on vikana et nyt on rajottamaton holkki ja vedetty johto pois cdi-boksist ja rajottaa edellee? ois niin mukava tietää ja saada tehty jotai asial. Kiitos jo etukäteen.
miten se rajottaminen tuntuu? ku siis meet alamäkee, niin töppääkö se sit vaa jossain vaiheessa? Rullien vaihtaminen voi auttaa.
Jalma
Pyörä:
Yamaha YZF600R Thundercat
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
3.6.2008 19:02

ViestiKirjoittanut Jalma » 29.9.2008 15:49

kurtzu kirjoitti:
Jalma kirjoitti:Hei!

Mikäs on vikana et nyt on rajottamaton holkki ja vedetty johto pois cdi-boksist ja rajottaa edellee? ois niin mukava tietää ja saada tehty jotai asial. Kiitos jo etukäteen.
miten se rajottaminen tuntuu? ku siis meet alamäkee, niin töppääkö se sit vaa jossain vaiheessa? Rullien vaihtaminen voi auttaa.


Niin joo rullatkin on vaihdettu 7,5g että ne on kevyemmät.. Niin alamäessä mentäessä pitäisi antaa vain rullata mutta mulla se pyssää siihe 64km/h.. muutenkin tökkii nykyään koko ajo :s vois kyl avata sen varikopan ja kattoo et mites siellä..
IG
Liittynyt:
25.8.2007 12:59

ViestiKirjoittanut IG » 29.9.2008 17:11

Joo, eli ensimmäinen huolto maksoi 70euro koska siin oli venttiiilien säätö, toinen maksoi 39euroa... ja voiko joku myydä rajoittamattoman holkkin mulle?
Kymco myynnissä!!! Tarjoukset YV:lle
Jalma
Pyörä:
Yamaha YZF600R Thundercat
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
3.6.2008 19:02

ViestiKirjoittanut Jalma » 29.9.2008 17:55

Benaja kirjoitti:
Mjeix kirjoitti:Benaja mitä sulla on tossa pyörässäs siis kun löytyy tota vauhtia noin paljon.. Ja miksi minun kymco kulkee vaan tuon 55-59? :S


Paljon ja paljon, Eiköhän nämäkin ole vähän yksilöitä. Ei mulla ole muuta kuin isompi suutin, valkoinen vp-jousi, 6.5g rullat, sorvattu holkki ja tosiaan kytkimen takana cdi rajoitin. vakio rullilla saisin lisää huippuja mutta tavoite on jatkossa keskittyä kiihtyvyyteen ja pitää huiput tuossa 65 tuntumassa.

Huiputkin on semmonen suhteellinen käsite riippuen niin ilman lämpötilasta, tuulesta, ajoasennosta yms yms. 50cc koneella kaikki nuo vaikuttavat yllättävän paljon.


Kuinkas ison suuttimen muuten pistit? 8)
kurtzu
Pyörä:
Yamaha Dt
Paikkakunta:
Liperi
Liittynyt:
11.8.2007 19:10

ViestiKirjoittanut kurtzu » 29.9.2008 19:01

Jalma kirjoitti:
kurtzu kirjoitti:
Jalma kirjoitti:Hei!

Mikäs on vikana et nyt on rajottamaton holkki ja vedetty johto pois cdi-boksist ja rajottaa edellee? ois niin mukava tietää ja saada tehty jotai asial. Kiitos jo etukäteen.
miten se rajottaminen tuntuu? ku siis meet alamäkee, niin töppääkö se sit vaa jossain vaiheessa? Rullien vaihtaminen voi auttaa.


Niin joo rullatkin on vaihdettu 7,5g että ne on kevyemmät.. Niin alamäessä mentäessä pitäisi antaa vain rullata mutta mulla se pyssää siihe 64km/h.. muutenkin tökkii nykyään koko ajo :s vois kyl avata sen varikopan ja kattoo et mites siellä..
miten pitkä aika sitte vaihettu? Jos ne rullat on kulunu, niin ajaminen on kyllä perseestä :D
mr.juice
Paikkakunta:
Hirvensalmi
Liittynyt:
29.9.2008 16:10
ööööö joooo

ViestiKirjoittanut mr.juice » 2.10.2008 19:01

[color=#0000FF]Mulla itelläni 3000 ajettu kymso ja on toiminu ku unelma. ;) kulki vakiona mittariin 50-52 navigaattoriin 46-48. sitten katkasin cdi- johdon siin 1500km kohdal, kulki 55. sitten tein huollon 2200 kohilla, ja sen jälkeen kulkenu 57-60. huiput saa ku ajaa semmosel 3/4 kaasulla. alamäkeen kulkee sen 68. aattelin nyt sit tilata sen rajottamattoman variholkin ja rassailis sen joskus talvella kiinni. Eli mitä mieltä olisitte kannattaako hommata ja asentaa ite vai viedä liikkeeseen laitettavaks??? ja paljon mahtas kulkee sitten? :roll:
kurtzu
Pyörä:
Yamaha Dt
Paikkakunta:
Liperi
Liittynyt:
11.8.2007 19:10

ViestiKirjoittanut kurtzu » 2.10.2008 19:26

mr.juice kirjoitti:[color=#0000FF]Mulla itelläni 3000 ajettu kymso ja on toiminu ku unelma. ;) kulki vakiona mittariin 50-52 navigaattoriin 46-48. sitten katkasin cdi- johdon siin 1500km kohdal, kulki 55. sitten tein huollon 2200 kohilla, ja sen jälkeen kulkenu 57-60. huiput saa ku ajaa semmosel 3/4 kaasulla. alamäkeen kulkee sen 68. aattelin nyt sit tilata sen rajottamattoman variholkin ja rassailis sen joskus talvella kiinni. Eli mitä mieltä olisitte kannattaako hommata ja asentaa ite vai viedä liikkeeseen laitettavaks??? ja paljon mahtas kulkee sitten? :roll:
Jos on taitoo ja välineet niin tottakai ite! Liikkeessä se tulee maksamaan, ja eikä ne ainakaan meilläpäin "virittämisestä" pidä..
Superman69
Liittynyt:
24.8.2008 16:39
Putki..

ViestiKirjoittanut Superman69 » 5.10.2008 17:06

Saako tähän Super kasiin jostakin tehoputkia? Tämä vakio putki on niin äärettömän ruma.
Oon kuullu, että nelitahti skoottereis ei paljoo teharit vaikuta mut sais ainaki hienomman !
Jos ei missään oo nii vois tehdä itte suoran putken ja siihen Turbo kitin änkkä kiinni.

Toinen kysymys: Sopiiko Super kasiin ns. "crossistonga"? Jos jollain on tai löydätte netistä nii plz sendi linkkii mulle.
Kiitos jo etukäteen. ;)

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista