AWBTR kirjoitti:
Itse ajelen AINA paljain käsin, ei tollasia mihinkään tartte...
Taidat suhata ihan maks fillarilla, vai onko alla peräti ESLAN potkupyörä?
TeeVee kirjoitti:AWBTR kirjoitti:
AWBYTYR kirjoitti:TeeVee kirjoitti:AWBTR kirjoitti:
Ootkos kuullut sanontaa "kyllä tosimies tuskan kestää"?
ale^^ kirjoitti:Kannattaako siottaa kunnon ajohanskoihin (n. 50e), kun ajaa mopolla vai pistänkö vaa jotkut nahkahanskat kätee?
Luke_ kirjoitti:hermo89 kirjoitti:Itse olen käyttänyt ihan tavallisia nahkahanskoja joissa on vuori, mulla ainakaan ei kädet hikoa ja voi käyttää kovemillakin pakkasilla ihan normaaalikäytössä. Löytyy joka citymarketista ja prismasta.
No jos nopeudet on luokkaa 50km/h niin siihen ei varmasti tarvi ton kummempia hanskoja... Mutta jos on nopeutta enemmän ni kummasti alkaa kunnon hanskoilla tekemään jotain. Varren pitää olla pitkä tai muuten on ranteet kipeet... Muutenki vedenkestävät hanskat on ihan hyvä olla näillä syyskeleillä.
Valitettavasti mä en osaa kyllä mitään suositella kun ei oo mitään kunnon syyshanskaa. Ajelen Mp-asun hanskoilla (en nyt muista mallia, niissä on sellanen ilmastointivetoketjusysteemi) ja ne on tähän asti riittänyt. Kesäkelin hanskoihin kun laittaa jotkut ohuet sormikkaat alle niin hyvä tulee. Näillä eväillä oon aikasemmin pärjänny. Nahkoilla ei paljon tuu enää ajettua, niissä ei tosin olekkaan mitään vuorta (sp-2)
lindu1 kirjoitti:monetko hanskat teillä on (kesä, talvi ,ilta?????)