paska.kasa kirjoitti:aa lähettivät väärään paikkaan
Jep, evottivat kunnolla. Pakettiseurannan mukaan paketti on edelleen logistiikkakeskukessa, samassa paikassa on myös wandamotorin paketti (uusi kokonainen takavari, CNC sorvatut venttiilinhatut ja öljynmittatikku jossa on lämpömittari). Molemmat paketit tulee ehkä tänään.
Tilasin eilen moposportilta Malossin multivariin tarkoitetut 6g rullat, samaan variin tarkoitetut liukupalat ja Malossin torsion controllerin.
paska.kasa kirjoitti:Munkin pitäs tossa tilata osia, toi 63cc,multivar ja parempi tuuletin kuhan saa rahaa tässä.
Onkos tosta tuulettimesta paljonkin hyötyä? Tuo vakio valkonen tuolla on ihan pa.
Mä nyt pistän noitten kanssa sit sen 95 suuttimen,pitäs olla ihan jees.
Kyllähän se pitää lämpöjä kurissa, minulla on kierrokset aika korkealla kun ajelen ja hyvin on kestänyt. On se sen muutaman euron arvoinen.
Jos halua kestävän, hyvän ja varmasti luotettavan varin, osta joku muu kuin tuo virijavaran vari. Malossin varit on hyväksi todettu.
paska.kasa kirjoitti:Semmosta kans mietin että onko tommosia varin tuulettimia olemassa erinlaisia,vai mikä se on,mikä on siinä etuvarin päällä? mua on niin askarruttanu ku ei hankaa mihinkään,mut kuumenee niin perkuleesti.vetin siitä edessä olevasta aukosta 4sentin halkasian olevan kumiputken 90kulmassa siihen sivulle ja 5sentin pätkän eteenpäin skoban kyljessä et ottais ajoviimaa,mut ei se oikein auta...
Niihin ei taida olla mitään toisenlaista tuuletinta, olen vähän katsellut jos jostain löytyisi, mutta ei.
Ainoa mitä voi tehdä on juurikin ilmansaannin parentaminen (kunhan se on sellainen ettei variin mene vettä tai pikkulintuja), tai sitten silpoo varinkoppaa (ei kannata, eikä edes tarvitse).