Peugeot Jetforce

Amonti
Liittynyt:
3.2.2006 20:16

ViestiKirjoittanut Amonti » 4.2.2006 14:00

tecro kirjoitti:
Amonti kirjoitti:Tottahan tuo FleXu on, että nuo mainitsemasi skootterit ovat ärhäkämpiä, mutta itselläni on tällä hetkellä Speedfight 2 ja vaihtaessani haluan selvästi erilaisen kuin Speedfight 2. Mites jos vertaa liikkumista Speedfightin ja Jet Forcen (TSDi) välillä? Millainen ero?


kyllä se jetti varmasti hiukan kovempaa lähtee kun faitti, tosin kiihtyvyys on muös kuskin painosta kiinni,
koska oon nähny että faitti pesee factoryn. Se kiihtyvyys hän on myös suikun säädöitä kiinni ja siinä jetissä on varmasti lussummilla asetuksilla kun uudessa sr:ssä, jota itsekin katoin, mutta en ostanut lähinnä
siitä syystä että siinä oli minullee 180cm~ hemmetin huono ajoasento..., jetissä oli pirun hyvä mutta se oli turhan tyyris

Tuo kuskin paino on hyvä pointti. Itselläni painoa e i ole kuin sellainen 60 kg, joten ei joudu skootteri liian koville.
tecro
Paikkakunta:
Mikkeli
Liittynyt:
21.7.2004 15:18

ViestiKirjoittanut tecro » 4.2.2006 14:17

no sitten ei kun jetti vaan, varmasti pärjää ihan hyvin
[url=http://www.motot.net/galleria/showgallery.php/ppuser/16465/cat/500]
Gallleria[/url]
Amonti
Liittynyt:
3.2.2006 20:16

ViestiKirjoittanut Amonti » 5.2.2006 0:14

Yllättäen bongasin yhdeltä saksankieliseltä sivustolta teknisiä tietoja ja siellä luki tehoiksi seuraavat: Jet Force C-tech 4,57 kW/6,22 hv ja Jet Force TSDi 4,8 kW/6,53 hv. Osaako joku sanoa, pitävätkö nuo paikkansa vai onko nuo vääriä lukemia? (C-techin lukema lienee varmuudella väärä, kun Peugeotin esitteessä ilmoitetaan tehoksi 3,6 kW) Itseänihän kiinnostaa suuresti tuo TSDi-versio ja tuo 6,53 hv on käsittääkseni melko korkea lukema, kun vertaa esim. Piaggio NRG Purejetiin, jossa tehoksi ilmoitetaan 6,1 hv. Ja kun en näistä niin paljon tiedä, niin miten tuo teho tulee esille skoottereissa?
Flexu
Pyörä:
Pösöjä
Paikkakunta:
Mikkeli
Liittynyt:
26.7.2004 16:10

ViestiKirjoittanut Flexu » 5.2.2006 9:57

tecro kirjoitti:koska oon nähny että faitti pesee factoryn.


Tuo nyt johtui siitä etteivät refleksisi olleet kunnossa ja kaasukaan kenties pohjassa. Minä sentään yritin Faitilla täydellä höyryllä. :D

Amonti: Unohda ilmoitetut. Ne ovat ihan oikeasti täyttä sontaa, totuutta on hyvin vähän.
Esimerkki:
Vanhan Ditechin (01-02) pitäisi olla tehottomampi kuin uuden (03-05), mutta asia onkin toisinpäin. Tähän esimerkkiin kuitenkin liittyvät myös variaattoriasiat mutta ei enempää niistä.

Toinen hyvä esimerkki on jos vertaa PureJettejä ja Jettiä keskenään: PJ:t taatusti tehokkaampia, olivat ilmoitetut tehot mitä hyvänsä.
Ja vielä sellanen homma että maahantuojan ilmoittamat ja netistä löytämäsi ovat tasan yhtä totta. Usein rekisteriotteessakin voi olla mitä sattuu.
[FTT SpeedfORce.120 EVO2 | ACS-skode, jossa JetForcen alusta ja 120cc.]
[galleria] [topic]
gwb
Liittynyt:
10.4.2005 21:36

ViestiKirjoittanut gwb » 9.2.2006 17:32

tuli nyt sitten ittellekki ostettua käytettynä tuomonen wrc malli. onko näissä mitään tyyppi vikoja mihin pitäs varautua?
lidl on halpa
tecro
Paikkakunta:
Mikkeli
Liittynyt:
21.7.2004 15:18

ViestiKirjoittanut tecro » 9.2.2006 18:24

gwb kirjoitti:tuli nyt sitten ittellekki ostettua käytettynä tuomonen wrc malli. onko näissä mitään tyyppi vikoja mihin pitäs varautua?


sanotaanko autom. ryyppy varaudu että se toimii varauksin, kuten kaikissa patongeissa :D
[url=http://www.motot.net/galleria/showgallery.php/ppuser/16465/cat/500]
Gallleria[/url]
gwb
Liittynyt:
10.4.2005 21:36

ViestiKirjoittanut gwb » 9.2.2006 18:32

juu no tietääkö kukaan et missä tässä on kuristukset ja millä tän sais kulkeen jonku 60
lidl on halpa
tecro
Paikkakunta:
Mikkeli
Liittynyt:
21.7.2004 15:18

ViestiKirjoittanut tecro » 9.2.2006 19:03

Se wrc:hän on kaasari eli siinä on varin kuristus levy ja todennäköisesti putken alkupään kuristin, prikan poistamalla menee sen 60~
[url=http://www.motot.net/galleria/showgallery.php/ppuser/16465/cat/500]
Gallleria[/url]
gwb
Liittynyt:
10.4.2005 21:36

ViestiKirjoittanut gwb » 9.2.2006 19:32

elise on siellä variaattorissa jossaki nii mitenköhän se otetaan pois ja voiko siinä hajota jottain
lidl on halpa
cdi-
Liittynyt:
20.3.2005 15:35

ViestiKirjoittanut cdi- » 9.2.2006 19:39

gwb kirjoitti:elise on siellä variaattorissa jossaki nii mitenköhän se otetaan pois ja voiko siinä hajota jottain
¨
http://www.motot.net/forum/viewtopic.php?t=27200 <-- keskimmäinen kuvasarja
gwb
Liittynyt:
10.4.2005 21:36

ViestiKirjoittanut gwb » 9.2.2006 19:43

tarviiko sit vaihtaa mitää suutinta tai semmosta ja tuleeko isot sakot jos jää poliiseille kiinni
lidl on halpa
cdi-
Liittynyt:
20.3.2005 15:35

ViestiKirjoittanut cdi- » 9.2.2006 19:46

gwb kirjoitti:tarviiko sit vaihtaa mitää suutinta tai semmosta ja tuleeko isot sakot jos jää poliiseille kiinni

ei tarvitse, sakkoja ei pitäis hirveesti/ollenkaan tulla jos et aja ylinopeutta mutta yli jos mopos kulkee yli 65 niin räpsähtää verot. Mees poliisi-topickiin kyselemään lisää.
ghettoboy
Liittynyt:
7.4.2006 23:08

ViestiKirjoittanut ghettoboy » 7.4.2006 23:18

Osaisiko joku neuvoa, kuinka saan vähän vauhtia jet forceeni. Kyseessä on siis suorasuihku ja vuosimalli -04. Olisin hyvin kiitollinen tiedoista.
tecro
Paikkakunta:
Mikkeli
Liittynyt:
21.7.2004 15:18

ViestiKirjoittanut tecro » 8.4.2006 9:54

prikka pois ja tehoputki
[url=http://www.motot.net/galleria/showgallery.php/ppuser/16465/cat/500]
Gallleria[/url]
ghettoboy
Liittynyt:
7.4.2006 23:08

ViestiKirjoittanut ghettoboy » 8.4.2006 15:37

Olen kuullut eräänlaisia huhuja, että jetillä (suorasuihkulla) ei saisi ajaa kokonaan ilman prikkaa, sillä silloin varin hihna kuluu. Jos tähän asiaan saisi selvennystä, kiitos.

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista