Aprilia DI-Tech

sepo
Pyörä:
keeway matrix
Paikkakunta:
Pori
Liittynyt:
28.2.2008 16:18

ViestiKirjoittanut sepo » 8.4.2010 15:43

Pärjääkö 15tkm ajetulla SR ditechillä kesän ilman SUURIA huoltoja? Mitä maksaa / voiko tehdä kotona ton 17tkm ruisku puhdistuksen(?) 2002 ditechissä nestejäähy ja takana levyjarru myös?
Vauhtiviivatarra Moderaattori
Liittynyt:
5.2.2003 23:44

ViestiKirjoittanut Vauhtiviivatarra » 8.4.2010 23:58

sepo kirjoitti:Pärjääkö 15tkm ajetulla SR ditechillä kesän ilman SUURIA huoltoja? Mitä maksaa / voiko tehdä kotona ton 17tkm ruisku puhdistuksen(?) 2002 ditechissä nestejäähy ja takana levyjarru myös?
Riippuu koska tuohon on tehty koneremonttia vai onko tehty ollenkaan. Yleensä juuri tuossa 15-20tkm kohdilla olisi paikallaan männän vaihto ja sylinterin poraus/hoonaus. Pyörän ja Mopon hinnoittelun tuntien liike veloittaisi moisesta varmaan viisikin sataa, mutta itse tekemällä selvinnee reilulla satasella.
Muut huoltokulut riippuvat toki kuluvien osien kunnosta. Onko mitään rikki, millaisessa kunnossa renkaat, jarrut, variaattori...
SR DiTechissä on alusta lähtien ollut levyjarru myös takana sekä nestejäähdytys. En äkkiseltään edes muista että DiTech-moottoria olisi saanut ilmajäähdytteisenä.
Keskustelufoorumin säännöt
Tue sivustoa ja liity VIP-jäseneksi
Ruostee
Pyörä:
Aprilia Rally 70cc
Liittynyt:
13.11.2009 15:35

ViestiKirjoittanut Ruostee » 10.4.2010 22:48

en tiedä nyt onko oikea paikka mutta, mulle saa tarjota ehjää ja vähän ajettua(0-6000km) morinin konetta.
jenkki
Pyörä:
Aprilia Ditech
Liittynyt:
10.4.2010 23:42
ei lähe käyntii sitte millää

ViestiKirjoittanut jenkki » 10.4.2010 23:46

mitä mun pitäs tohon mun aprilia sr 50 ditekkiin koittaa, kun ei lähe käyntiin edes +10 asteessa ? kesällä kyllä lähtee, mutta ei näin keväällä.. uutta akkua on kokeiltu, ei tuottanu tulosta. mitäs seuraavaksi kannattas yrittää?
ja ajettu on tosiaan vähän reilut 13tkm
Vauhtiviivatarra Moderaattori
Liittynyt:
5.2.2003 23:44

ViestiKirjoittanut Vauhtiviivatarra » 11.4.2010 1:23

Oletko kokeillut putsata/uusia tulpan? Onko tankkiin vaihdettu tuoreet bensat?
Keskustelufoorumin säännöt
Tue sivustoa ja liity VIP-jäseneksi
jenkki
Pyörä:
Aprilia Ditech
Liittynyt:
10.4.2010 23:42

ViestiKirjoittanut jenkki » 11.4.2010 12:39

huomenna olis tarkotus tulppa kokonaan uusia.. nähtäväksi jää auttaako.
bensat on viime vuonna laitettu tankkiin vähän ennen talvisäilöön viemistä.
^^^vp^^^
Pyörä:
Aprilia Ditech
Paikkakunta:
Lpr
Liittynyt:
24.4.2007 20:51

ViestiKirjoittanut ^^^vp^^^ » 11.4.2010 12:52

Tietäisikö joku minkä tehoinen akku pitää olla 03 vuosimallin ditekissä.Vanha akku levisi eikä siinä lue ja netistä löytyy ristiriitaista tietoa että onko 4AH vai jopa 9AH vai jotain muuta?
nolaiffi
Liittynyt:
13.5.2008 15:40

ViestiKirjoittanut nolaiffi » 11.4.2010 14:09

ei tarvi olla sama vakio on kai 4 aH mut iha hyvin voi laittaa tehokkaammanki parempihan se vaan o.

^^^vp^^^ kirjoitti:Tietäisikö joku minkä tehoinen akku pitää olla 03 vuosimallin ditekissä.Vanha akku levisi eikä siinä lue ja netistä löytyy ristiriitaista tietoa että onko 4AH vai jopa 9AH vai jotain muuta?
Vauhtiviivatarra Moderaattori
Liittynyt:
5.2.2003 23:44

ViestiKirjoittanut Vauhtiviivatarra » 11.4.2010 14:29

jenkki kirjoitti:bensat on viime vuonna laitettu tankkiin vähän ennen talvisäilöön viemistä.

Huono käyntiinlähtö saattaa johtua tuosta, bensiinin koostumus muuttuu seisonnan aikana jos sen joukkoon ei lisätä stabilointiainetta. Suosittelen tankin tyhjentämistä ja uuden polttoaineen tankkaamista.
Keskustelufoorumin säännöt
Tue sivustoa ja liity VIP-jäseneksi
jenkki
Pyörä:
Aprilia Ditech
Liittynyt:
10.4.2010 23:42

ViestiKirjoittanut jenkki » 12.4.2010 17:05

uus tulppa nyt paikoillaan, eikä silti lähde. ulkona +16 ja ei edes lupaa yhtään, ulisee vaan..
Ruostee
Pyörä:
Aprilia Rally 70cc
Liittynyt:
13.11.2009 15:35

ViestiKirjoittanut Ruostee » 20.4.2010 17:30

myykää joku mulle nopeeta joku vähän ajettu morinin kone! mulla on todellakin tarvista! anteeksi OT
LaneKit
Pyörä:
Haussa
Paikkakunta:
Perähikiä
Liittynyt:
20.5.2009 20:20

ViestiKirjoittanut LaneKit » 20.4.2010 20:44

Vauhtiviivatarra kirjoitti:SR DiTechissä on alusta lähtien ollut levyjarru myös takana sekä nestejäähdytys. En äkkiseltään edes muista että DiTech-moottoria olisi saanut ilmajäähdytteisenä.

Kaveril on aprilia scarabeo 2t ruisku skode ja se on ilmajäähy ;)
http://www.mpmaailma.fi/index.php?bike=3&bid=130
jupeZ
Pyörä:
Aprilia rs 125&Trekker
Paikkakunta:
Kempele
Liittynyt:
12.2.2006 21:41

ViestiKirjoittanut jupeZ » 20.4.2010 21:23

Mikä vois olla kun rilia antaa välillä kipinää ja välillä ei? :itku:
"Säästän kaikkea muuta paitsi takakumia."
Matas
Pyörä:
Keeway Matrix
Paikkakunta:
Kuhmo
Liittynyt:
12.10.2008 18:05

ViestiKirjoittanut Matas » 20.4.2010 21:59

jupeZ kirjoitti:Mikä vois olla kun rilia antaa välillä kipinää ja välillä ei? :itku:

Tulpanjohto, hattu itse tulppa.. Sit jotain häikkää magneetolla..
http://www.motot.net/talli/kayttaja/82786
^^^vp^^^
Pyörä:
Aprilia Ditech
Paikkakunta:
Lpr
Liittynyt:
24.4.2007 20:51

ViestiKirjoittanut ^^^vp^^^ » 24.4.2010 18:08

Moro voisko olla magneetossa jotain vikaa kun moposta tyhjenee ihan uus akku koko ajan.Mutta kun ottaa akun irti ja vie sisälle niin toimii että missä vois olla vika?

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista