nörtti
- Pyörä:
- bse125cc
- Liittynyt:
- 16.10.2009 19:12
Mitä eroa on bws sällä ja peugeot trekkerillä.
stuntti Tarkoituskseen olisi tarkoitus tulla, niin kumman valitis
Jolle23
- Pyörä:
- Yamaha YZF R125 08´
- Liittynyt:
- 19.6.2007 19:16
Mitähän pitäis vielä tehdä kun Bump ei tahdo haluta vetää ei ota piikkiä laisinkaa. Paikalla (rengas ilmassa)ottaa kiusaamalla kierroksia mutta ajossa eri suuttimilla röpöttää tai booaa, tasakaasuulla eteenee 25km/h. Kaikki johtuu mitä luultavammin tehoputkesta kun vakio kurittomalla toimi hyvin.
-Vaihdettu ylikoon mäntä 40.25
-Tehoputki Stage6 replica
-Vakiokaasari, kokeiltu 98,102,110,128 suuttimia
-6,5g uudet rullat
Itse epäilen tuota kaasutinta ja pitänee kokeilla tuota vakioputkea uudemman kerran jos on joku muu vika tullut...
Nyt joku näppärä insinööri latasee vastauksen pöytään.
jusbee
- Liittynyt:
- 11.12.2012 21:23
Mikähän boosterissa vikana kun kaasupohjassa ei kierrä kunnolla ja pätkii? tyhjäkäynnillä toimii normaalisti ja pienillä kierroksilla.
Tulppa putsattu ja kokeiltu eri tulpalla ei auttanut. tulpan hattu ja johto katsottu ei pitäisi olla vikaa.
kaasari ja ilmanputsari putsattu
rrubE
- Paikkakunta:
- Turku
- Liittynyt:
- 11.6.2011 21:40
Mistäköhän johtuu bwsin hidas kiihtyminen? Lämpimällä koneella kiihtyy vielähitaammin. Muuten vakio paitsi prikka pois ja ½gr kevyemmät rullat.
Vauhtiviivatarra
Moderaattori
- Liittynyt:
- 5.2.2003 23:44
Voi johtua löystyneestä vp-jousesta. Myös rullien kunto kannattaa tarkistaa. Yleensä vakiorullat ovat prikattomaan ihanteelliset, mutta joissain tapauksissa aavistuksen kevyemmät tuovat paremman kiihtyvyyden. Oletko testannut vakioilla?
rrubE
- Paikkakunta:
- Turku
- Liittynyt:
- 11.6.2011 21:40
Tietääkö kukaan että meneekö roxin kytkin bwssiin?
Vauhtiviivatarra
Moderaattori
- Liittynyt:
- 5.2.2003 23:44
Kyllä jos vaihdat myös kytkinkellon, kello on erikokoinen Roxissa ja BW'Ssissä.
Antse
- Liittynyt:
- 13.10.2013 13:28
Mikä on yamaha ng tahtoo hyytyä alamäkeen?
bansku69
- Pyörä:
- Husqvarna sm 125 -07
- Liittynyt:
- 18.12.2010 18:49
tuli ostettua boosteri mikä nyt ei sitten lähe käyntiin.
puristuksia on,
bensaa saa,
mutta tulppa on BR8HS A niin mitä eroa tulpalla on kun vakiotulppa on BR8HS että vaikuttaako se käyntiin lähtöön? ja boosterissa on 86 suutin kiinni ja on tällä vanhanmallin kaasarilla eli lortolla missä vakiosuutin 90.
APUA tarvii helppii et sais toimimaan !
kiitos jo etukäteen sille kuka osais neuvoa
Vauhtiviivatarra
Moderaattori
- Liittynyt:
- 5.2.2003 23:44
BR8HSA-tulpassa on ruuvikierteinen kiinnitys tulpanhattuun kun taas BR8HS-tulpassa on mahdollisuus käyttää myös vedettävää tulpanhattua tulpassa olevan adapterin avulla. Myös keskielektrodin kärki on hieman erilainen. Suosittelisin silti koittamaan myös BR8HS-tulpalla jotta vanhan tulpan toimimattomuus paineen alaisena voidaan poissulkea.
Olethan koittanut myös tuoreella polttoaineella? Pitkään seissyt bensa ei välttämättä syty kunnolla.
Antse:tarkoititko että hyytyy ylämäkeen? Millä tavalla? Voi kieliä vääristä variaattorin säädöistä tai koneen väljyydestä.
Antse
- Liittynyt:
- 13.10.2013 13:28
Vauhtiviivatarra kirjoitti:Antse:tarkoititko että hyytyy ylämäkeen? Millä tavalla? Voi kieliä vääristä variaattorin säädöistä tai koneen väljyydestä.
Tarkoitin ihan alamäkeen.. oli loiva taikka jyrkkä kiihtyy vauhti vähäsen sitten meinaa hyytyä
ihan kuin bensa loppuisi
Muuten toimii loistavasti ja ylämäkeen menee ihan komiasti..
Terv. Antse ! :)
rrubE
- Paikkakunta:
- Turku
- Liittynyt:
- 11.6.2011 21:40
Mistä sais bwsin vakio kytkimee vpn? jälleenmyyjiltä ei löytynyt..
Bws666
- Liittynyt:
- 21.3.2014 12:08
Mikähä on ankassa vikana ku lähtee ajamaan niin otaa kaasun viiveellä muute toimii normaalisti mutta keuliessa heti laskee keula (ei saa bensaa) ? Miten korjata
Makeeee_
- Pyörä:
- Yamaha BW'S
- Paikkakunta:
- Oulu
- Liittynyt:
- 22.3.2014 10:33
Moro,
mitenköhän noita -97 bws etupumppuja vois säätää. Ovat tällä hetkellä niin pirun jäykät. Voiko olla öljyä liikaa? Vai mitä vois tehä?
Kiitos jo etukäteen.
keeway..
- Liittynyt:
- 22.9.2013 11:26
NYT TARVITTAIS HELVETISTI JONKUN OSAAVAN APUA!!
Elikkä mulla on mbk booster 09 jossa osaa on giannelli reverse, 17,5 ja airsalin sportti ja multivari. ja suutin 85, 95 oli ennen.
Onglema on se että koneen lämmetessä pikkuhiljaa kun sen on käynnistynyt, tehoa lähtee kokoajan pois hissukseen. aivan kylmänä keulii kaasusta ja 15min ajon jälkeen ei nouse keula muuta ku rykäsemällä.Eli tehoa lähtee niin perkeleesti!
voiko olla että kytkin ottaa kylmänä kiinni heti kun painaa kaasua ja lämpimänä taas ottaa pari sekkaa myöhässä?
((OOn kuullu että tossa pitäis olla 110 suutin kiinni koska mbk:ssa vakiona se 80.Luulin että vika johtuu tästä niin kokeilne ryyppy päällä mutta tehoa ei tullu lisää, en tiedä pitäiskö kokeilla sitä 110 suutinta))
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista