Kymco Super 8

IG
Liittynyt:
25.8.2007 12:59

ViestiKirjoittanut IG » 12.3.2009 9:29

aika jännää .. :)
Kymco myynnissä!!! Tarjoukset YV:lle
mr.juice
Paikkakunta:
Hirvensalmi
Liittynyt:
29.9.2008 16:10
pääsuutin

ViestiKirjoittanut mr.juice » 17.3.2009 18:54

moro vaan kaikille suuttimen vaihtaneille! kyselisin teiltä siitä suuttimen vaihdosta. elikkä tänään otin kaasarin irti, käänsin nurinpäin ja avasin sen alaosan. sisällä oli kaksi suutinta eli itse pääsuutin ja se toinen luultavasti se joka säätää tyhjäkäynnin. molemmat olikin sitten sellaisia 3cm pituisia tappeja joidenka yläpää oli kuin suutin mutta alapää sellainen pitkä tappi jossa oli reikiä. oliko teillä samallaiset?
ja millaisen suuttimen laitoitte tilalle(normaali 90??). itselläni kyseinen suutin http://tmi-janikaasalainen.com/product_ ... ts_id=1348 (kattokaa galleriasta parempi kuva)
voinko laittaa tämän suoraan kiinni? kiitos jo etukäteen
stadi-56
Paikkakunta:
Kirkkonummi
Liittynyt:
24.3.2008 16:42

ViestiKirjoittanut stadi-56 » 17.3.2009 22:04

Jalma kirjoitti:
Superman69 kirjoitti:
Mjeix kirjoitti:Nyt tarviis kiireesti tietoa että minkäkokonen ilmanputsari tähän käy?


Paa joku powerfiltteri nii tuloo komiammat imuäänetki. ;)


Osta tommone ku mul on!! on hieno ja hyvät äänet! ;) Näät muuten sen putsarin mun galleriasta

Tolla ei sitten sateella pahemmin ajella ja muutenkin kaikki oravaa pienemmät paskat menee läpi!
Jalma
Pyörä:
Yamaha YZF600R Thundercat
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
3.6.2008 19:02
aha..

ViestiKirjoittanut Jalma » 17.3.2009 23:24

stadi-56 kirjoitti:
Jalma kirjoitti:
Superman69 kirjoitti:
Mjeix kirjoitti:Nyt tarviis kiireesti tietoa että minkäkokonen ilmanputsari tähän käy?


Paa joku powerfiltteri nii tuloo komiammat imuäänetki. ;)


Osta tommone ku mul on!! on hieno ja hyvät äänet! ;) Näät muuten sen putsarin mun galleriasta

Tolla ei sitten sateella pahemmin ajella ja muutenkin kaikki oravaa pienemmät paskat menee läpi!


ai tosta mun putsarista vai?? yhtää roskaa ei oo menny kaasarii ja läpi ton vaahtomuovi tai mikä onkaa ja vesi.. koska pistin silikonisuihkeella siihen kerroksen ja nyt hylkii vettä ja roska jää siihe pääl ja edellee saa ilmaa hyvin.
kurtzu
Pyörä:
Yamaha Dt
Paikkakunta:
Liperi
Liittynyt:
11.8.2007 19:10

ViestiKirjoittanut kurtzu » 19.3.2009 21:09

mr.juice kirjoitti:moro vaan kaikille suuttimen vaihtaneille! kyselisin teiltä siitä suuttimen vaihdosta. elikkä tänään otin kaasarin irti, käänsin nurinpäin ja avasin sen alaosan. sisällä oli kaksi suutinta eli itse pääsuutin ja se toinen luultavasti se joka säätää tyhjäkäynnin. molemmat olikin sitten sellaisia 3cm pituisia tappeja joidenka yläpää oli kuin suutin mutta alapää sellainen pitkä tappi jossa oli reikiä. oliko teillä samallaiset?
ja millaisen suuttimen laitoitte tilalle(normaali 90??). itselläni kyseinen suutin http://tmi-janikaasalainen.com/product_ ... ts_id=1348 (kattokaa galleriasta parempi kuva)
voinko laittaa tämän suoraan kiinni? kiitos jo etukäteen
muistaakseni se pääsuutin lähtee siitä putkesta irti. en mee vannoo, mutta muistelen.. Mutta tuo gurtnerin suutin ei käyny mun kymcoon :c
Superman69
Liittynyt:
24.8.2008 16:39

ViestiKirjoittanut Superman69 » 21.3.2009 18:12

Nonii laitoin vähä risteilyaluksesta kevät päivitystä, käykä tsekkaas mun galleria. :lol:
Jalma
Pyörä:
Yamaha YZF600R Thundercat
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
3.6.2008 19:02
Tietoa moisesta??

ViestiKirjoittanut Jalma » 22.3.2009 15:28

Nonii.. kysyisin viellä noista 5,5g rullista ja malossi +82% vastapainejousesta että miten ne toimii.. oikeastaa se kiinostaa et tippuuko siitä huiput paljon ku vaihtaa.. vai onko joku löytänyt viellä paremman yhdistelmän ku noi??? vastatkaa vaikka yv:llä
mr.juice
Paikkakunta:
Hirvensalmi
Liittynyt:
29.9.2008 16:10

ViestiKirjoittanut mr.juice » 23.3.2009 21:06

tänään löyty jo sen verran sulaa väylää et sain taiteiltua skoden isommalle tielle, joka oli sulana ;)
olen tässä vähän pettynyt tuloksiin. nimittäin huipu nous vaan 4-5 km/h eli 60-62
alamäkeen meni helposti kyl se 70. :D
vireinä siis jo ennestään katkastu johto ja talvella laitettu rajottamaton holkki ja 6,5g rullat.
katotaan jos sillä suuttimen vaiholla sais sit eis 1km/h puristettua lisää, JOS joku viittis laittaa vähän varmempaa ja tarkempaa informaatiota siitä vaihdosta.
Mjeix
Liittynyt:
15.12.2007 23:25

ViestiKirjoittanut Mjeix » 23.3.2009 22:58

Koko talvi slikseillä ajettu :P mitä sitä turhia sulamista oottamaan.
Superman69
Liittynyt:
24.8.2008 16:39

ViestiKirjoittanut Superman69 » 23.3.2009 23:04

mr.juice kirjoitti:tänään löyty jo sen verran sulaa väylää et sain taiteiltua skoden isommalle tielle, joka oli sulana ;)
olen tässä vähän pettynyt tuloksiin. nimittäin huipu nous vaan 4-5 km/h eli 60-62
alamäkeen meni helposti kyl se 70. :D
vireinä siis jo ennestään katkastu johto ja talvella laitettu rajottamaton holkki ja 6,5g rullat.
katotaan jos sillä suuttimen vaiholla sais sit eis 1km/h puristettua lisää, JOS joku viittis laittaa vähän varmempaa ja tarkempaa informaatiota siitä vaihdosta.


Kummallisia vehkeitä nämä.. itellä samat virit ja silti kulkee sen 60-61 mut ei alamäkeen millää mee 70 justii ja justii 65.
admiralasd
Liittynyt:
22.6.2008 23:08

ViestiKirjoittanut admiralasd » 24.3.2009 0:28

http://www.mc-scatter.com/catalog/produ ... s_id=12734

tuossa on ilmeisesti oikeat 6,5g rullat kasiin? onnistuuko vaihto ilman pulttipyssyä joka melkeimpä vaaditaan holkin vaihtoon? entä kannattaako kaasarin suutinta lähteä vaihtelemaan? ja mistä hyvä suutin löytyisi?

viriä ei ole sen kummemmin muuta kuin että kierrostenrajoitin poistettu katkaisemalla johto. muuten hyvä peli, mittarissa melkein 4000 ja vain käynnistyksen kanssa ongelmia =/ ilmeisesti tuo suutin auttaa siihenkin?
Jalma
Pyörä:
Yamaha YZF600R Thundercat
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
3.6.2008 19:02

ViestiKirjoittanut Jalma » 24.3.2009 18:44

Superman69 kirjoitti:
mr.juice kirjoitti:tänään löyty jo sen verran sulaa väylää et sain taiteiltua skoden isommalle tielle, joka oli sulana ;)
olen tässä vähän pettynyt tuloksiin. nimittäin huipu nous vaan 4-5 km/h eli 60-62
alamäkeen meni helposti kyl se 70. :D
vireinä siis jo ennestään katkastu johto ja talvella laitettu rajottamaton holkki ja 6,5g rullat.
katotaan jos sillä suuttimen vaiholla sais sit eis 1km/h puristettua lisää, JOS joku viittis laittaa vähän varmempaa ja tarkempaa informaatiota siitä vaihdosta.


Kummallisia vehkeitä nämä.. itellä samat virit ja silti kulkee sen 60-61 mut ei alamäkeen millää mee 70 justii ja justii 65.


Älä vaa!! mulla ihan sama.. ois niin luksust kyl ku menee alamäkee et se rullais niinku tavallisesti eikä rajoittais mittaris sitä samaa 63-65km/h..
IG
Liittynyt:
25.8.2007 12:59

ViestiKirjoittanut IG » 25.3.2009 16:30

Aika jännää.. kymco seisoi koko talven katon alla ja nyt kun yritin käynnistää... niin sähköstartti ei toiminut.. akku on khyll ladattu ja kaikkee.. sähköstartti ei toimii.. onneksi on takuu :)
Kymco myynnissä!!! Tarjoukset YV:lle
Mjeix
Liittynyt:
15.12.2007 23:25

ViestiKirjoittanut Mjeix » 25.3.2009 16:45

Ei kuule takuu auta yhtään mitään. Takuu ei korvannut mulla akkua eikä korvaa muutenkaan mitään. Turha keksintö semmonenkin.
admiralasd
Liittynyt:
22.6.2008 23:08

ViestiKirjoittanut admiralasd » 26.3.2009 11:53

joo kyllä se laiva täälläkinpäin poljetaan käyntiin ;)

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista