Retlaw
- Pyörä:
- Yamaha Aerox -08
mik_ko kirjoitti:Ajelin tuossa eilen pikkusiskon särällä semmosen hidastetöyssyn yli silleen etää vähän hyppäs.
Sammahti heti sen töyssyn jälkeen eikä enää lähde käyntiin.
Missähän vika voisi olla kun ei vielä ole hirveästi kokemusta kyseisetä rällästä?
Kipinä tulee ja kun laittaa virran päälle niin kuuluu se surina kun se pumppaa bensaa.
Eli missä vika?
Tulppa varmaa huonosti kii, itelle kävi sama roxissa
Yammu ei sammu
soliferimies
- Pyörä:
- aprilia sr50 ditech -02
Minä__itse kirjoitti:Onko tulpan vaihtoon joku oma kikka ? On meinaan helevetin hankalassa paikassa. Tossa just tappelin 2 tuntia sen kans.
2004.
ite oon ainaki pohjakatteen ottanu pois ku vaihtanu tulpan ku avain ei muute mahu sinne
soliferimies
- Pyörä:
Voisko joku linkittää minkälainen tangon adapteri passaa ditekkiin??
Jusu.
- Pyörä:
- Honda VFR750F
soliferimies kirjoitti:Minä__itse kirjoitti:Onko tulpan vaihtoon joku oma kikka ? On meinaan helevetin hankalassa paikassa. Tossa just tappelin 2 tuntia sen kans.
2004.
ite oon ainaki pohjakatteen ottanu pois ku vaihtanu tulpan ku avain ei muute mahu sinne
Oho
Mä oon ihan sillä Aprilian vakio tulppa-avaimella aina aukassu, se mahtuu sinne koloon hyvin.
Fait
- Pyörä:
- Peugeot Xps, Aprilia Rx
soliferimies kirjoitti:Voisko joku linkittää minkälainen tangon adapteri passaa ditekkiin??
Itsellä oli toi
http://www.easyparts.nl/showarticles_in ... e-Alu.html , käy kattoo galleriast kuvaa...
Tehdään maalaustöitä, ota yhteyttä yv!
asmo_91
- Pyörä:
- Aprilia Sr Ditech -01 & Honda Cr 125 -96.
soliferimies kirjoitti:Minä__itse kirjoitti:Onko tulpan vaihtoon joku oma kikka ? On meinaan helevetin hankalassa paikassa. Tossa just tappelin 2 tuntia sen kans.
2004.
eiei ei näin pojat
turhaa työtä teetten. siis hommatkaa ainakin kunnon työkalut millä niitä tulppia rupeette ronklaamaan. eli vaikka autotarvikeliikkeestä sellanen yksinkertanen T avain missä on päässä tulppahylsy ja varressa on nivel sitä kinkkistä kulmaa varten. jossei sillä niin räikkä jarkovarrella johon nivel kappale ja hylsy. niin se homma etenee.
soliferimies
- Pyörä:
asmo_91 kirjoitti:soliferimies kirjoitti:Minä__itse kirjoitti:Onko tulpan vaihtoon joku oma kikka ? On meinaan helevetin hankalassa paikassa. Tossa just tappelin 2 tuntia sen kans.
2004.
eiei ei näin pojat
turhaa työtä teetten. siis hommatkaa ainakin kunnon työkalut millä niitä tulppia rupeette ronklaamaan. eli vaikka autotarvikeliikkeestä sellanen yksinkertanen T avain missä on päässä tulppahylsy ja varressa on nivel sitä kinkkistä kulmaa varten. jossei sillä niin räikkä jarkovarrella johon nivel kappale ja hylsy. niin se homma etenee.
no ei mulla oikeestaan enää tarvi paljon pohjakatetta irrotella ku se on paskana:D
Colori53
TIetäiskö kukaa miten ton lämpöanturin pystyis kattoo et toimiiks se vai ei ?
Jusu.
- Pyörä:
- Honda VFR750F
Colori53 kirjoitti:TIetäiskö kukaa miten ton lämpöanturin pystyis kattoo et toimiiks se vai ei ?
Jos ihmettelet et miks ei lämpömittarin viisari nouse niin se on ihan normaalia ettei se helpolla nouse, käy aika kylmänä aina nää ditechit, saa kuumana kesäpäivänäki rääsii kaasu pohjas toista tuntii et rupee viisari nousemaan.
Itellä on täs about 3 vuoden aikana yhteensä 2 kertaa lähteny viisari nousemaan..
asmo_91
- Pyörä:
- Aprilia Sr Ditech -01 & Honda Cr 125 -96.
Colori53 kirjoitti:TIetäiskö kukaa miten ton lämpöanturin pystyis kattoo et toimiiks se vai ei ?
laita enshätää jotain suojaa siihen jäähdyttäjän edustalle. ei pitäisi kauheasti haitata vaikka peittäisi melkein kokonaan... liian kylmänä käy koneet kesä-säässäkin, kun jäähdytys pelaa liiankin hyvin
Minä__itse
Sain sen tulpan nyt vaihettua, mutta nyt pitää starttailla about 10s ennenkuin starttaa. Missä vika ?
Maasha^
- Pyörä:
- Aprilia sr Factory
jees ruiskunkisaohjelma tuli ja viel ilmaseks aprilia huollossa :p teharia vielä ootellaan
nakma
Fait, laitoitko vakiostongan katkaisijat tohon krossistongaan kiinni? vai ostitko erilliset katkaisijat?
Jusu.
- Pyörä:
- Honda VFR750F
nakma kirjoitti:laitoitko vakiostongan katkaisijat tohon krossistongaan kiinni? vai ostitko erilliset katkaisijat?
Mä ainaki laitoin nappulat siihen ohjaustangon alle katteisiin kiinni.
Tässä näkyy miten oon ne laittanu.
raptor
asmolle tiedoksi, ei se kone käy 'liian* kylmänä' se on suunniteltu just niin kun pitääkin.. älkää nyt vaan ihmeessä peittäkö sitä syyläriä, tosiaan , ei se viisari värähdä jos normaalisti ajelet, kokeile vaikka kuumassa vedessä sitä anturia pelaako. ps. anturin johto voi myös olla poikki vaikka kuori on ehjä..
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista