Aprilia DI-Tech

Jusu.
Pyörä:
Honda VFR750F
Paikkakunta:
Kaarina
Liittynyt:
11.5.2006 8:30

ViestiKirjoittanut Jusu. » 13.5.2009 15:05

Maasha^ kirjoitti:vaikuttaisko tehari ruiskussa paljoki? ajattelin stage6 pro replicaa tunkee toho diteckkkiiin nii minkäkokoset rullat ois hyvät tuon putken kanssa ja hyödyttääkö se ylipäänsä mitää ruiskussa?


Eipä tehari mitenkään hirveästi paranna nopeutta tai kiihtyvyyttä ditechissä, ainakaan jos et hommaa "kisasoftaa". Ja jos sen teharin ostat ni about gramman kevyemmät vakioista on hyvät rullat.
asmo_91
Pyörä:
Aprilia Sr Ditech -01 & Honda Cr 125 -96.
Paikkakunta:
Hamina
Liittynyt:
26.9.2006 22:19

ViestiKirjoittanut asmo_91 » 13.5.2009 15:20

Maasha^ kirjoitti:vaikuttaisko tehari ruiskussa paljoki? ajattelin stage6 pro replicaa tunkee toho diteckkkiiin nii minkäkokoset rullat ois hyvät tuon putken kanssa ja hyödyttääkö se ylipäänsä mitää ruiskussa?

Ei kovinkaan paljoa eroa vakio putkeen verrattuna. Tietysti ulkonäköseikat ja äänet on teharissa paremmat...sitten tehopiikki tuntuu paremmin myös. Sanoisin että jotkut vähän kevyemmät sais laittaa teharin kanssa, että ero vakioputkeen tuntuisi paremmin ;) Veikkaisin vaikka joitain 6gr suuntasta rulliks tai kevyemmät.
Fait
Pyörä:
Peugeot Xps, Aprilia Rx
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
14.7.2008 12:54

ViestiKirjoittanut Fait » 13.5.2009 20:43

Noniin nytten tarvittais tod. pikaista vastausta seuraavaan kysymykseen :) .
Eli nyt olis semmonen ongelma ku aina kun laittaa virrat päälle, sulake palaa. Kyselin täällä aikasemmin samast onglemast ja ostin sitten uuden starttireleen. Tulos oli sama uudella releellä, mutta huomasin et ilman relettä toimii muuten normaalisti eikä polttanut sulaketta, muttei kuitenkaa starttaa (ei kipinää?) :x . Rupesin sit seurailee sitä oranssia "paksua" johtoa jokä päätyi siihen releeseen, virtalukkoon ja jännitteensäätäjään, kysymys kuuluu; onko vika jännitteensäätäjässä vai missä?

E:Noni, vika löydetty. Oli sulakkeen takana heti tuleva sokerinpala oli hapettunu tai jtn ja siten otti kontaktii toiseen johtoon --> sulake palo. Laitoin sitte uuden liittimen ja toimi kun ajatus :lol:
Viimeksi muokannut Fait päivämäärä 14.5.2009 22:16, muokattu yhteensä 2 kertaa
Tehdään maalaustöitä, ota yhteyttä yv!
Maasha^
Pyörä:
Aprilia sr Factory
Paikkakunta:
Ylivieska
Liittynyt:
9.6.2007 16:51
aprilia

ViestiKirjoittanut Maasha^ » 14.5.2009 22:02

onko 05 ruiskussa ollu laturi vikaa?
Maasha^
Pyörä:
Aprilia sr Factory
Paikkakunta:
Ylivieska
Liittynyt:
9.6.2007 16:51
softa

ViestiKirjoittanut Maasha^ » 15.5.2009 13:17

mistä näitä kisasoftia saa tilattua ja paljonko maksaa?
Fait
Pyörä:
Peugeot Xps, Aprilia Rx
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
14.7.2008 12:54

ViestiKirjoittanut Fait » 15.5.2009 22:21

Maasha^ kirjoitti:mistä näitä kisasoftia saa tilattua ja paljonko maksaa?


Ulkomailt, jollai sivul näin, en muista mikä. Hintaa oli vajaa 300e jos tarkotat sitä kasettii, kannattaa ennemminki viedä säädettäväks johonki aprilia huoltoon / jälleenmyyjälle.
Tehdään maalaustöitä, ota yhteyttä yv!
kimsip
Liittynyt:
2.6.2007 22:23
aprilia sr ditech

ViestiKirjoittanut kimsip » 16.5.2009 2:09

mitä pitäis tehdä ku syöttää liika bensaa kastelee kokoajan tulpan onko ruisku rikki vai mikä on ???
soliferimies
Pyörä:
aprilia sr50 ditech -02
Liittynyt:
21.8.2007 14:23

ViestiKirjoittanut soliferimies » 17.5.2009 2:58

onko kokemuksia gianelli reverse putkesta ditekissä? aattelin tilata ku maksais easyllä vaan 114e
Jusu.
Pyörä:
Honda VFR750F
Paikkakunta:
Kaarina
Liittynyt:
11.5.2006 8:30

ViestiKirjoittanut Jusu. » 17.5.2009 9:57

soliferimies kirjoitti:onko kokemuksia gianelli reverse putkesta ditekissä? aattelin tilata ku maksais easyllä vaan 114e


http://www.youtube.com/watch?v=73dMxFdecyc
http://www.youtube.com/watch?v=3QCHeDbOHeY

Siin on pari videoo ditechistä mis on toi Gianelli kiinni.
Ihan normi tehari näyttäis olevan..
nolaiffi
Liittynyt:
13.5.2008 15:40
möly

ViestiKirjoittanut nolaiffi » 17.5.2009 19:54

mistä tietää jos bensapumppu paskana`´+?
mik_ko
Pyörä:
Honda cr 125 -2002
Paikkakunta:
Rovaniemi
Liittynyt:
8.5.2007 18:21

ViestiKirjoittanut mik_ko » 18.5.2009 10:21

Ajelin tuossa eilen pikkusiskon särällä semmosen hidastetöyssyn yli silleen etää vähän hyppäs.
Sammahti heti sen töyssyn jälkeen eikä enää lähde käyntiin.
Missähän vika voisi olla kun ei vielä ole hirveästi kokemusta kyseisetä rällästä?
Kipinä tulee ja kun laittaa virran päälle niin kuuluu se surina kun se pumppaa bensaa.
Eli missä vika?
:)
Maasha^
Pyörä:
Aprilia sr Factory
Paikkakunta:
Ylivieska
Liittynyt:
9.6.2007 16:51
aprilia sr 05 ditech

ViestiKirjoittanut Maasha^ » 18.5.2009 16:56

mitä kannattas kattoo ensimmäisenä ku ei lataa akkua? ruisku siis.. akun vieressä olevat sulakkeet tarkistettu jotai liittimiä tarkistettu. ja sitte myös alakatteen sisällä on yks liitin irti ja sitte akun vieressä myös joku sinipäinen ihme liitin on irti onko nämä turhia? 05 ditekki.. eihä varikopas oo mitää maajohtoja ku sen akuasun jälkeen ei oo toiminu lataus ( ja kyllä sitä hakattiin tampillaki ku oli pultit nii kireällä että myljäänty ku aukas nii piti porata ja aika kovaa iskua sai tampilla joku liitin irti? laturi sökönä?) ja onko enemmän sulakkeita jossain ku noi 4 mitkä on siinä akunn vieres?
Tony92
Pyörä:
Aprilia Sr50 Ditech -02 , Suzuki Pv -97, Jonas Oglaend - 72, Yamaha Aerox -06
Paikkakunta:
ilmajoki
Liittynyt:
28.1.2007 18:06

ViestiKirjoittanut Tony92 » 18.5.2009 20:46

nolaiffi kirjoitti:mistä tietää jos bensapumppu paskana`´+?


ei kuulu ollenkaa sitä surinaa tai sitte se on hiljaanen surina mikä kuuluu.
menopelit->http://www.motot.net/galleria/51927
Colori53
Paikkakunta:
Lahti
Liittynyt:
26.6.2007 15:36

ViestiKirjoittanut Colori53 » 18.5.2009 21:13

Nonni nyt on vikaa apriliassa (ei sinäänsä yllätys). Yleensä oon osannu korjata kaikki viat mitä on tullu vastaan mutta nyt oma tieto törmää seinään. Nimittäin en tiedä yhtää mikä siinä voisin olla vikana kun käynistän aprilian niin se käy ihan normaalisiti hetken röpötellen mutta taasaantuu hetken kuluttua, mutta sitten se sammuu yhtäkkiä, eikä vastaa kaasuun. Sama tapahtuu kun pitää kieroksia yllä. Tuntuis siltä ettei se sais bensaa tai sais liikaa ilmaa mutta tarkistettu on eikä oo ollu mitää vikaa.
Muita tarkistuksia oon tehny esim:

Bensapumpun suodatin melko puhdas,
Bensapumppu toimii,
Tulppa vaihdettu,
Ruiskua avattu vain hieman.
Ilmanputsariakin on säädetty kumpaakii suuntaan.
Ei ole kuitenkaan leikannu kiinni kun kulkee vähän matkaa ja sitten simahtaa täysin.

Toivottavasti joku tietää vastauksen tähän tai olisi jotain ehdotuksia niin pistäkää tulemaan :)
nolaiffi
Liittynyt:
13.5.2008 15:40
TIETOA!??!

ViestiKirjoittanut nolaiffi » 18.5.2009 22:05

Eli tällänen kysymys et paljon on 70 cc malossi sport pytyn normaali puristukset? itellä anto 7,5 barii!

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista