Hero Puch

X-Race1992
Liittynyt:
21.9.2007 17:57
Hero Puchin viritys

ViestiKirjoittanut X-Race1992 » 21.9.2007 18:00

Miten sais viritettyä Hero puch winneriä VÄHÄN????
Mailatkaa jos on tietoa
saari.kallio@hotmail.com
(esim. prikka variaattorista....
jaaman
Paikkakunta:
itä-uusimaa
Liittynyt:
16.9.2007 22:28
Winnerin laatu?(onko sitä?)

ViestiKirjoittanut jaaman » 25.9.2007 22:17

Tervehdys!
Olen uusi heroisti(..on se kuin huumetta!)
No,vitsit sikseen.Käyttäjäkokemuksia lähinnä kalastelen.
Mitä olette huomanneet heikoksi kohdaksi ajopelissä?
Onko kellään lääkettä 2-t öljysäiliön anturin kunnostamiseksi,vai meneeköhän vallan vaihtoon?..vika on sellainen että varoitusvalo palaa jatkuvasti.Kun kepukan(anturin) ottaa pois ja kuivaa niin se toimii suht hyvin,mutta öljynseassa ei onnistu.Kohon sisällä ei ole öljyä.Mystinen tapaus :-/
Skodu vaikuttaa muuten ihan mukavalta,nyt sisäänajossa,uusi mäntä ja sylinteri.Ollut kuulemma tyyppivika vuosituhannen vaihteessa ettei männänrenkaat ole aina kestäneet(vai liekö jäänyt öljyä lisäämäti?)
Kulku on vähän nihkeetä,mutta toivon että saan neulalla pelailtuani seoksen suht kohdalleen,sisäänajossahan ei tarttis liian vähänkään kyllä annostusta saada..
Kommentteja ? :-)
~bomber~
Paikkakunta:
korvessa
Liittynyt:
7.3.2007 19:27

ViestiKirjoittanut ~bomber~ » 26.9.2007 15:12

Hinta/Laatu suhde on kyl ihan kohillaan, vaikka ei mikään paras ookkaan. 2-tahti öljyletku kannattaa vaihtaa jos ei sitä jo ole tehty. (itellä lähti 3 kertaa irti ennen kuin vaihdoin sen)
jaaman
Paikkakunta:
itä-uusimaa
Liittynyt:
16.9.2007 22:28
Lisää winneristä.

ViestiKirjoittanut jaaman » 26.9.2007 16:49

~bomber~ kirjoitti:Hinta/Laatu suhde on kyl ihan kohillaan, vaikka ei mikään paras ookkaan. 2-tahti öljyletku kannattaa vaihtaa jos ei sitä jo ole tehty. (itellä lähti 3 kertaa irti ennen kuin vaihdoin sen)

Terve!
Jep,kyllähän tuo -02 rek.,(tehty tietysti aiemmin),oli jo ehtinyt jokusen vian saada,mutta mikäpä mopo ei niitä olis saanut.
Huomasin myös että Intialaisilta oli kai letku vähissä tai mittanauha kateissa kun ovat öljyletkua laitelleet,on se vaan senverran kireelle viritelty.Eip ihme jos irtoaa ajanmittaan.
Tälläinen vikalista oli tässä tapauksessa,kun tämän hiljan ostin käynnistymättömänä versiona:
-Etummainen männänrengas poikki,rojut vahingoittaneet sylinterin seinämää ja mäntää.
-Mittarivaijeri poikki.
-Kaasarin koho vuotaa/bensaa tulvii yli.
-2-t öljyvalo palaa jatkuvasti/anturi toimii,muttei öljyn seassa ;-)
..............sellaista "näpertelyä",voiton puolella ollaan.Tavallaan tuo öljyvalo ei haittaa(ainakin muistaa tarkkailla tilannetta kun se palaa jatkuvasti)..tosiaan jos jollain on vinkkejä sen anturin korjaamiseksi??..
terv.Jaaman
BossMan
Pyörä:
Kawasaki GPX 500R 88"
Liittynyt:
12.6.2003 13:17

ViestiKirjoittanut BossMan » 28.9.2007 16:36

onnea uudelle hankinnalle!

itellä tuli 13000km ks vehkeellä ajoa, mahtava peli! (aika kultaa muistot)

anturia en koskaan saanut/yrittänyt saada kuntoon

jos on joskus illalla tylsää lue tää topic läpi ajatuksella on nimittäin aika paljon juttua iteltä ja muilta, ihan asiastakin.
jaaman
Paikkakunta:
itä-uusimaa
Liittynyt:
16.9.2007 22:28
Pappiksen sukua..Hero jo syntyessään

ViestiKirjoittanut jaaman » 29.9.2007 10:17

Se on Terve!
Niinhän se on että PUCH kone on myös pappa-tunskassa.Alunperinhän tuo on kuulemma Itävallasta,varsin hyvä ja maineikas masiina.Herossa on tosin Intian oma versio-kone,tuotanto on kuulemma ostettu sinne.
Kyllä näiltäkin palstoilta tosiaan mukavasti saa tietoa(kin),niinkuin Bossman tuossa mainitsikin.
Senverran kysyisin yleisesti,kun en jaksa kaikkia viestejä läpi lukea,että millä neulan säädöllä Herosi kulkee parhaiten?..siis vakio versiona.Itse käytän toiseksi alinta säätö-lovea.
Ajokelejä!
Toivoo:Jaaman
~bomber~
Paikkakunta:
korvessa
Liittynyt:
7.3.2007 19:27

ViestiKirjoittanut ~bomber~ » 3.10.2007 15:19

alottelin tossa tekemään pakopötkylää herokkin ja nyt sit tarviis vähän neuvoja paisarin kans. oisko kellään mitään mittoja siihen? muu putki on kromin väristä tuolinjalkaa jonka sisämitta on 20mm.

T: Tee-Se-Itse mies
superskode
Paikkakunta:
Ei ainakaan tokio
Liittynyt:
29.9.2006 19:56

ViestiKirjoittanut superskode » 3.10.2007 17:12

Miulla ainakin autto siihen kun 2T valo näky palavan koko ajan niin vaihoin sen sulakkeen. Et ei ollu vika anturissa ainakaan tässä tapauksessa. Mutta voihan se anturikin olla rikki...
vaarall1sta
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
19.3.2006 19:09

ViestiKirjoittanut vaarall1sta » 4.10.2007 11:25

~bomber~ kirjoitti:alottelin tossa tekemään pakopötkylää herokkin ja nyt sit tarviis vähän neuvoja paisarin kans. oisko kellään mitään mittoja siihen? muu putki on kromin väristä tuolinjalkaa jonka sisämitta on 20mm.

T: Tee-Se-Itse mies


Et sä sitten vaan ostais siihen jotain käytettyä vaakakoneen teharia, niin pääset halvalla ja on suoraan valmis?

Pakoputken teko topicissa saat nää ekselit jne mitä tarttee, kun tekee omaa pakoputkea.

E: En ole kyllä satavarma tuosta vaakakoneesta, mutta katsomalla näkee.
Kuinka paljon mun derbi kulkee?
O: "Poliisin tutka näytti 110 km/h." :tane
~bomber~
Paikkakunta:
korvessa
Liittynyt:
7.3.2007 19:27

ViestiKirjoittanut ~bomber~ » 5.10.2007 13:01

En osta uutta putkee kun ne maksaa turhan paljon kilvettömään heroon jolla ajelen mettäteillä...

Muuten kyl varmaan ostaisinkin mut...
jaaman
Paikkakunta:
itä-uusimaa
Liittynyt:
16.9.2007 22:28
Öljy-anturi

ViestiKirjoittanut jaaman » 5.10.2007 16:00

superskode kirjoitti:Miulla ainakin autto siihen kun 2T valo näky palavan koko ajan niin vaihoin sen sulakkeen. Et ei ollu vika anturissa ainakaan tässä tapauksessa. Mutta voihan se anturikin olla rikki...

Morjentes!
Sulake huomio oli kyllä hyvä.Missäkähän muut sulakkeet mahtavat olla?
Huomasin että heron anturi kyllä toimii,mutta "koho" ei nouse öljyn mukana ylös,johtaen siihen että öljyvalo palaa jatkuvasti.Kohtuullinen probleemi,tuonne kun öljyn sekaan on paha laittaa mitään vaahtomuovi-kellukkeita,saatikka sitten että mahtuis anturin pienestä reiästä sisään.
Kokeilin muuten hieman isompaa suutinta ja "nuhapumpulta" lähti flunssa välittömästi,menee kuin Winneri konsanaan.Aiemmin puolen kaasun jälkeen ei tapahtunut juuri mitään,ellei ryypyttänyt.Nykysuutin on 55,varmaan riittää kun on yli 52,5 ja max 58.
On se vaan peli.. ;-)
superskode
Paikkakunta:
Ei ainakaan tokio
Liittynyt:
29.9.2006 19:56

ViestiKirjoittanut superskode » 5.10.2007 17:58

Ainakin akulta lähtee lähtevässä johdossa on yks sulake...

Muista ei oo tietoo
jaaman
Paikkakunta:
itä-uusimaa
Liittynyt:
16.9.2007 22:28
"sulake"

ViestiKirjoittanut jaaman » 5.10.2007 21:38

superskode kirjoitti:Ainakin akulta lähtee lähtevässä johdossa on yks sulake...

Muista ei oo tietoo

Niimpä,ei tuossa ainakaan mitään sulakerasiaa ole näkynyt.
Hauska juttu sinänsä:kisasin 4-t kinkki-skoden,joku yleinen malli,kanssa.Tyyppi oli laittanut kuulemma 75cc koneen virityksineen,mutta arvatkaapa mitä Heroistit!...49cc masiina(isompi suutin/varin prikka pois)meni ohi ja kinkki jäi kuin tyhjä riisikuppi. ;-)
Hero on siis Winner,näin se vaan on!
BossMan
Pyörä:
Kawasaki GPX 500R 88"
Liittynyt:
12.6.2003 13:17

ViestiKirjoittanut BossMan » 6.10.2007 9:15

se on loppuunsa aika äreä peli, kun sille päälle sattuu. Hurjia matkoja tuli tolla aikanaan ajettua, ihan hirvittää jo nyt edes miettiä :O

persk. se oli kyllä sellanen peli, että kaikkea tuli koettua winnerin kanssa. olis ollu köyhä nuoruus ilman uskollista ukkosnuolta :D
~bomber~
Paikkakunta:
korvessa
Liittynyt:
7.3.2007 19:27

ViestiKirjoittanut ~bomber~ » 6.10.2007 11:02

Nyt näyttää siltä et winneriin ois tulossa uus kaasari for- Freebie...

Moottorisahasta otettu 16mm walbro kalvokaasutin

Näinköhän tuo huippunopeutta lisää... No se ei nyt oo tärkeintä vaan se et ottaa kiekkaa vähän paremmin ja kiihtyy paremmin.

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista