Suuttimet on kiinni. Putsaillu kaiken niin huolellisesti kun vaan on mahollista, ja ei, ei jumalauta toimi >:( kävin uuen tulpanki (BR9ES) hakemassa tänään, vanha löi kipinää jostain nurkasta pihalle
. Ei sekään ongelmaa korjannu. Ilma- ja tyhjäkäyntiruuvit ku on molemmat täysin kiinni ni tyhjäkäynti pysyy 1k RPM, jos niitä yhtään availee niin sammuu muutamassa sekunissa ilman kaasua. Neulaa kokeilin pudotella pari pykälää alaspäin pykälä kerrallaan, meni vaan huonommaks. Keskellä ei ees lähteny enää käyntiin. -> Laitoin sokan taas ylimpään loveen.
Luistin oikea kokoonpano jäi vähän mietityttämään, siellä kun on neula, itse luisti ja se valkonen 'holkki', tms, tiiät varmaan mitä tarkotan. Kuuluuko neula pudottaa ensin luistin pohjassa olevasta reiästä läpi, ja sitten laittaa kaasuvaijeri kulkemaan valkoisen 'holkin' läpi luistin pohjaan? Ois pitäny muistaa ottaa kuvia kun se oli tossa auki, ois voinu tarkemmin kysellä. Alkaa omat keinot olla pikkuhiljaa finito. Ideoita otetaan siis vastaan.
Huh, tulipas stoori
EDIT: niin joo, tässä täydellinen vikakuvaus vielä päätteeksi;
- Ei käy tyhjäkäyntiä ollenkaan (paitsi molemmat ruuvit täysin kiinni, 1k rpm)
- Ajossa täyskaasulla booaa, 3/4 kaasulla toimii just ja just OK
- Paikaltaan ei voi kovin ripeesti liikkeelle lähtee, miettii useemman sekunnin ennenku jengat nousee. Ottaa kyllä sitten ainaki hetkellisesti sen 9k ja risat, mitä normaalistikkin.