siihenkin pitäis toimii toi säämiskä ohje.
^kammo^ kirjoitti:Tää ei nyt visiiri ole mutta kalvoja visiiriin. Eli onko kellää kokomusta 4mc:n visiirin kalvoista, että onko ne peilikalvoja vai ei?
^kammo^ kirjoitti:Okei kiitti Sami vastauksesta ja sitte ois vielä yks kysymys. Eli mulla ku on tuo HJC:n FS-10 potta ja sille mallille ei ole erikseen esim. FC-Motossa visiirejä enkä ole muuallakaan nähnyt, niin käykö muiden esim. HJC FG-14 potan visiiri tuoho minun kypärään? Lukitus nyt ainakin pitäisi olla samammoinen molemmissa mutta voikohan niillä olla joitain eroja muodossa sitten, kun on joka mallille omat visiirit?
Joo no pitää siitä katella ku on se tuolla hyllyssä jossai.. kiittiSami kirjoitti:^kammo^ kirjoitti:Okei kiitti Sami vastauksesta ja sitte ois vielä yks kysymys. Eli mulla ku on tuo HJC:n FS-10 potta ja sille mallille ei ole erikseen esim. FC-Motossa visiirejä enkä ole muuallakaan nähnyt, niin käykö muiden esim. HJC FG-14 potan visiiri tuoho minun kypärään? Lukitus nyt ainakin pitäisi olla samammoinen molemmissa mutta voikohan niillä olla joitain eroja muodossa sitten, kun on joka mallille omat visiirit?
Allrightin (HJC maahantuoja) kuvastossa on varmaan HJC kypärien visiirien sopivuustaulukot. Vaikka ei olisikaan, niin Allrightilta selviää kyllä mikä sopii, ja myyvätkin sellaisen.
maikh kirjoitti:mulla on tuommonen hjc zf-9 kypärä nii tietääkö kukaan mistä siihe sais peilivisiirin mielellään suomesta..
tossa on viel kuva http://www.wp1052628.wp084.webpack.host ... 081275.jpg