Elikkäs nyt yhdestä on ylempi nokkaketjunohjuri paskana. Kellään kokemusta sen vaihdosta? Tai tietoa onko aivan pakko se kone puolittaa vai onnistuuko se variaattorin stefan kautta?
Kellään kokemusta tosta 72cc sylinterisarjasta minkä saa kaikkialta? Tuoko hyvin vääntöjä ja ennen kaikkea mitä se kulkee (ja ei sitten mitään mittarilukemia -.- gps tai sigma.. ei tartte kertoa mite se ruoska menee 80 mittariin.. kyllä minunki jokane on mittarin ohi ajettu mutta kusettaaha ne) ja vaikuttaako sitten enää paino paljoa? Itsellä kun pyörä kulkee veroille kun olen tälläne köykäne tappi =D mutta ei se vaan poliisin testauksessa mihkää liikahtanu. Tarviiko mitään settiä seuraks? Putkea, kaasaria, kantta, vp jousia, eri lämpöarvon tulppaa jne?
Sama kun ylempänä mutta 63cc sarjalla?
Kukaan koittanu tehoputkia? niistä mitään iloa muuta ku ääniin?
Sitte kun on tollane perus virit pyörä.. (prikka, kaasarin tappi + sen kansi viilattu + hukkaputki). Tämä on vaan säädetty seosruuvista ja neulalla ja ei booa millään kohin.. Onko isommasta suuttimesta hyötyä kun nämä kuitenki bensaa kestää? Ja kanttiiko lähtee VP jousia vaihtaa tän asteisessa "virityksessä" ja minkälaisiksi? Hyödyt/haitat?
http://www.virijavara.fi/kauppa/product ... .php?p=252 Kenelläkään tuosta kokemusta? mitä hyötyä/haittoja? ja minkälaise viri setin seurana.
Kellään halpaa 12" vannetta + rengasta.
Mistä sais halvimmalla nastat 10"
Vielä oli jotakin mutta kun ei yön pimeinä tunteina muista o; kun pyöriä ja asetuksia ja vikoja on niin paljon =D Kiitos