Tomppade kirjoitti:Spine, eikö snuuppa oo viel saanut ylipuhuttua että arai on the kypärä, muut on pottia? sadan neitsyen hieronnat ja muut
Tomppade kirjoitti: Spine, eikö snuuppa oo viel saanut ylipuhuttua että arai on the kypärä, muut on pottia? sadan neitsyen hieronnat ja muut
wiltzameih kirjoitti:onkos kellään kokemusta hjc:n fg 15 kypärästä? Kyseinen ruukku sopis omaan silmään ja budjettiin mutta muita voi ehdotella jos on hyviä vaihtoehtoja!
TheRacepower kirjoitti:wiltzameih kirjoitti:onkos kellään kokemusta hjc:n fg 15 kypärästä? Kyseinen ruukku sopis omaan silmään ja budjettiin mutta muita voi ehdotella jos on hyviä vaihtoehtoja!
mulla on tollanen kypärä ja on tosi hyvä päähän eikä mielestäni kuulu hirveää kohinaakaan ajaessa että kannattaa ostaa vaan jos silmää miellyttää!
Spine^ kirjoitti:TheRacepower kirjoitti:wiltzameih kirjoitti:onkos kellään kokemusta hjc:n fg 15 kypärästä? Kyseinen ruukku sopis omaan silmään ja budjettiin mutta muita voi ehdotella jos on hyviä vaihtoehtoja!
mulla on tollanen kypärä ja on tosi hyvä päähän eikä mielestäni kuulu hirveää kohinaakaan ajaessa että kannattaa ostaa vaan jos silmää miellyttää!
jos silmää miellyttää??!
kannattaa ostaa jos se potta istuu päähän silleen että päästä jää jotain jäljelle jos sen lyö katuun! kannattaa ,myös vähän tutkia kypärän laatua uskaltaako sillä lyödä päänsä katuun ennenku ostaa.
se ulkonäkö ei tosiaan oo se eka asia,vaikka itse vaihtelen kypäriä aika usein mutta teen sen koska se on halpaa.
wiltzameih kirjoitti:onkos kellään kokemusta hjc:n fg 15 kypärästä? Kyseinen ruukku sopis omaan silmään ja budjettiin mutta muita voi ehdotella jos on hyviä vaihtoehtoja!
Hirsa kirjoitti:wiltzameih kirjoitti:onkos kellään kokemusta hjc:n fg 15 kypärästä? Kyseinen ruukku sopis omaan silmään ja budjettiin mutta muita voi ehdotella jos on hyviä vaihtoehtoja!
Tollanen päässä olen ajellut tässä kolme kautta. Muuten kaikinpuolin asiallinen potta mutta aika meluisan oloinen se kyllä on, ja koleammilla keleillä tulee hieman ikävä pinlock-visiiriä huurtumisen takia. Laadussa ei mitään valittamista, ilmastointi toimii ok ja ulkonäkökin varsin asiallinen. Hintakaan ei paha.
SHARP kypärätestissähän FG-15 on saanut 4/5 tähteä eli sen perusteella ei suojaominaisuuksienkaan pitäisi ihan paskimmasta päästä olla.
En ole ostostani katunut, ja eiköhän samalla kypärällä mennä vielä tämäkin kausi.
Yzä kirjoitti:Kiinnostuin itsekkin, kun potta pitäs saaha halvalla. Ei kiinnosta laittaa montaa sataa kypärään. Pitää nyt kahtoo voiko nykysellä kypärällä ajella kovempia vauhteja vai onko liian levoton päässä.