Amonti
- Liittynyt:
- 3.2.2006 20:16
tecro kirjoitti:Amonti kirjoitti:Tottahan tuo FleXu on, että nuo mainitsemasi skootterit ovat ärhäkämpiä, mutta itselläni on tällä hetkellä Speedfight 2 ja vaihtaessani haluan selvästi erilaisen kuin Speedfight 2. Mites jos vertaa liikkumista Speedfightin ja Jet Forcen (TSDi) välillä? Millainen ero?
kyllä se jetti varmasti hiukan kovempaa lähtee kun faitti, tosin kiihtyvyys on muös kuskin painosta kiinni,
koska oon nähny että faitti pesee factoryn. Se kiihtyvyys hän on myös suikun säädöitä kiinni ja siinä jetissä on varmasti lussummilla asetuksilla kun uudessa sr:ssä, jota itsekin katoin, mutta en ostanut lähinnä
siitä syystä että siinä oli minullee 180cm~ hemmetin huono ajoasento..., jetissä oli pirun hyvä mutta se oli turhan tyyris
Tuo kuskin paino on hyvä pointti. Itselläni painoa e i ole kuin sellainen 60 kg, joten ei joudu skootteri liian koville.
tecro
- Paikkakunta:
- Mikkeli
- Liittynyt:
- 21.7.2004 15:18
no sitten ei kun jetti vaan, varmasti pärjää ihan hyvin
[url=http://www.motot.net/galleria/showgallery.php/ppuser/16465/cat/500]
Gallleria[/url]
Amonti
- Liittynyt:
- 3.2.2006 20:16
Yllättäen bongasin yhdeltä saksankieliseltä sivustolta teknisiä tietoja ja siellä luki tehoiksi seuraavat: Jet Force C-tech 4,57 kW/6,22 hv ja Jet Force TSDi 4,8 kW/6,53 hv. Osaako joku sanoa, pitävätkö nuo paikkansa vai onko nuo vääriä lukemia? (C-techin lukema lienee varmuudella väärä, kun Peugeotin esitteessä ilmoitetaan tehoksi 3,6 kW) Itseänihän kiinnostaa suuresti tuo TSDi-versio ja tuo 6,53 hv on käsittääkseni melko korkea lukema, kun vertaa esim. Piaggio NRG Purejetiin, jossa tehoksi ilmoitetaan 6,1 hv. Ja kun en näistä niin paljon tiedä, niin miten tuo teho tulee esille skoottereissa?
Flexu
- Pyörä:
- Pösöjä
- Paikkakunta:
- Mikkeli
- Liittynyt:
- 26.7.2004 16:10
tecro kirjoitti:koska oon nähny että faitti pesee factoryn.
Tuo nyt johtui siitä etteivät refleksisi olleet kunnossa ja kaasukaan kenties pohjassa. Minä sentään yritin Faitilla täydellä höyryllä.
Amonti: Unohda ilmoitetut. Ne ovat ihan oikeasti täyttä sontaa, totuutta on hyvin vähän.
Esimerkki:
Vanhan Ditechin (01-02) pitäisi olla tehottomampi kuin uuden (03-05), mutta asia onkin toisinpäin. Tähän esimerkkiin kuitenkin liittyvät myös variaattoriasiat mutta ei enempää niistä.
Toinen hyvä esimerkki on jos vertaa PureJettejä ja Jettiä keskenään: PJ:t taatusti tehokkaampia, olivat ilmoitetut tehot mitä hyvänsä.
Ja vielä sellanen homma että maahantuojan ilmoittamat ja netistä löytämäsi ovat tasan yhtä totta. Usein rekisteriotteessakin voi olla mitä sattuu.
[FTT SpeedfORce.120 EVO2 | ACS-skode, jossa JetForcen alusta ja 120cc.][galleria] [topic]
gwb
- Liittynyt:
- 10.4.2005 21:36
tuli nyt sitten ittellekki ostettua käytettynä tuomonen wrc malli. onko näissä mitään tyyppi vikoja mihin pitäs varautua?
lidl on halpa
tecro
- Paikkakunta:
- Mikkeli
- Liittynyt:
- 21.7.2004 15:18
gwb kirjoitti:tuli nyt sitten ittellekki ostettua käytettynä tuomonen wrc malli. onko näissä mitään tyyppi vikoja mihin pitäs varautua?
sanotaanko autom. ryyppy varaudu että se toimii varauksin, kuten kaikissa patongeissa
[url=http://www.motot.net/galleria/showgallery.php/ppuser/16465/cat/500]
Gallleria[/url]
gwb
- Liittynyt:
- 10.4.2005 21:36
juu no tietääkö kukaan et missä tässä on kuristukset ja millä tän sais kulkeen jonku 60
lidl on halpa
tecro
- Paikkakunta:
- Mikkeli
- Liittynyt:
- 21.7.2004 15:18
Se wrc:hän on kaasari eli siinä on varin kuristus levy ja todennäköisesti putken alkupään kuristin, prikan poistamalla menee sen 60~
[url=http://www.motot.net/galleria/showgallery.php/ppuser/16465/cat/500]
Gallleria[/url]
gwb
- Liittynyt:
- 10.4.2005 21:36
elise on siellä variaattorissa jossaki nii mitenköhän se otetaan pois ja voiko siinä hajota jottain
lidl on halpa
cdi-
- Liittynyt:
- 20.3.2005 15:35
gwb kirjoitti:elise on siellä variaattorissa jossaki nii mitenköhän se otetaan pois ja voiko siinä hajota jottain
¨
http://www.motot.net/forum/viewtopic.php?t=27200 <-- keskimmäinen kuvasarja
gwb
- Liittynyt:
- 10.4.2005 21:36
tarviiko sit vaihtaa mitää suutinta tai semmosta ja tuleeko isot sakot jos jää poliiseille kiinni
lidl on halpa
cdi-
- Liittynyt:
- 20.3.2005 15:35
gwb kirjoitti:tarviiko sit vaihtaa mitää suutinta tai semmosta ja tuleeko isot sakot jos jää poliiseille kiinni
ei tarvitse, sakkoja ei pitäis hirveesti/ollenkaan tulla jos et aja ylinopeutta mutta yli jos mopos kulkee yli 65 niin räpsähtää verot. Mees poliisi-topickiin kyselemään lisää.
ghettoboy
- Liittynyt:
- 7.4.2006 23:08
Osaisiko joku neuvoa, kuinka saan vähän vauhtia jet forceeni. Kyseessä on siis suorasuihku ja vuosimalli -04. Olisin hyvin kiitollinen tiedoista.
tecro
- Paikkakunta:
- Mikkeli
- Liittynyt:
- 21.7.2004 15:18
prikka pois ja tehoputki
[url=http://www.motot.net/galleria/showgallery.php/ppuser/16465/cat/500]
Gallleria[/url]
ghettoboy
- Liittynyt:
- 7.4.2006 23:08
Olen kuullut eräänlaisia huhuja, että jetillä (suorasuihkulla) ei saisi ajaa kokonaan ilman prikkaa, sillä silloin varin hihna kuluu. Jos tähän asiaan saisi selvennystä, kiitos.
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista