N1KK3 kirjoitti:Mahtaisko joku tietää mistä saa Lazer kypäriin visiireitä?
Voisin melkein veikata että google auttaa, etsi sieltä vaikka jälleenmyyjiä.
N1KK3 kirjoitti:Mahtaisko joku tietää mistä saa Lazer kypäriin visiireitä?
Jim Lomas kirjoitti:Olisko missään saatavilla tohon mun Bayardiin peili- tai mustaavisiiriä?
Katoin googlella ei mitää.
Malli on kait toi DX Poision.
Charger kirjoitti:Jim Lomas kirjoitti:Olisko missään saatavilla tohon mun Bayardiin peili- tai mustaavisiiriä?
4MC:stä saa *linkki*
Jim Lomas kirjoitti:Charger kirjoitti:Jim Lomas kirjoitti:Olisko missään saatavilla tohon mun Bayardiin peili- tai mustaavisiiriä?
4MC:stä saa *linkki*
Ookko varma et noi käy? Koska tos lukee Poison. Ja Bayardin sivuilla on kaks mallia Poison ja Poision. Vai onko pelkkä kirjotusvirhe?
tuolta Ainaki,riippuu mihin kypärään haluut visiirin.Eetu992 kirjoitti:kertokaas mistä saa halvalla tummennetun tai jonkun sinisen visiirin?
EndrEz kirjoitti:Caberg Rhyno kypärään saatavilla peili- tai tummennettuja visiirejä?
Janthetintin kirjoitti:Mistä saa suomesta hjc:n kypärään cs-12 sinisen peilivisiirin?
Elazi kirjoitti:Janthetintin kirjoitti:Mistä saa suomesta hjc:n kypärään cs-12 sinisen peilivisiirin?
Kurkkaileppa allrighti läpi, sieltä löytyy ainakin muihin hjc kypäriin visiireitä hyvin, joten luulis löytyvän myös cs-12:een.