Mutta kukin tyylillään, itse pelaan varman päälle, ei tarroja, ei maaleja.
Valentino kirjoitti:Morjensta,
Pitäs tässä kevarilla ajeluun katella kypärää. Olen tässä päätynyt AGV:n kypäriin toistaiseksi, liikkeessä kerta tuli käytyä testailemassa. Ongelma on tämä; kumpi kannattaisi hommata K3 vai K4? Eroina ei vissiin muuta, kuin K4 kuitukypärä ja kevyempi. Uskaltaako tuota K3:sta käyttää TT:n vauhdeissa vai kannattaako vaan satsata K4:seen? Samasta 150-300€ hintaluokasta voi myös muita hyviä kypäriä ehdotella; kriteereinä massasta jotenkin erottuva (mieluiten kohtuullisen kirkas punainen/oranssi ja jotain kuviotakin kuin ihan perus), tietysti mukavuus ja !suojaavuus! ovat hyvin tärkeitä kriteereitä itselle. Ensinmainitusta voin tinkiä jos kypärä on tosissaan hyvä.
Ihasproblem kirjoitti:Kysyin jo piikkipuolelta, mutta kysäisen nyt vielä täältäkin.
Eli voisiko joku kertoa, jos tietää, mistä saisi halvalla tummennetun (väri: savu/tumma savu) visiirin Shoei Raid 2 kypärään? Pari paikkaa olen vilkaissut ja aika karmaisevia ovat hinnat omalle kukkarolle (n. 70€).
Ja olisiko järkevä lisäinvestointi pinlock-kalvo?
Kirkkaassa visiirissä jo on, mutta kannataako toiseenkin hommata?
Kiitos vastauksista.
Ihasproblem kirjoitti:Voi huhuhu, kun on huokeaa! Kuinkas tuommoinen 50€ hintaero on päässyt syntymään? Ja paljonkohan mahtavat olla postikulut Suomeen?