NobodyPayMyBills
- Pyörä:
- Kymco Super 9 -03
Nyt tarvitsisin vähän neuvoja. Mikä on vialla kun Kymconi ei käynnisty millään. Vaihdoin akun mutta sillä ei ollut vaikutusta asiaan. Vastatkaa ja auttakaa. Usko alkaa jo hiipua.
jannez23
- Pyörä:
- kymco super 9 ac 05
NobodyPayMyBills kirjoitti:Nyt tarvitsisin vähän neuvoja. Mikä on vialla kun Kymconi ei käynnisty millään. Vaihdoin akun mutta sillä ei ollut vaikutusta asiaan. Vastatkaa ja auttakaa. Usko alkaa jo hiipua.
oletko katsonut että antaa kipinän siis irrotat penkin ja tulpan hatun otat tulpan pois laitat tulpan takaisin tulpanhattuun ja laitat sen tulpan runkoon ja alat starttaamaan jos antaa kipinän mutta heikon niin vaihda tulppa ja kokeile sitten . Jos se ei anna kipinää niin vika luultavasti on silloin sytytysboksissa tai cdi. Korjatkaa jos olen väärässä ku en ymmärrä oikeen skodejen päälle ekaa kuukautta itsellä vasta sköbö.
jannez23
- Pyörä:
- kymco super 9 ac 05
itselläkin olisi kysymys tuli nyt hankittua toi roxin adapteri niin paljon sitä pitää sitä pohja reikää isontaa et mahtuu ja sitte et mikä se on sellane läpimenevä tappi et pitääkö siinä mihin adapteri tulee kii olla reikä mistä se tappi menee ikäänkuin sellane lukite jutska ois se tappi. Sitten sellanen kysymyskin heräs et miten mie saan sen sigman magneetin mikä tulee vanteeseen nii sen miten laitan kiinni kaks puoleista teippii ja nippusiteitä ;D niin(KÖ)
jannez23
- Pyörä:
- kymco super 9 ac 05
nyt loppu inspis tosta adapterista ;( eilen hioin sitä dremelillä 2 puol tuntii eikä mahu vielläkään paikoilleen ei meekku ensimmäisen pultin ohi argg
Sudee
- Pyörä:
- -tön
Hiot vaan sitä kyllä se mahtuu sinne lopulta, nm. kokemusta no. Kaverin Fudeen laitettiin adapteria niin kesti 7h... Malttia vain.
jannez23
- Pyörä:
- kymco super 9 ac 05
Sudee kirjoitti:Hiot vaan sitä kyllä se mahtuu sinne lopulta, nm. kokemusta no. Kaverin Fudeen laitettiin adapteria niin kesti 7h... Malttia vain.
hehe mutku loppu hionta laikat ja kaikki nii ei voi jatkaa
Pyrtsi
- Pyörä:
- Kymco Super 9 07
Nyt kävi sitte nii et ku olin pesemässä skoban leovince tt teharia nii huomasin et äänenvaimentimen kiinnike joka tulee siihe paisariin kiinni, nii oli katkennu
Ajossahan se ei haittaa muutakun että äänenvaimennin heiluu vapaasti..
Tilasin putken easypartsilata et pitäskö kysellä niiltä saisko uutta tilalle
Kylhä niis varmaa jonkunnäköne takuu on ku tilasin putken nyt keväällä?
Eli mitäs mun kannattais nyt tehä?
HaGss
- Pyörä:
- Ei ole. (ex 2-tahti skootteri man)
Parastahan jos mahdollista, olisi hitsata se takaisin kiinni.
Pyrtsi
- Pyörä:
- Kymco Super 9 07
Pyrtsi kirjoitti:Nyt kävi sitte nii et ku olin pesemässä skoban leovince tt teharia nii huomasin et äänenvaimentimen kiinnike joka tulee siihe paisariin kiinni, nii oli katkennu
Niin ja onko siitä mitä haittaa jos irroittaa koko kiinnikkeen änkästä tai jättää vaan sellaseks??
Kun ei viittis hollantiin asti takas lähettää ja postikulut kuitenki ite joutuu maksamaan.
Enkä voi myöskään hitsata kun ei ole kotona laitteita.
jannez23
- Pyörä:
- kymco super 9 ac 05
Pyrtsi kirjoitti:Pyrtsi kirjoitti:Nyt kävi sitte nii et ku olin pesemässä skoban leovince tt teharia nii huomasin et äänenvaimentimen kiinnike joka tulee siihe paisariin kiinni, nii oli katkennu
Niin ja onko siitä mitä haittaa jos irroittaa koko kiinnikkeen änkästä tai jättää vaan sellaseks??
Kun ei viittis hollantiin asti takas lähettää ja postikulut kuitenki ite joutuu maksamaan.
Enkä voi myöskään hitsata kun ei ole kotona laitteita.
väännät siihe jostain uuden kiinnikkeen paisarin ympäri ja kiristät pultilla
NobodyPayMyBills
- Pyörä:
- Kymco Super 9 -03
Oisko tietoo missä Kymco super 9:ssä sijaitsee sytytystulpat, itse en löydä niitä millään???
MacLumme
NobodyPayMyBills kirjoitti:Oisko tietoo missä Kymco super 9:ssä sijaitsee sytytystulpat, itse en löydä niitä millään???
Penkki auki avaimella, 2 mutteria kypäräboksin pohjasta 10 millisellä hylsyllä, toisesta yläpäästä 2 saman kokoista pois mis on bensatankki ja öljynlisäys, sitte kaks ristipääruuvia pois penkin päästä, sitten öljy- ja bensatankin korkit pois ja nostat penkin pohjineen pois. Se on sen mustan mötin sisällä sielä tulpanhatun alla, lähellä jalkatilan keskiboksin pohjaa. Sitten vaan hattu pois ja tulpanavaajalla kiertäen vastapäivään. Pitäisi löytyä.
kalu||
- Pyörä:
- Kymco Super9 ac
jannez23 kirjoitti:itselläkin olisi kysymys tuli nyt hankittua toi roxin adapteri niin paljon sitä pitää sitä pohja reikää isontaa et mahtuu ja sitte et mikä se on sellane läpimenevä tappi et pitääkö siinä mihin adapteri tulee kii olla reikä mistä se tappi menee ikäänkuin sellane lukite jutska ois se tappi. Sitten sellanen kysymyskin heräs et miten mie saan sen sigman magneetin mikä tulee vanteeseen nii sen miten laitan kiinni kaks puoleista teippii ja nippusiteitä ;D niin(KÖ)
Siis se pohja reikä on muistaakseni siitä paksummalta kohalt 2,6mm ja siit kapeemmalta osalta 2,5mm.
ja tuost sigmasta, ite liimasin sen sigman magneetin kumiin kii.
pysyy siinä helvetin hyvin ja saa sen anturin ihan kii asti siihe magnettii että varmasti ottaa sen.
Kymco Super9 osia myynnis. Kysele yv:l jos tarviit jotain osia!
kalu||
- Pyörä:
- Kymco Super9 ac
Ja heis, mitä osia pitää vaihella kymsoo jos on "laturi" paskana? eli ei lataa akkua? ni pitääks magneettoon vaihtaa jotai sinne sisälle vai koko paska vai?
kalu||
Kymco Super9 osia myynnis. Kysele yv:l jos tarviit jotain osia!
jannez23
- Pyörä:
- kymco super 9 ac 05
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista