Era kirjoitti:Olisikohan joku muu kiinnostunut tilaamaan tuotteita tuolta?
Minä ainakin oisin, kun ei suomesta oikein löydy cabergeihin peilivisiireitä. Tosin tuo on tuolla aika kallis nii pitää vielä miettii...
Markku kirjoitti:Era kirjoitti:Olisikohan joku muu kiinnostunut tilaamaan tuotteita tuolta?
Minä ainakin oisin, kun ei suomesta oikein löydy cabergeihin peilivisiireitä. Tosin tuo on tuolla aika kallis nii pitää vielä miettii...
Era kirjoitti:Mietin kovasti tilata vai eikö tilata... Tuolta Tricktapesta vois tilata vähän muutakin tavaraa samalla kuten sellaset tummennuskalvot etuvaloihin jne.
Ja toi visiiri missä on toi ns. "Naama" niin sehän on sellasta todella tiheä/pieni reikäistä muovikalvoa jos joku ei tiennyt.
Itse olisin jo ajat sitten tilannut tricktapesta mutta kaksi ongelmaa: pitää maksaa pankkikortilla ja hintojen päälle tulee tullimaksut eu:n ulkopuolelta..Era kirjoitti:Mietin kovasti tilata vai eikö tilata... Tuolta Tricktapesta vois tilata vähän muutakin tavaraa samalla kuten sellaset tummennuskalvot etuvaloihin jne.
Ja toi visiiri missä on toi ns. "Naama" niin sehän on sellasta todella tiheä/pieni reikäistä muovikalvoa jos joku ei tiennyt.
Anonymous kirjoitti:Era kirjoitti:Mietin kovasti tilata vai eikö tilata... Tuolta Tricktapesta vois tilata vähän muutakin tavaraa samalla kuten sellaset tummennuskalvot etuvaloihin jne.
Niin mietin minäkin. Nyt ovat kai päivittäneet sivustoaan, kun en löytäny enää valikoimasta raceblack eikä savu visiiriä. Nyt siel on vaan black(lienee sama kun raceblack? )
Eivät muuten hyväksy postiennakkoa
Niin, eli esim. saksasta ja hollanista tilattaessa maksat vain sen mitä tuote maksaa...Zell kirjoitti:Kyllä euroopasta verot tulee, selvähän se on että joudut ostomaahan "alv:n" maksamaan, mutta tulleja ei tule kuten eu:n ulkopuolelta tilattaessa.