Kymco Super 8

Laaze
Liittynyt:
27.4.2009 20:24

ViestiKirjoittanut Laaze » 1.5.2009 16:32

Superman69 kirjoitti:
Laaze kirjoitti:Tuli samainen Kymco ostettua joku aika sitten ja piristää pitäis.

500Km huolto lähestyy jonka jälkeen ois tarkoitus vähän piristää. Holkin sorvaus ja rajoittimen johdon katkaisu vaikuttavat oleellisilta vaihtoehdoilta. Olen jutellut näistä kahden mekaanikon kanssa jotka huoltavat kyseisiä skoottereita, kummatkin sanoivat että holkin sorvauksella ei ole huomattavaa eroa.
Onko näin? :s


Kyllä se kannattaa ehdottomasti ! Itte katkaasin johdon nii 55 ja viriholkinkans noin 60.


Mites muuten voisi vähän piristää kuin noilla kahdella?
Mjeix
Liittynyt:
15.12.2007 23:25

ViestiKirjoittanut Mjeix » 1.5.2009 18:45

Isompi sylinteri? :D
TepaTemmi
Liittynyt:
28.4.2009 21:49
Hieman tehoa

ViestiKirjoittanut TepaTemmi » 2.5.2009 1:38

Eli jos ottaisin kuristukset ilmanputsarista pois ja vaihtaisin suutinta 5-10 isommaksi niin olisiko mitään ongelmia ja toisiko se tehoja lisää?
Naikou--
Pyörä:
Kymco Super 8
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
2.5.2009 16:12

ViestiKirjoittanut Naikou-- » 2.5.2009 16:28

Noniin pistin rajottamattoman holkin kiinni mopoon ja sen jälkeen variaattorista on kuulunu kauheeta kilinää ja kolinaa tietääkö kukaan mistä vois johtua ku oon nyt kolmesti sen vari boxin aukassu, mutta en tiedä mistä se ääni tulee. Help me!
Laaze
Liittynyt:
27.4.2009 20:24

ViestiKirjoittanut Laaze » 2.5.2009 17:02

Naikou-- kirjoitti:Noniin pistin rajottamattoman holkin kiinni mopoon ja sen jälkeen variaattorista on kuulunu kauheeta kilinää ja kolinaa tietääkö kukaan mistä vois johtua ku oon nyt kolmesti sen vari boxin aukassu, mutta en tiedä mistä se ääni tulee. Help me!


Vaikuttiko kuriton holkki paljon nopeuteen?
Naikou--
Pyörä:
Kymco Super 8
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
2.5.2009 16:12

ViestiKirjoittanut Naikou-- » 2.5.2009 17:23

Laaze kirjoitti:
Naikou-- kirjoitti:Noniin pistin rajottamattoman holkin kiinni mopoon ja sen jälkeen variaattorista on kuulunu kauheeta kilinää ja kolinaa tietääkö kukaan mistä vois johtua ku oon nyt kolmesti sen vari boxin aukassu, mutta en tiedä mistä se ääni tulee. Help me!


Vaikuttiko kuriton holkki paljon nopeuteen?




CDI-boxista on johto katkastu ja rajottamaton holkki kiinni menee nyt joku 54 mut tosiaan pitää niiin hirveetä meteliä ettei oikein viittii ajaa.
Mjeix
Liittynyt:
15.12.2007 23:25

ViestiKirjoittanut Mjeix » 3.5.2009 10:58

Kellään tietoa mistä sais renkaita tähän?
Laaze
Liittynyt:
27.4.2009 20:24

ViestiKirjoittanut Laaze » 3.5.2009 12:41

Naikou-- kirjoitti:
Laaze kirjoitti:
Naikou-- kirjoitti:Noniin pistin rajottamattoman holkin kiinni mopoon ja sen jälkeen variaattorista on kuulunu kauheeta kilinää ja kolinaa tietääkö kukaan mistä vois johtua ku oon nyt kolmesti sen vari boxin aukassu, mutta en tiedä mistä se ääni tulee. Help me!


Vaikuttiko kuriton holkki paljon nopeuteen?




CDI-boxista on johto katkastu ja rajottamaton holkki kiinni menee nyt joku 54 mut tosiaan pitää niiin hirveetä meteliä ettei oikein viittii ajaa.

Omaan mittariin vai johonkin tarkempaan? :P
mr.juice
Paikkakunta:
Hirvensalmi
Liittynyt:
29.9.2008 16:10

ViestiKirjoittanut mr.juice » 3.5.2009 14:31

Naikou-- kirjoitti:Noniin pistin rajottamattoman holkin kiinni mopoon ja sen jälkeen variaattorista on kuulunu kauheeta kilinää ja kolinaa tietääkö kukaan mistä vois johtua ku oon nyt kolmesti sen vari boxin aukassu, mutta en tiedä mistä se ääni tulee. Help me!

avaaha se varikoppa ja kiristä etuvariaattorin mutteri itelläni teki saman, eli oli löystyny. älä missään tapauksessa aja jos kilinää kuuluu ettet hajota mitää osia.
IG
Liittynyt:
25.8.2007 12:59

ViestiKirjoittanut IG » 3.5.2009 21:13

Hejj... nyt en jaksaa viedä enää takuu huoltohin kymcoa .. on liian kallista ja ihan turhaa ku taluu loppu pian :) ja semmonen kysymys että .. nyt kun itse joutuu huoltaa ja täytyy säätä "venttiileja" miss' ne on ja miten niitä säädetään.. onko vaikeeta :O?
Kymco myynnissä!!! Tarjoukset YV:lle
Naikou--
Pyörä:
Kymco Super 8
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
2.5.2009 16:12

ViestiKirjoittanut Naikou-- » 5.5.2009 13:45

Laaze kirjoitti:
Naikou-- kirjoitti:
Laaze kirjoitti:
Naikou-- kirjoitti:Noniin pistin rajottamattoman holkin kiinni mopoon ja sen jälkeen variaattorista on kuulunu kauheeta kilinää ja kolinaa tietääkö kukaan mistä vois johtua ku oon nyt kolmesti sen vari boxin aukassu, mutta en tiedä mistä se ääni tulee. Help me!


Vaikuttiko kuriton holkki paljon nopeuteen?




CDI-boxista on johto katkastu ja rajottamaton holkki kiinni menee nyt joku 54 mut tosiaan pitää niiin hirveetä meteliä ettei oikein viittii ajaa.

Omaan mittariin vai johonkin tarkempaan? :P


Tarkempaan, omaan menee mittarin mukaan 63.
Naikou--
Pyörä:
Kymco Super 8
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
2.5.2009 16:12

ViestiKirjoittanut Naikou-- » 5.5.2009 15:15

Nyt selvisi ongelma! Jotkut apinat oli siel huollos myyny mulle vääränlaisen holkin :x
Holkki on rikkonu kampiakselin koska oli päässy heilumaan siellä :( onneks saan nyt uuden oikeenlaisen holkin ilmasiks.
kurtzu
Pyörä:
Yamaha Dt
Paikkakunta:
Liperi
Liittynyt:
11.8.2007 19:10

ViestiKirjoittanut kurtzu » 5.5.2009 16:53

IG kirjoitti:Hejj... nyt en jaksaa viedä enää takuu huoltohin kymcoa .. on liian kallista ja ihan turhaa ku taluu loppu pian :) ja semmonen kysymys että .. nyt kun itse joutuu huoltaa ja täytyy säätä "venttiileja" miss' ne on ja miten niitä säädetään.. onko vaikeeta :O?
sylinterin kannessa on venttiilit, ja ei ole vaikeaa jos osaa. Mutta suosittelen sulle että annat jonkun muun säätää sun mopos venttiilit...
Laaze
Liittynyt:
27.4.2009 20:24

ViestiKirjoittanut Laaze » 6.5.2009 19:19

Juu tuli tuo CDI Boxin mystinen johto katkaistua niin nyt menee vajaa 70 OMAAN mittariin. Kusee sen 10km/h.
stadi-56
Paikkakunta:
Kirkkonummi
Liittynyt:
24.3.2008 16:42

ViestiKirjoittanut stadi-56 » 10.5.2009 17:00

Naikou-- kirjoitti:Nyt selvisi ongelma! Jotkut apinat oli siel huollos myyny mulle vääränlaisen holkin :x
Holkki on rikkonu kampiakselin koska oli päässy heilumaan siellä :( onneks saan nyt uuden oikeenlaisen holkin ilmasiks.

Entäs se rikkoutunut kampiakseli,kuka korvaa ja korjaa? Jos kampiakseli on vioittunut ei pelkän uuden holkin asennus riitä.

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista